Carregant

Si us plau, esperi


006_25000797
Serveis d'atenció al públic, suport de sales i visites guiades de La Virreina Centre de la Imatge de l'Institut de Cultura de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible.

serveis d'atenció al públic, suport de sales i visites guiades de La Virreina Centre de la Imatge


Import sense IVA
216.208,42 EUR
Estat
Publicat
Periode de sol·licituds
01/de set./2025 14:45 - 15/d’oct./2025 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
800.099,12 EUR
codi CPV
92521000-9 Serveis de museus 



Forma de presentació


La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.

Independentment que l'oferta es presenti des del navegador, aquesta serà encriptada en la vostra màquina abans de l'enviament, garantint-ne la confidencialitat fins a l'acte d'obertura del sobre
  • Preparar oferta
    • Tamany màxim per document: {0} (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)250 MB

    • Tamany màxim de l'oferta: 1 GB

    • Formats de document permesos: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rtf, sxw, abw, pdf, jpg, bmp, tiff, tif, odt, ods, odp, odi, dwg, zip

Per presentar la seva oferta de forma electrònica ha de descarregar l'esquema. En prémer aquesta opció es descarregarà un arxiu amb l'esquema corresponent a la licitació sol·licitada. La presentació de l'oferta es realitzarà mitjançant l'aplicació de presentació d'ofertes, la qual prèviament ha d'haver estat descarregada.

Més informació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • 1. El Document Europeu Únic de Contractació (DEUC).
    • 2. Declaració responsable (annex I).
    • 3. Declaració responsable constitució en UTE (annex II).
    • 4. Declaració responsable d'empreses pertanyents a un mateix grup empresarial (annex III).
    • 5. Autorització per consultar les dades a l'AEAT i a la TGSS (annex IV).
    • 6. Declaració responsable d'adscripció de mitjans personals (annex V)
  • Oferta tècnica
    • A.1. Proposta de coordinació dels serveis
    • A.2 Proposta operativa per a la gestió incidències.
    • A.3. Per la presentació d'un projecte operatiu per a l'avaluació del servei
    • A.4. Per la presentació d'un pla de formació continuada i de qualitat per al personal
  • Oferta econòmica i criteris automàtics
    • B1. Oferta econòmica (annex VI)
    • B2. Per garantir en el mínim temps possible la substitució de 4 persones
    • B3. Per disposar d'un nivell d'anglès superior al requerit
    • B4. Per l'experiència prèvia dels 3 talleristes en l'àmbit cultural

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec administratiu

006_25000797_PCAP

Descarregar

Documents addicionals a publicar

006_25000797 Informe Necessitat.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Llista subrogació.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució motivada d'aprovació de l'expedient.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DEUC

Descarregar

Plec tècnic

006_25000797_PPT

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud