Carregant

Si us plau, esperi


025/F220000230
SERVEI DE DINAMITZACIÓ DE LA RONDA DE SANT ANTONI, ENTRE ELS CARRER COMTE D'URGELL I FLORIDABLANCA, EN EL MARC DEL PLA DE BARRIS DE BARCELONA, AIXÍ COM PER AL FOMENT DE L'EFICIÈNCIA SOCIAL.


Import sense IVA
199.182,15 EUR
Estat
Adjudicat
Periode de sol·licituds
12/d’abr./2022 10:00 - 04/de maig/2022 14:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 199.182,15 EUR
codi CPV
92000000-1 Serveis d'esplai, culturals i esportius 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Oferta avaluable mitjançant criteris sotmesos a judici de valor.
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Oferta avaluable mitjançant criteris automàtics i fórmules matemàtiques

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec administratiu

Plec Condicions Administratives

Descarregar

Plec tècnic

Plec Tècnic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Documento adicional a publicar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

025/F220000230: Sobre C

18 de maig 2022 13:30

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
I.-A la pàgina 20 del Plec Administratiu, punt 8.2.3 b indica el Grup II Personal de gestió i Coordinació de Projecte i la descripció és de Coordinador de Projecte, però el següent indica Grup III Nivell B (antic titulat de grau mig) i la descripció és de dinamitzador (equivalent a animador/a sociocultural que també pertany al Grup III). Quina categoría laboral del Conveni de Lleure ha estat utilitzada per fer els càlculs salarials: animador/a sociocultural o tècnic nivell B? II.-Mentre que el punt 8.2.3, pàgina 20 del plec administratiu parla del Conveni del Lleure, la pàgina 21 del mateix plec i en relació a la subrogació aplica el Conveni d_Acció Social, quan per lògica ha de ser el del Lleure (art.38 on estableix també la subrogació). III.-A la pàgina 7 del plec tècnic, dins la cláusula 6 i en relació als dinamitzadors, estableix una dedicació de 8 hores diàries 7 dies a la setmana, però en la clàusula 7 estableix 7,5 hores diàries 7 dies a la setmana. A més, s_indica que aquestes jornades han de ser ininterrompudes, però entenem que ha d_haver un període de descans per dinar i altres que marca la llei. IV.-Per a la realització dels càlculs salarials el plec indica que han estat calculats amb les retribucions del Conveni del Lleure. La licitació ha tingut en compte els augments salarials aprovats i publicats en en DOGC núm.8639 de 1/04/2022 pel Departament d_Empresa i Treball (RESOLUCIÓ EMT/823/2022, de 21 de març? V.- Atesa la Reforma Laboral que ha entrat en vigor des del 31/03/2022 on ha desaparegut el contracte d_obra i servei i amb l_inclusió de la concepció de contracte indefinit o fixe, si la durada és superior a 6 mesos amb contractacions posteriors a l¿entrada en vigor de la Reforma, els treballadors/es serán indefinits. En aquest cas, han estat calculats els costos d¿extinció del personal laboral?
Publicada

26/d’abr./2022

contestada

29/d’abr./2022

Donem resposta en ordre a les preguntes: 1.- Als efectes del procediment s'ha considerat com a Gup III Nivell B. Es tracta de personal d'intervenció i considerant l'abast, necessitat de programació, estar a la via pública, la recerca de la implicació de les associacions i la recerca d'una dinamització potent de projectes culturals/lleure per incrementar la participació es va considerar que la tipologia, a efectes de salari, seria aquesta. II.- En aquest cas no hi ha cap subrogació de personal. Es tracta d'un servei de nova implantació. Els conveni que s'ha de referència per calcular el salari del personal és conveni de Lleure. III.- El servei s'ha configurat com un servei per hores. El licitador, com a empresari, haurà de realitzar les contractacions necessàries i realitzar la configuració oportuna per donar compliment al descans oportú. IV.- En el moment de determinar el càlcul dels costos es van adoptar les taules publicades (l'estimació es va realitzar durant el mes de març). No obstant hi havia informació d'una possible actualització de preus, per aquesta raó és va decidir ampliar el percentatge d'imprevistos del 5% al 10% i les despeses d'estructura es van ampliar en el 5% per tal d'oferir un marge per fer front a possible pujades i al punt indicat a l'apartat V: V.- La determinació del preu de contracte no es pot realitzar preveient l'acomiadament de tot el personal. No obstant la conveniència de concretar un pressupost que s'ajusti al mercat ha suposat que tinguem en compte les despeses aproximades d'aquesta situació i s'analitza si entra dins dels marges de benefici, imprevistos i possible escreix de despeses d'estructura. Si es veu que el cost no deixa marge es realitzen ajustos en alguns d'aquests índex. En el cas concret s'ha realitzat una simulació dels costos que es podien derivar en cas de l'acomiadament de tot el personal aplicant la indemnització aplicable segons la normativa vigent i es van realitzar petits ajustos per garantir un marge econòmic. Salutacions.