Carregant

Si us plau, esperi


005_24000008
SERVEI DE DUES POSICIONS D'AUXILIARS INFORMADORS PER A LA RECEPCIÓ DE L'INSTITUT MUNICIPAL D'HISENDA DE BARCELONA RESERVADA A CENTRES ESPECIALS DE TREBALL D'INICIATIVA SOCIAL (CETIS) I EMPRESES D'INSERCIÓ (EI), AMB MESURES DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA

Cobertura del servei de dues posicions d'auxiliars informadors per la recepció de l'Institut Municipal d'Hisenda reservat a Centres Especial de Treball d'Iniciativa social (CETIS) I Empreses d'Incersió (EI).


Import sense IVA
80.902,36 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
24/d’abr./2024 17:00 - 14/de maig/2024 23:59

Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert simplificat
No 130.117,96 EUR
codi CPV
79992000-4 Serveis de recepció 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Sobre administ y criteris subjectius
    • Criteris d¿adjudicació avaluables mitjançant judici de valor
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
  • Sobre de criteris objectius
    • Criteri 1. Pel preu ofertat
    • Criteri 2.1 Per Coneixement d¿idiomes per part del personal
    • Criteri 2.2 Per cursos en habilitats de comunicació, assertivitat o equivalent i gestió de conflicte
    • Criteri 2.3. Per borsa d¿hores de formació
    • Criteri 3. Per aportació de vestuari unisex
    • Criteri 4. Per l¿increment salarial respecte al conveni de referència

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Annexos PCAP en Word

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució motivada d'aprovació de l'expedient

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques (PPT)

Descarregar

Plec administratiu

Plec de clàusules administratives particulars

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annexos PCAP

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència error material Clàusula 10a del PCAP

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, Tenim dubtes sobre aquesta licitació, te les escric a continuació; 1- ¿El personal a subrogar té certificat de discapacitat?, ja que el plec no queda clar si les despeses de Seguretat Social no estan incloses per que no , o perque no s'han de valorar al tenir el certificat. 2- Parleu del horari setmanal de dilluns a divendres, ¿S'han de treballar el festius? Si es afirmatiu, ¿En que horari s'ha de prestar el servei? 3- A les millores indiqueu que s'han de entregar certificats d'idiomes del personal, en aquesta licitació hi ha personal a subrogar, ¿Ens podeu indicar si aquests personal té certificats d'idioma i quin nivell tenen? Gràcies!!
Publicada

06/de maig/2024

contestada

06/de maig/2024

Bona tarda, 1.- De conformitat amb l'article 130.1 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, l'empresa que està efectuant la prestació objecte del contracte que s'ha d'adjudicar, està obligada a proporcionar la següent informació: el conveni col·lectiu aplicable i els detalls de categoria, tipus de contracte, jornada, data d'antiguitat, venciment del contracte, salari brut anual de cada treballador, així com tots el s pactes en vigor aplicables als treballadors als quals afecti la subrogació. Respecte a la pregunta de si les despeses de Seguretat Social, aquestes estan bonificades al 100%. 2.- D'acord amb la clàusula 2.2. del plec de prescripcions tècniques, l'horari és de dilluns a divendres i no està previst treballar en dies festius. 3.- En el criteri 2.1 dels criteris d'adjudicació avaluables automàticament, regulat a la clàusula 10 del plec de clàusules administratives particulars, es valora el coneixement d'idiomes de les persones que substitueixin el personal a subrogar. En la mateixa clàusula s'estableix que si l'empresa proposada com adjudicatària presenta una oferta en aquest criteri se li requerirà perquè ho acrediti.
Bona tarda, referent a l'informació de subrogació, hi ha més gent sense dret a subrogar? l'informació de jornada posa 75% que serien 28,87 hores setmana, ens poden confirmar hores setmanals? entenem que aquesta càrrega de feina no cobreix el servei demanat. Agraint els seus comentaris, Atentament,
Publicada

06/de maig/2024

contestada

08/de maig/2024

Bon dia, En relació amb el primer extrem, referent a la informació sobre el personal amb dret a subrogació, aquesta és la que ha subministrat l'actual adjudicatària i que consta en l'Annex 7 del Plec de Condicions Administratives Particulars. En relació amb el segon extrem, tal i com consta a la Clàusula 2 del referit PCAP, la jornada laboral setmanal per cada auxiliar estarà constituïda per un total de 30 hores setmanals els mesos de maig a setembre i el període comprès entre el 24 de desembre i el 7 de gener, ambdós dies inclosos. I per un total de 32 hores setmanals els mesos d'octubre a abril, excepte el període comprès entre el 24 de desembre i el 7 de gener.