Carregant

Si us plau, esperi


025/F230000125
SERVEI DE DESPLEGAMENT DE LA DINAMITZACIO DE LA RONDA DE SANT ANTONI, ENTRE EL CARRER COMTE D'URGELL I FLORIDABLANCA, EN EL MARC DEL PLA DE BARRIS DE BARCELONA, AIXÍ COM PER AL FOMENT DE L'EFICIÈNCIA SOCIAL


Import sense IVA
346.495,00 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
14/de febr./2023 10:00 - 03/de març/2023 14:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 346.495,00 EUR
codi CPV
92000000-1 Serveis d'esplai, culturals i esportius 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Oferta avaluable mitjançant criteris sotmesos a judici de valor.
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Oferta avaluable mitjançant fórmules matemàtiques i criteris automàtics

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec administratiu

Plec de condicions administratives

Descarregar

Plec tècnic

Plec de condicions tècniques

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Documents addicionals a publicar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

025/F230000125: Sobre C

16 de març 2023 12:00

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Segons el plec tècnic cal fer dos activitats de petit i mig format i una de gran format al mes, és a dir si són 10 mesos, 20 de petit, 20 de mig i 10 de gran format. No obstant això en el Quadre de preus hi apareixen 30 de Taller petit format 1, 30 de Taller petit format 2 i 16 de Taller mitjà. Podríeu indicar quin nombre de tallers i activitats és el correcte i si això modifica la partida de tallers? Gràcies,
Publicada

01/de març/2023

contestada

01/de març/2023

El Quadre de Preus 0 indica el nombre màxim de tallers de petit, mitjà i gran format per a fer, sense que això impliqui que es realitzin tots ells en el termini previst del servei. Es tracta d'una partida a preu unitari, i per tant, només es facturaràn aquells que efectivament es portin a terme, que tenint en compte la durada del contracte, es preveu que siguin d'inferior nombre. La partida prevista total és correcta.
Respecte a la contracatació de la persona encarregada de coordinar el projecte, hem trobat algunes discrepàncies entres els plecs tècnic i administratiu, concretament: l,experiència requerida al PCA és de 2 anys en els darrers 5 anys (pàg. 12), tanmateix, al PCT indica que l,experiència ha de ser de 3 anys en els darrers 5 anys (pàg. 6). D,altra banda, la jornada laboral indicada al PCA és de jornada completa, però al PCT especifica que serà de 30 hores. Ens podríen aclarir aquests punts? Respecte a l,equip de dinamitzadors/es, les titulacions mínimes inclouen la titulació de monitor de lleure, o es limiten a titulacions de grau, formació professional o cicles formatius? Gràcies
Publicada

24/de febr./2023

contestada

28/de febr./2023

Bon dia, La dedicació del coordinador/a ha de ser la indicada al quadre de preus i al plec de condicions tècniques. Hi ha per tant un error a la pàgina 12 del plec de condicions administratives que serà esmenat en el sentit d'aclarir que la jornada del/de la coordinador/a es preveu en 30 hores/setmanals. Pel que fa a l'experiència del coordinador/a, es requereix un mínim de 2 anys en els darrers 5 anys i així serà esmenat. Pel que fa a l'equip de dinamitzadors, caldrà que el cap de projecte del barri i el coordinador de projectes de Ciutat Vella validin el personal proposat per a desenvolupar el servei, no essent obligatori disposa dels graus i/o titulacions proposades a mode orientatiu. Salutacions.
Benvolgut, Benvolguda, Sobre la mida de l,equip de professionals. Al PCA (pàg. 12) especifica que aquest ha de ser de 7 dinamitzadors/es i un/a coordinador/a. Tanmateix, al PCT (pàg. 7) Esecifica que l,equip haurà de ser de 6 dinamitzadors/es i un/a coordinador/a. Podrien aclarir aquest punt? D,altra banda, es pot modificar el model QP0 per ajustar l,amidament de l,equip si aquest compta amb més persones de les previstes als plecs? Gràcies per endavant per les seves respostes.
Publicada

22/de febr./2023

contestada

23/de febr./2023

Bon dia, El Quadre de Preus 0 indica correctament les necessitats del servei. Pel que fa al nombre de persones, només fa referència a les dedicacions necessàries per a donar cobertura al servei, amb independència del nombre de persones que s'adscriguin al mateix. El que cal garantir és que sempre hi siguin 2 persones dinamitzadores de forma simultània. No es pot modificar el nombre de persones al quadre de preus, però aquest nombre de persones, com diem, no és vinculant mentre es compleixin les dedicacions/jornades fixades. Procedim a publicar esmena del PCT pel que fa a la pàgina 6. Salutacions.
Segons el punt 7 del plec tècnic corresponent al calendari la durada màxima serà de 10 mesos i no de 12 mesos tal com també estableix el PCA. Entenem que es prestarà servei de forma continuada incloent els dies que siguin festius (ja siguin entre setmana o en cap de setmana), Gràcies,
Publicada

21/de febr./2023

contestada

23/de febr./2023

La durada màxima del contracte són 10 mesos. Procedirem a esmenar la pàgina 10 del Plec Tècnic (clàusula 7a). El servei es prestarà efectivament, de forma continuada inclosos els caps de setmana i festius. Salutacions.