Carregant

Si us plau, esperi


006_25000946
servei d¿adaptacions gràfiques dels materials de comunicació de programes de la Xarxa de Centres Cívics de Barcelona, gestionada per l¿Institut de Cultura de Barcelona

servei d¿adaptacions gràfiques dels materials de comunicació de programes de la Xarxa de Centres Cívics de Barcelona, gestionada per l¿Institut de Cultura de Barcelona


Import sense IVA
34.722,19 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
05/de set./2025 13:45 - 19/de set./2025 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 69.444,38 EUR
codi CPV
79340000-9 Serveis de publicitat i de màrqueting 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Criteris d'adjudicació avaluables mitjançant judici de valor
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Criteris d'adjudicació avaluables automàticament
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 22. Preu (aplicable en cas de tenir més d'un criteri)
    • Compromís a que la persona que dugui a terme el servei realitzi cursos de formació
    • Pel compromís de facilitar un número de telèfon mòbil amb atenció telefònica de dilluns a diumenge
    • Per l¿experiència acreditada de l¿equip assignat

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

01 Informe necessitat AdaptacionsDisseny_ BDC CC.pdf

Descarregar

Plec administratiu

25000946 PCAP.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució motivada d'aprovació de l'expedient.pdf

Descarregar

Plec tècnic

02 PlecTecnic_ AdaptacionsDisseny_BDC_CC.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Documento adicional a publicar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

IMPORTANT Aclariment Estructura Oferta

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Documento adicional a publicar

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Pregunta a Perfil del Contractant: Bon dia, és imprescindible presentar ara els 10 certificats de les empreses on s'hagi prestat servei o amb el CV del professional + la declaració responsable és suficient? moltes gràcies
Publicada

16/de set./2025

contestada

16/de set./2025

En relació al criteri B.2) Per l'experiència acreditada de l'equip assignat (clàusula 10 PCAP) el mateix criteri descriu la necessitat d'acreditar-lo mitjançant B.2.a): certificat de les empreses on s'hagi prestat servei, certificat de vida laboral o currículum vitae (documents acreditatius de l'experiència laboral) B.2.b): declaració responsable on s'inclogui -) nom de l'esdeveniment/campanya de comunicació, -) ens o administració pública contractant, -) any de desenvolupament Si bé també s'indica que la licitadora proposada com adjudicatària, si ha obtingut puntuació en el present criteri, abans de la formalització del contracte haurà d'aportar la documentació acreditativa de l'experiència. Per tant, per presentar oferta d'aquest criteri, cal emplenar l'apartat corresponent de l'Annex II, declarar responsablement la informació de detall (B.2.b), i l'aportació dels certificats serà només obligatòria en el moment posterior en que se li requereixi a l'empresa proposada com adjudicatària.
Bon dia, quan vaig a penjar els documents en els 3 sobres que demaneu, els conceptes no corresponen al que ha d haver a cada sobre, per exemple en els dos primers comencen dient: criteris d adjudicació avaluable.... A part d això, en el que seria el sobre 1, on demaneu 3 documents, només hi ha la pestanya de penjar un, és que he de fer un unic pdf amb DEUC+Declaració responsable+AEAT? Moltes gràcies i ja em direu Anna López Linares
Publicada

09/de set./2025

contestada

16/de set./2025

006_25000946 Adaptacions gràfiques Centres Cívics Advertida una errada tècnica en la configuració de l'oferta pel que fa als sobres A i B, que es presenta com copiem a la imatge incrustada adjunta, indiquem com les empreses han de presentar els documents a cada un dels sobres electrònics: Sobre A- Documentació administrativa En aquest sobre cal inserir la documentació administrativa requerida en la clàusula 8 del PCAP, sense tenir en compte el subtítol de "Criteris d'adjudicació avaluables mitjançant judici de valor" i, per tant, no introduint cap ni una oferta en aquest sobre. Sobre B- Oferta tècnica avaluable mitjançant judici de valor En aquest sobre cal inserir l'oferta avaluable amb criteris subjectius o de judici de valor, tal i com es diu a la clàusula 8 del PCAP, i es defineix a la clàusula 10 del PCAP sense tenir en compte el subtítol de "Criteris d'adjudicació avaluables automàticament" i, per tant, no introduir cap ni una oferta avaluable amb criteris automàtics en aquest sobre. Sobre C- Oferta de criteris automàtics (ja apareixen correctament els diferents criteris) SECRETARIA DE LA MESA DE CONTRACTACIÓ 15 DE SETEMBRE DE 2025
Benvolguts/des, Ens adrecem a vostès per formular una consulta sobre el criteri de dedicació establert al PCAP. A la pàgina 4 del plec s¿indica una taula amb percentatges de dedicació mensual (100¿% i 50¿%) que, aplicats a una jornada ordinària de 40 hores setmanals, equivalen a una dedicació total estimada de 1.505 hores anuals per a una persona. En base a aquesta xifra, i aplicant els salaris establerts al conveni estatal de publicitat (codi 99004225011981), hem calculat que ni tan sols amb un perfil de nivell 4 (Dissenyador Gràfic Junior) seria possible presentar una oferta a la baixa respecte del pressupost base, ja que només els costos laborals i de seguretat social previstos pel conveni pràcticament esgotarien el valor de licitació. Entenem que això limita notablement la possibilitat d¿oferir cap millora econòmica, i per aquest motiu voldríem confirmar si la taula de dedicació mensual té un caràcter merament estimatiu, com a referència del volum previst de feina, o si realment constitueix un requeriment obligatori pel que fa a hores de dedicació efectiva. Després d¿analitzar el PPT, considerem que les tasques descrites (adaptació de materials, seguiment, coordinació i maquetació) difícilment justifiquen una dedicació setmanal constant de 40 hores durant 9 mesos, per la qual cosa voldríem aclarir aquest punt abans de tancar la nostra oferta. Agrairíem molt la vostra resposta per poder procedir amb total seguretat.
Publicada

09/de set./2025

contestada

15/de set./2025

Benvolguts, L'objecte d'aquesta licitació no està vinculat a serveis publicitaris sinó a serveis de disseny i maquetació. Per això s'ha fet servir de referència la Guia Hays de salaris 2025, que s'ajusta més al tipus de serveis demandats en aquest plec. D'altra banda, la dedicació horària està calculada en relació al volum de tasques de disseny i maquetació dels programes, a la coordinació i el seguiment estipulats i les coincidències temporals en l'execució de les diferents tasques previstes i és la que s'estima necessària per dur a terme de manera satisfactòria els serveis licitats.