Carregant

Si us plau, esperi


005_24000025
SERVEIS D'AUDITORIA DE CERTIFICACIÓ EN LA NORMA UNE-EN-ISO 9001:2015 DE QUALITAT DE L'INSTITUT MUNICIPAL D'HISENDA DE BARCELONA AMB MESURES DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA SOSTENIBLE

Realització de les auditories externes de qualitat i la certificació dels processos de l'Institut Municipal d'Hisenda de l'Ajuntament de Barcelona (IMH), per tal d'acreditar que la seva gestió és conforme a la norma UNE-EN ISO 9001:2015.


Import sense IVA
10.253,80 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
27/de set./2024 13:34 - 13/d’oct./2024 23:59

Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert simplificat
No 10.253,80 EUR
codi CPV
79212000-3 Serveis d'auditoria 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Oferta completament objectiva
    • Criteri 1. Preu
    • Criteri 2. Per l¿increment en els anys d¿experiència de la persona auditora
    • Criteri 3. Per l¿increment de les jornades de treball d¿auditoria

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annexos PCAP pdf

Descarregar

Plec administratiu

Plec clàusules administratives particulars

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Certificat (resposta a pregunta formulada)

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annexos PCAP word

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució d'aprovació motivada de l'expedient

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

005_24000025: Oferta

23 d’octubre 2024 10:30

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Per poder presentar oferta es necessari que ens facilitin: Certificat en vigor per disposar de les dades corresponents a : Abast certificat, adreces incloses a la certificació, data d'emissió i de caducitat del certificat. Nombre de persones incloses a l'abast certificat. Gràcies
Publicada

02/d’oct./2024

Bona tarda, Adjuntem certificat a l'apartat de documentació. L'abast actual és el que posa al plec, que és diferent en el seu redactat del certificat vigent. El nombre de persones de l'Institut Municipal d'Hisenda és de 314. L'adreça de l'IMH és carrer Pallars 200, Barcelona. La data d'emissió i caducitat estan assenyalades al mateix certificat. Salutacions,
En el certificado ISO 9001 de incluyen dos direcciones, C/ Pallars y C/ Almogàvers. El personal detallado en la anterior consulta , 314 . Necesitamos el reparto de personal por emplazamiento. Gracias
Publicada

09/d’oct./2024

Hi ha 314 treballadors/es al carrer Pallars. Actualment l'IMH només està al carrer Pallars, no hi ha res al carrer Almogàvers.
Bon dia, No hi ha cap botó disponible per a poder presentar l'oferta
Publicada

10/d’oct./2024

Bon dia, A la clàusula 9a del PCAP s'indica com s'ha de presentar l'oferta a través del Portal de contractació electrònica de l'Ajuntament de Barcelona: https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/licitacioelectronica Per a resoldre dubtes tècnics una vegada consultada la informació del web, els usuaris poden trucar al telèfon 91 803 66 27 (dl.-dv. 8:00 a 18:00h, excepte festius nacionals) o escriure un correu electrònic a soporte.licitadores@pixelware.com. Adjuntem l'anunci de la licitació al Portal de contractació de l'Ajuntament de Barcelona https://licitacions.bcn.cat/licitacion/licitaciones/detalle?id=8749626
En la anterior respuesta detallan que el alcance a certificar no es el detallado en el certificado. En el PPT no se detalla el nuevo alcance. Nos lo pueden facilitar. Gracias
Publicada

09/d’oct./2024

L'abast de la certificació és el següent: · Gestió de les dades · Planificació estratègica · Comunicació interna i externa · Gestió de la millora · Gestió i recaptació en voluntària · Gestió i recaptació en executiva · Inspecció · Beneficis fiscals · Gestió de desacords · Relació amb les persones contribuents · Gestió documental i digitalització · Control i gestió d'ingressos · Recursos humans · Recursos informàtics · Administració i serveis generals