Carregant

Si us plau, esperi


025/F240000455_457
SERVEIS RELATIUS AL DESPLEGAMENT D'UN EQUIP DE DINAMITZACIÓ, ACOMPANYAMENT I SUPORT A L'OBTENCIÓ I TRAMITACIÓ D'AJUDES A LA REHABILITACIÓ FINANÇATS AMB FONS DEL PLA DE RECUPERACIÓ, TRANSFORMACIÓ I RESILIÈNCIA DE CONFORMITAT AMB L'ESTABLERT AL REIAL DECRET LLEI 36/2020, DE 30 DE DESEMBRE, AMB MESURES D'EFICIÈNCIA SOCIAL (2025-2026), LOTS 1, 2 i 3.


Import sense IVA
872.925,53 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
07/d’ag./2024 09:30 - 17/d’oct./2024 14:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat Nº lots
Serveis
Obert
1.737.081,24 EUR
Nº lots 3


Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Oferta avaluable mitjançant criteris sotmesos a judici de valor.
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Oferta avaluable mitjançant fórmules matemàtiques i criteris automàtics

Divisió de l'expedient en lots

Lot Título Import sense IVA Estat
71210000-3 Serveis d'assessorament en arquitectura 

1 SERVEIS RELATIUS AL DESPLEGAMENT D'UN EQUIP DE DINAMITZACIÓ, ACOMPANYAMENT I SUPORT A L'OBTENCIÓ I TRAMITACIÓ D'AJUDES A LA REHABILITACIÓ FINANÇATS AMB FONS DEL PLA DE RECUPERACIÓ, TRANSFORMACIÓ I RESILIÈNCIA DE CONFORMITAT AMB L'ESTABLERT AL REIAL DECRET LLEI 36/2020, DE 30 DE DESEMBRE, AMB MESURES D'EFICIÈNCIA SOCIAL (2025-2026), LOT 1 382.051,09 Avaluació
71210000-3 Serveis d'assessorament en arquitectura 

2 SERVEIS RELATIUS AL DESPLEGAMENT D'UN EQUIP DE DINAMITZACIÓ, ACOMPANYAMENT I SUPORT A L'OBTENCIÓ I TRAMITACIÓ D'AJUDES A LA REHABILITACIÓ FINANÇATS AMB FONS DEL PLA DE RECUPERACIÓ, TRANSFORMACIÓ I RESILIÈNCIA DE CONFORMITAT AMB L'ESTABLERT AL REIAL DECRET LLEI 36/2020, DE 30 DE DESEMBRE, AMB MESURES D'EFICIÈNCIA SOCIAL (2025-2026), LOT 2. 407.425,40 Avaluació
71210000-3 Serveis d'assessorament en arquitectura 

3 SERVEIS RELATIUS AL DESPLEGAMENT D'UN EQUIP DE DINAMITZACIÓ, ACOMPANYAMENT I SUPORT A L'OBTENCIÓ I TRAMITACIÓ D'AJUDES A LA REHABILITACIÓ FINANÇATS AMB FONS DEL PLA DE RECUPERACIÓ, TRANSFORMACIÓ I RESILIÈNCIA DE CONFORMITAT AMB L'ESTABLERT AL REIAL DECRET LLEI 36/2020, DE 30 DE DESEMBRE, AMB MESURES D'EFICIÈNCIA SOCIAL (2025-2026), LOT 3. 83.449,04 Avaluació

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec tècnic

plec tècnic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Documents addicionals a publicar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Plec administratiu

plec administratiu

Descarregar

Documents addicionals a publicar

diligència sobre 1

Descarregar

Documents addicionals a publicar

nota sobre diligència

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia Teniem tres dubtes, el primer sobre l Annex 1A, demana declarar sobre si es compta o no amb un programa de compliance penal, fet que sembla que també es valora com a criteri d ajudicació automàtic, omplir el model tal i com esta, podria implicar revelar informació propia del sobre C L altre dubte, es sobre el criteri de valoració automàtic d oferir una millora salarial sobre els salaris de subrogació. Hem pogut detectar observant l expedient anterior que l actual adjudicatària del Lot 1 esta pagant molt per sota dels compromisos legals assumits i pels quals se li va adjudicar el contracte (va oferir un augment del 4,5 per cent amb els corresponents punts de valoració de l oferta) si la informació dels treballadors a subrogar del PCAP es correcte. Amb les taules salarials del conveni vigent actualment, Coordinacio, treballadors socials i arquitectes haurien de cobrar un minim de 28.992,99 euros mentre que al quadre de subrogacio del lot 1, s indica que els salaris anuals estant entre 23.000 i 24.000. La pregunta és si el tant per cent de millora salarial del lot 1, s aplica sobre els salaris de subrogació (tot i que estiguin per sota del conveni de referència del PCAP i de l obligació essencial contractual de la licitacio anterior) o en aquest cas s hauria de considerar que s aplica sobre el mínim de les categories indicades a la clausula 8.2.3.b del PCAP L últim dubte es sobre la limitació en l adjudicació de lots. A la clausula 8 del PCAP, s indica que la limitació d adjudicació de lots no opera en el lot 5. Com no hi ha lot 5 a la present licitació, fa referencia al lot 3? Gràcies per l atenció
Publicada

13/de set./2024

contestada

16/de set./2024

Bon dia, En aquest licitació no procedeix aportar l'Annex 1A, cal presentar el DEUC. Atès que s'obvserva que a la clàusula 8 del plec recull l'opció de l'annex 1A per error materiall es procedirà a la seva esmena. El preu del procediment s'ha determinat comparant el preu de CC amb el de subrogació. Agafant el superior. El quadre de subrogació és facilitat per l'empresa adjudicatària. En el moment de la subrogació, en cas de canvi d'adjudicatari, s'haurà de subrogar el contracte amb el salari que correspongui. No existeix Lot 5 a la licitació de referència. No obstant, considerant la correcció que cal realitzar en el punt 1 es modificarà al ser un error material en el sentit del lot 3.
Segons plecs, a les millores salarials sobre salaris de subrogació del personal prestador del servei, es donen fins un màxim de 10 punts. Llevat error, no veiem al quadre de increments salarials, els punts que es donen en funció de increment ofertat: 1 ¿¿ 2 2 ¿¿ 3 3 ¿¿ 4 4 ¿¿ 5 6 ¿¿ 7 7 ¿¿ 8 + 9 Quins són els punts que es donen a cada interval de increment? Gràcies
Publicada

14/d’oct./2024

contestada

14/d’oct./2024

S'aplicarà en proporció, essent 9 la màxima puntuaicó i 2 la mínima. La proporció es en base al valor màxim de cada esglaó. Increment proposat sobre les retribucions del personal en relació al salari de subrogació Marca amb una X l'increment ofertat. >1 a ≤2 2,22 >2 a ≤3 3,33 >3 a ≤4 4,44 >4 a ≤5 5,56 >6 a ≤7 7,78 >7 a ≤8 8,89 >9 10,00