Carregant

Si us plau, esperi


006_25001545
CONTRACTE DE SERVEIS D'ATENCIÓ AL PÚBLIC, SUPORT DE SALES I VISITES GUIADES DE LA VIRREINA CENTRE DE LA IMATGE DE L'INSTITUT DE CULTURA DE BARCELONA, AMB MESURES DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA SOSTENIBLE

Serveis d'atenció al públic de La Virreina


Import sense IVA
131.237,05 EUR
Estat
Publicat
Periode de sol·licituds
24/de jul./2025 11:15 - 08/d’ag./2025 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert simplificat
No 141.736,02 EUR
codi CPV
92521000-9 Serveis de museus 



Forma de presentació


La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.

Independentment que l'oferta es presenti des del navegador, aquesta serà encriptada en la vostra màquina abans de l'enviament, garantint-ne la confidencialitat fins a l'acte d'obertura del sobre
  • Preparar oferta
    • Tamany màxim per document: {0} (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)250 MB

    • Tamany màxim de l'oferta: 1 GB

    • Formats de document permesos: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rtf, sxw, abw, pdf, jpg, bmp, tiff, tif, odt, ods, odp, odi, dwg, zip

Per presentar la seva oferta de forma electrònica ha de descarregar l'esquema. En prémer aquesta opció es descarregarà un arxiu amb l'esquema corresponent a la licitació sol·licitada. La presentació de l'oferta es realitzarà mitjançant l'aplicació de presentació d'ofertes, la qual prèviament ha d'haver estat descarregada.

Més informació

Estructura de l'oferta

  • Oferta completament objectiva
    • 1. La declaració responsable (Annex I)
    • 2. Declaració responsable constitució en UTE (Annex II)
    • 3. Declaració responsable d'empreses pertanyents a un mateix grup empresarial (Annex III)
    • 4. Autorització per consultar les dades a l'AEAT i a la TGSS (Annex IV)
    • 5. Declaració responsable d'adscripció de mitjans personals i/o materials (Annex V)
    • 6. L'oferta econòmica (Annex VI)
    • Criteri B1. Oferta 1 (preu unitari Cap d'equip)
    • Criteri B1. Oferta 2 (preu unitari Coordinador)
    • Criteri B1. Oferta 3 (preu unitari Tallerista)
    • Criteri B1. Oferta 4 (preu unitari Controlador)
    • Criteri B2. Per garantir en el mínim temps possible la substitució de 4 persones
    • Criteri B3. Compromís formació igualtat de gènere als talleristes adscris durant execució contracte
    • Criteri B4. Nivell d'anglès superior al requerit per part dels 3 talleristes
    • Criteri B5. Experiència prèvia dels 3 talleristes en l'àmbit cultural (museus o sales exposicions)
    • La documentació acreditativa per ponderació dels criteris avaluables segons clausula 10 (Annex VI)

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

006_25001545 InformeNecessitat_POS_Virreina25.pdf

Descarregar

Plec tècnic

006_25001545 PPT_POS_Virreina25.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Llista subrogació_____SIGNAT.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

006_25001545 Decret_POS_Virreina25

Descarregar

Plec administratiu

006_25001545 PCAP_POS_Virreina25

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud