Carregant

Si us plau, esperi


015/20210179
CONTRACTE DE SERVEIS DE RECOLLIDA, TRANSPORT I LLIURAMENT DE DOCUMENTACIÓ I/O PAQUETERIA A TRAVÉS DE LA MODALITAT DE RUTA FIXA DINS TOT L'ÀMBIT TERRITORIAL DE L'INSTITUT MUNICIPAL DE SERVEIS SOCIALS (IMSS) I LA RUTA NO PROGRAMADA AMB MESURES DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA SOSTENIBLE


Import sense IVA
153.134,40 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
10/d’ag./2021 13:00 - 15/de set./2021 14:00

Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 367.522,56 EUR
codi CPV
64122000-7 Serveis de correu intern 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • 1 DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
    • 2 Declaració responsable de requisist previs (Annex 2)
    • 3 Declaració responsable no contravenció Drets Humans (Annex 3)
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 1 Preu (aplicable en cas de tenir més d'un criteri)
    • 2 Compromís d'us de motocicletes en ruta fixa (màxim 3 motocicletes), segons annex 4 PCAP
    • 3 Compromís ús vehicles en ruta no programada > el 60% serveis es realitzin segons Annex 4 PCAP
    • 4 Millora en l'acreditació d'uns maleters segons Annex 4 del PCAP
    • 5 Formació en seguretat viària, segons Annex 4 del PCAP

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Informe justificatiu

Descarregar

Plec administratiu

Plec Administratiu

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DEUC

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Plec tècnic

Plec Tècnic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Excel

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Incoació expedient

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret AD

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

015/20210179: Mesa d'obertura de la sección Sobre C: Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules

27 de setembre 2021 12:00

En curs

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, a la pag 2 del PCA indica "Les ofertes que, d¿acord amb el plec, puguin ser considerades anormalment baixesseran excloses si, en el tràmit d¿audiència de l¿empresa licitadora, s¿evidencia queels salaris dels treballadors/es que executaran són inferiors al que estableix el conveni d¿aplicació, igualment a la pag.5 indica "El fet de no aplicar el conveni sectorial de referència comporta l¿exclusió del procediment o resolució del contracte sempre i quan aquests imports siguin inferiors als establerts al conveni sectorial de referència. No obstant, a la pag. 15 indica Si en l¿oferta anormalment baixa s¿evidencia que els preus unitaris dels salaris de les persones treballadores considerats en l¿oferta són inferiors al que estableix el conveni sectoriald¿aplicació, a l¿efecte de verificar l¿adequació de l¿oferta als costos salarials, es podrà requeririnforme tècnic complementari de l¿òrgan de representació de les persones treballadores od¿una organització representativa del sector. consulta: s'ha aplicar el conveni sectorial de referència o es queda exclòs, o en cas de conveni propi a la empresa es pot considerar vàlid encara que els costos salarials estiguin per sota del sectorial si es demostra la viabilitat de la oferta mitjançant 'informe?
Publicada

07/de set./2021

contestada

13/de set./2021

Cal que formuleu la vostra oferta econòmica d'acord amb el conveni col·lectiu que us és d'aplicació (que caldrà especificar a l'annex 4 del PCAP) ja que en l'hipotètic cas de que la vostra oferta es presumeixi anormalment baixa podreu justificar la seva viabilitat al tenor de l'article 149.4 de la LCSP: "Quan la mesa de contractació, o en defecte d'això l'òrgan de contractació hagués identificat una o diverses ofertes culpables en presumpció d'anormalitat, haurà de requerir al licitador o licitadors que les haguessin presentat donant-los termini suficient perquè justifiquin i desglossin raonada i detalladament el baix nivell dels preus, o de costos, o qualsevol altre paràmetre sobre la base del qual s'hagi definit l'anormalitat de l'oferta, mitjançant la presentació d'aquella informació i documents que resultin pertinents a aquest efecte. La petició d'informació que la mesa de contractació o, en defecte d'això, l'òrgan de contractació dirigeixi al licitador haurà de formular-se amb claredat de manera que aquests estiguin en condicions de justificar plena i oportunament la viabilitat de l'oferta.
A fi i efecte de poder calcular els costos i per tant, establir oferta economica, tenim un dubte. Al l'apartat del servei fix, indica que el servei es realitza 3 cops a la setmana amb una duració aprox. de 4 hores el servei amb 3 i s'annexa una relació de centres així com un annex amb el personal a subrrogar. Com actuals adjudicataris del servei, sabem que les adreces indicades representen en molts casos grans temps d'espera. Consulta 1: El PPt indica 4 hores x 3 missatgers x dies setmana = 36 hsetmana, no obtant el personal a subrroga contempla un total de 40,5 hores setmana, el que no donaria com a resultat un total de 4h servei. es tracta d'una errada? ens poden donar aclariment? Consulta 2: tenint en compte l'anterior, en el cas que el servei s'excedeixi de les 4 hores, es cobraria a banda la hora extra o quan s'arribi a les 4h s'ha d'aturar el servei tal i com estigui? agraits
Publicada

06/de set./2021

contestada

13/de set./2021

Segons la unitat tècnica, en aquest cas el Departament de Serveis Econòmics i Administratius, a la ruta fixa no es contempla un pagament per temps sinó per punts d'entrega. Especifiquen que als centres de serveis socials (tret d'algun dia puntual que el centre estigui en formació o estigui reunit i no hagin obert la porta) estan oberts i tenen unes safates amb la documentació de sortida i entrada on els missatgers son autònoms a la seva tasca i no hi ha tems d'espera. Únicament aquest temps d'espera pot augmentar en el cas dels punts d'entrega a Fiscalia-Jutjats que requereixen registre i retorn del registre. Conforme al caràcter autònom de la nova licitació i a l'ample marge de discrecionalitat amb la que compta l'òrgan de contractació per a satisfer exclusivament les necessitats d'interès públic que el contracte públic que ha de servir l'Administració contractant no està vinculada pels contractes anteriors a l'hora de definir les condicions del contracte que es licita (tal i com s'expressa el Tribunal Central de Recursos Contractuals en la seva resolució núm. 156/2019).