006_25001795
CONTRACTE DE SERVEIS d'atenció al públic, suport de sales i visites guiades a la Fabra i Coats: Fàbrica de Creació i La Fabra Centre d'Art Contemporani de l'Institut de Cultura de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible
Servei d'atenció al públic, suport de sales i visites guiades a la Fabra i Coats: Fàbrica de Creació i La Fabra Centre d'Art Contemporani de l'Institut de Cultura de Barcelona.
Tipus de contracte | Tipus de procediment | SARA | Valor estimat | codi CPV |
Serveis |
Obert simplificat
|
No | 134.153,91 EUR | |
codi CPV |
92521000-9 Serveis de museus |
---|
La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.
El seu navegador és incompatible amb la presentació d'ofertes web
Per presentar la seva oferta de forma electrònica ha de descarregar l'esquema. En prémer aquesta opció es descarregarà un arxiu amb l'esquema corresponent a la licitació sol·licitada. La presentació de l'oferta es realitzarà mitjançant l'aplicació de presentació d'ofertes, la qual prèviament ha d'haver estat descarregada.
Documents i enllaços publicats de l'expedient
Document | |
---|---|
Documents addicionals a publicar
DECLARACIÓ i QUADRE SUBROGACIÓ personal.pdf |
|
Documents addicionals a publicar
Informe Necessitat_Públics_Obert Simplificat.pdf |
|
Plec tècnic
PPT_Públics_Obert Simplificat.pdf |
|
Plec administratiu
006_25001795_PCAP.pdf |
|
Documents addicionals a publicar
Resolució motivada d'aprovació de l'expedient.pdf |