Carregant

Si us plau, esperi


016/220047
Servei de manteniment integral de l'edifici i les instal·lacions de betevé


Import sense IVA
62.500,00 EUR
Estat
Formalitzat
Periode de sol·licituds
04/d’abr./2022 - 21/d’abr./2022 13:00

Tipus de contracte Tipus de procediment Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
187.500,00 EUR
codi CPV
45259000-7 Reparació i manteniment d'instal·lacions 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • 01. Eficiència energètica i en l'operació
    • 01. Medi ambient i ecologia
    • 01. Mitjans tècnics assignats al servei
    • 01. Organigrama
    • 01. Pla de treball i metodologia
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 25. Manteniment correctiu no inclòs en el contracte
    • 25. Manteniment preventiu i normatiu
    • 56. Acreditació del licitador
    • 56. Realització d'informes

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Informe justificatiu

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució d'incoació i aprovació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Acta 1

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Anunci de licitació

Descarregar

Plec administratiu

Pliego administrativo

Descarregar

Plec tècnic

Pliego técnico

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annexos plec tècnic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Acta 2

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe valoració final

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe valoració econòmica

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució acceptant proposta d'adjudicació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Acta 3 proposta adjudicació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe tècnic valoració judici de valor

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, tenim previst subcontractar alguns serveis relatius a la present licitació. Voldriem saber si es necessari adjuntar els corresponents DEUCs de cada subcontractista en el sobre administratiu. Així mateix voldriem saber si presentar el nostre propi DEUC ens eximeix de presentar Annex núm. 1 o si es necessari presentar ambdós documents. Salutacions.
Publicada

08/d’abr./2022

contestada

08/d’abr./2022

Tal i com disposa la clàusula 22.1 l'adjudicatari haurà de justificar suficientment l'aptitud del subcontractista i acreditar que no està incurs en prohibició per contractar. Tal com consta al PCAP, s'ha d'adjuntar l'Annex núm. 1 Cordialment,
Bon dia, Als efectes que aquest possible licitador pugui calcular la seva oferta avaluant tots els costos laborals per remuneracions i quotes a la Seguretat Social que assumirà en cas de resultar contractista, en els termes establerts en la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic i en virtut de la potestat que li confereix article 138.3 del mateix text legal, aquest interessat realitza la següent consulta que sol·licita li sigui contestada a la major brevetat: 1. Tal com determina el Conveni, per la present els sol·licitem que requereixin al actual contractista perquè faciliti la dada del percentatge mitjà absentisme del últim any de execució del servei, així com proveeixin aquesta informació a tots els possibles licitadors en els termes que preveu article 130.1 del esmentat text legal. 2. Tal com estableix els Articles 190 i 201 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, sobre prerrogatives de Administració per garantir el compliment pel contractista de les seves obligacions en matèria social i laboral, per la present els sol·licitem que requereixin a actual contractista perquè acrediti els següents extrems: -Que aquest contractista no manté cap deute salarial amb els treballadors de la seva plantilla adscrits al contracte en fase de licitació; ni tampoc per quotes meritades a la Seguretat Social en virtut de les remuneracions que aquells hagin percebut o haurien hagut de percebre. - Que la contractista es troba al corrent en el compliment de les seves obligacions tributaries. - Que la contractista no té en curs cap procediment administratiu ni contenciós-administratiu derivat del compliment de les seves obligacions laborals, fiscals, o de Seguretat Social; ni tampoc es troba en situació de concurs de creditors voluntari o necessari.
Publicada

08/d’abr./2022

contestada

19/d’abr./2022

Bon dia, El dia 8 d'abril vàrem sol·licitar per correu electrònic a l'empresa contractista la declaració jurada per a respondre a la consulta de la vostre empresa. Avui dia 19 d'abril s'ha rebut la declaració jurada signada pel contractista la qual li enviem al correu electrònic estudis_cat@clece.es Cordialment,