Carregant

Si us plau, esperi


001/21001054
Suport serveis d'arixiu

Suport tècnic i de consultoria en gestió documental al servei d¿arxiu i gestió documental a la Gerència d¿Ecologia Urbana i Mobilitat de l¿Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible


Import sense IVA
156.312,00 EUR
Estat
Formalitzat
Periode de sol·licituds
15/d’abr./2021 01:59 - 30/d’abr./2021 14:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
171.943,20 EUR
codi CPV
92512000-3 Serveis d'arxius 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • 01. Oferta tècnica
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 22. Preu (aplicable en cas de tenir més d'un criteri)

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particul.

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe pressupost

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 3

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001/21001054: Mesa d'obertura de la sección Sobre C: Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules

3 de juny 2021 13:10

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia: Els agrairíem ens responguessin les següents consultes: ¿ ¿Quin és el conveni sectorial d'aplicació que s'aplica en aquesta licitació? ¿ ¿En el PPT s'estableixen les hores que realitzarà cada perfil. Ens poden dir en quin horari es realitzarà la jornada de treball de cada perfil? Moltes gràcies
Publicada

26/d’abr./2021

contestada

27/d’abr./2021

D'acord amb el què estableix el PCAP, "L'estimació dels costos salarials s'ha calculat prenent com a referència les retribucions professionals recollides en l'Estudi de Mercat Laboral que va elaborar l'Associació d'Arxivers – Gestors de Documents de Catalunya l'any 2014, i en el qual també s'hi tenien en compte dades obtingudes d'altres estudis de retribucions a l'àmbit públic i privat, publicat en https://arxivers.com/index.php/treball/tarifes-professionals-2014. L'informe de retribucions indicat és el que regeix durant l'execució del contracte i als efectes de determinar ofertes anormals. El fet de no aplicar-lo comporta l'exclusió del procediment i/o resolució del contracte.". Pel que fa a l'horari de treball, serà principalment entre les 8:00 i les 15:00 encara que per motius justificats i de forma puntual podrà ser en un altre horari.