Carregant

Si us plau, esperi


002/23000028
Contractació dels serveis de proveïment, desenvolupament, implantació i operació d'una plataforma omnicanal de serveis digitals en modalitat SaaS per a l'Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible (2 lots)

Serveis de proveïment, desenvolupament, implantació i operació d¿una plataforma omnicanal de serveis digitals en modalitat SaaS per a l¿Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible (2 lots)


Import sense IVA
3.408.350,00 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
10/de març/2023 10:00 - 18/d’abr./2023 13:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat Nº lots
Serveis
Obert
5.776.070,00 EUR
Nº lots 2


Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Documentació Administrativa
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Proposta Tècnica
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Oferta econòmica i criteris automàtics

Divisió de l'expedient en lots

Lot Título Import sense IVA Estat
72500000-0 Serveis informàtics 

1 Serveis de prov, desenv. implant i op Platafo SaaS 2.857.100,00 Avaluació
72500000-0 Serveis informàtics 

2 Oficina Tècnica de suport al projecte 551.250,00 Avaluació

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

DEUC

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Incoació Expedient

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particul.

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Esmena Annex Càcul Import

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Dubtes i Respostes

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annexos PCAP + Protocols

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

2a Esmena error material PCAP i PTT

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Esmena error material PCAP i PTT

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Avís Sessió Informativa

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Acord Ampliació Termini Ofertes

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe Ampliació Termini Recepció Ofertes

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

002/23000028: Sobre C

25 de maig 2023 12:30

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bona tarda, Revisant les dedicacions dels perfils, no acabem de veure la relació de les hores totals descrites en el PPT (500 hores de comunicació i formació + 9.800 hores per a la resta d¿actuacions). Sobre aquesta estimació, si us plau, ens podríeu indicar per a cadascun dels perfils inclosos dins del Lot 2 el número total d¿hores de dedicació i la seva distribució considerant el 15% de dedicació addicional que podem justificar? Moltes gràcies. Cordialment
Publicada

27/de març/2023

contestada

29/de març/2023

El perfil del Cap de Projecte ha de dedicar el 30 % d'esforç, per tant de les 500 hores de comunicacions i formació estimades al PPT, haurà de dedicar unes 150 hores. El perfil de Tècnic/a sistemes júnior ha de dedicar un 70%, pel que suposarà unes 350 hores de dedicació. La resta d'hores per a altres actuacions, al PPT posa que és una estimació, però en concret serien 10.597 hores. Com a millora de dedicació d'eines per a la gestió del canvi (comunicació i formació) del LOT 2, la millora màxima a oferir són 100 hores. · Per al CP 30 hores addicionals · Per al TSJ 70 hores addicionals Import H. Formació Millora H. Formació CP 30% 162.000 ¿ 150 30 TSJ 70% 378.000 ¿ 350 70 TOTAL 100% 540.000 ¿ 500 100 Com a millora del temps de dedicació de l'equip del LOT 2, les millores d'un 5%, 10% o 15%, s'aplicarien linealment a les dedicacions demanades al PPT. Import total del servei PMO del LOT 2 és 540.000¿ que suposen 11.097,41 hores (preu perfil 48.66 ¿ iva exclòs) Dedicacions Hores servei Millora 5% dedicació equip Millora 10% dedicació equip Millora 15% dedicació equip % total de dedicació Hores addicional % total de dedicació Hores addicional % total de dedicació Hores addicional CP 30% 3.329,22 35% 166,46 40% 332,92 45% 499,38 TSJ 70% 7.768,19 75% 388,41 80% 776,82 85% 1.165,23
Volia saber si és possible disposar de més temps per a realitzar la oferta?, estem molt interessats a poder presentar la nostra proposta, però és una oferta complexa i volem dedicar-li més temps
Publicada

30/de març/2023

contestada

31/de març/2023

Bon dia, Atenent a la vostra petició, així com la d'altres licitadores interessades, us informem que en breu publicarem un avís d'ampliació del termini de presentació d'ofertes fins el dia 14 d'abril. Gràcies salutacions
entenem que els següents punts del PLEC DE CONDICIONS I PRESCRIPCIONS TECNIQUES solament afecten al LOT 1 i no al LOT 2. Si no es així, si us plau podria indicar-nos com concretament afectarien al lot 2: 9.5.- Infraestructura, eines i equipament per a la prestació del servei ¿ S ha de realitzar una proposta homogenia de maquinari, programari i de tots aquells accessoris i equipaments auxiliars que siguin necessaris per que els treballadors puguin executar les seves funcions amb eficacia, disposant d un entorn adaptat a les necessitats de cada tipus d usuari. Els equips hauran de seguir les especificacions donades per l¿equip que designi l IMI ..l. Es necessari a maquetar els PO s de l adjudicatari per poder prestar correctament el servei del lot2 ? 10.2. Seguretat corporativa Es fa referencia a l accés als equips del adjudicatari del lot 2? -Facilitar l acces en qualsevol moment als equips i mitjans tècnics emprats pel personal de l adjudicatari en les oficines de l¿IMI . -Permetre l¿administració i gestio dels equips i mitjans tecnics emprats per l¿exercici de les seves funcions per part de l equip que designi l IMI ... 10.3.- Contingencia i continuitat del servei Es acceptable no elaborar un pla específic de contingencia para aquest servei en cas que l¿ djudicatari del lot 2 disposa de un pla de contingència propi? Es necessari donar accés als sistemes del adjudicatari o seria suficient només aportar la informació sol·licitada? ¿ L adjudicatari haurà de lliurar a l IMI un Pla de Continuitat i Recuperació davant Desastres per garantir els nivells de servei establerts ¿ S¿establiran els mecanismes per facilitar l¿accés del personal autoritzat de l¿IMI a aquesta informació.. 10.13.4.- Accés de perfils administradors Es necessari donar accés als sistemes del adjudicatari del lot 2 o seria suficient només aportar la informació sol·licitada? ¿ L¿IMI haurà de tenir accés a les eines de gestió d¿identitats ...
Publicada

04/d’abr./2023

contestada

05/d’abr./2023

Bon dia, us donem resposta a les vostres preguntes: Apartat 9.5.- Infraestructura, eines i equipament per a la prestació del servei afecta tant al LOT 1 com al 2. Pregunta: Es necessari a maquetar els PO's de l'adjudicatari per poder prestar correctament el servei del lot2 ? - Els portàtils de l'adjudicatari no s'han de maquetar. - Per realitzar les tasques del LOT2, l'equip pot treballar amb un programari específic que ajudaria a fer el seguiment o qualsevol de les tasques demanades. El que es demana és que s'especifiqui quines eines s'utilitzaran (maquinari, si fos el cas, o programari proposa el licitador) per garantir que puguin executar les seves funcions amb eficàcia, depenent dels diferents tipus d'usuari. I en el cas que es proposi l'ús d'una nova eina i aquesta s'hagi de distribuir als equips dels treballadors de l'Ajuntament, la maqueta que s'haurà de construir abans del desplegament haurà de seguir les especificacions donades per l'IMI. Apartat 10.2.- Seguretat corporativa: Afecta als equips i mitjans tècnics dels proveïdors dels LOTS 1 i 2. Pregunta: Es fa referencia a l'accés als equips del adjudicatari del lot 2? - Facilitar en qualsevol moment, si així ho requereix el departament de Seguretat de l'IMI, l'accés als equips i mitjans tècnics de l'adjudicatari que es trobin a l'IMI. - L'apartat "Permetre l'administració i gestió dels equips i mitjans tècnics emprats per l'exercici de les seves funcions per part de l'equip que designi l'IMI per fer el desplegament de polítiques i controls de seguretat, actualització d'eines i manteniment d'aplicacions autoritzades i permisos d'accés a la informació", fa referència a problemes de ciber-seguretat, casos en que l'IMI pot establir l'aplicació d'alguna política o control de seguretat en els equips que s'utilitzin per donar el servei. En aquests casos, s'ha de permetre que algun tècnic de l'IMI pugui fer un control de seguretat per garantir que s'hagin aplicat les polítiques acordades. Apartat 10.3.- Contingència i continuïtat del servei: Pregunta: Es acceptable no elaborar un pla específic de contingència para aquest servei en cas que l'adjudicatari del lot 2 disposa de un pla de contingència propi? Es necessari donar accés als sistemes del adjudicatari o seria suficient només aportar la informació sol·licitada? - El pla de contingència és un pla específic a aportar pel LOT1 i el LOT2 i que s'ha d'ajustar a l'objecte del contracte. Si el licitador ja disposa d'un, tan sols l'haurà d'adaptar a l'objecte d'aquest contracte. No s'ha de donar cap accés sinó aportar la informació sol·licitada. 10.13.4.- Accés de perfils administradors Pregunta: "L'IMI haurà de tenir accés a les eines de gestió d'identitats dels administradors dels serveis que continguin informació de la l'Ajuntament de Barcelona en mode consulta per poder fer les revisions que es considerin pertinents." Es necessari donar accés als sistemes de l'adjudicatari del lot 2 o seria suficient només aportar la informació sol·licitada? - En el cas que el departament de Seguretat ho requereixi, el proveïdor haurà de permetre l'accés a les eines de gestió d'identitats dels administradors de serveis que contenguin informació de l'Ajuntament.