Carregant

Si us plau, esperi


006/21001181
Servei de gestió de les xarxes socials del Monestir de Pedralbes

Servei de gestió de les xarxes socials del Monestir de Pedralbes


Import sense IVA
40.000,00 EUR
Estat
Formalitzat
Periode de sol·licituds
12/de jul./2021 13:00 - 27/d’ag./2021 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
80.000,00 EUR
codi CPV
79340000-9 Serveis de publicitat i de màrqueting 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Annex 1 PCAP: Declaració responsable
    • Annex 3 PCAP: Declaració Drets Humans
    • Annex 4 PCAP: Autorització certificats deute (AEAT i TGSS)
    • Declaració per a empreses estrangeres
    • Declaració relativa a paradisos fiscals
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Proposta d'altres millores
    • Proposta de supòsit pràctic
    • Proposta metodològica de planificació operativa del servei
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Increment extra d'hores de formació en màrqueting digital
    • Increment extra de retransmissions en directe i cobertura d'esdeveniments d'especial rellevància
    • Per disposar d'un pla de conciliació laboral i familiar
    • Preu (aplicable en cas de tenir més d'un criteri)

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particul.

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe valoració sobre B

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe valoració sobre C

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe adjudicació signat

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Al plec de prescripcions tècniques hi ha un apartat on es parla del personal necessari a dur a terme el servei. -Un Gestor/a (Community manager) amb titulació de llicenciatura o grau en Història o Història de l'Art, i amb coneixements de gestió i comunicació del patrimoni cultural, encarregat/da de l'estratègia i els continguts de les xarxes socials. En el nostre cas, comptem amb una persona amb un doctorat en història amb la qual gestionaríem els continguts, ens preguntem si aquests col·laboració seria vàlida. per altre banda, es demana -Un formador/a amb la titulació de Tècnic Superior en Social Media i Community Manager i amb una experiència reconeguda de més de 200 hores de formació especialitzades en màrqueting digital. El nostre equip està format entre d'altres per 4 persones amb una experiència d'entre 4 i 5 anys en Social Media i considerem que estem perfectament capacitats per gestionar l'estratègia de les xarxes socials. Ens preguntem si és imprescindible comptar amb aquesta titulació específica.
Publicada

13/de jul./2021

contestada

14/de jul./2021

Bon dia, Tal com es demana al plec de prescripcions tècniques, es necessari que el Comunity Manager tingui la titulació de llicenciatura o grau en Història o Història de l'Art i que el formador tingui la titulació de Tècnic Superior en Social Media i Community Manager, a més de l'experiència de 200 h de formació en màrqueting digital. Per qualsevol altre dubte, estem a la vostra disposició.
Com empresa de màrqueting digital turístic que som, ens plantegem presentar-nos. Abans de fer-ho, però, ens ha sorgit un parell de dubtes: pot la persona coordinadora del projecte ser la mateixa que la formadora? O han de ser 4 persones diferents? És que jo, el fundador de Kiribatis, acostumo a coordinar els projectes grans que ens entren i a més sóc formador en xarxes socials. El segon dubte que tenim és si els 4 perfils han de ser contractats (en plantilla) o podem comptar amb col·laboracions externes? Per exemple, el tema gràfic sempre ho fem amb el mateix dissenyador, però és autònom i no és plantilla nostra. Moltes gràcies i disculpi les molèsties.
Publicada

12/de jul./2021

contestada

14/de jul./2021

Bon dia, No hi ha problema perquè la mateixa persona que és el Coordinador de projecte sigui també el formador, sempre que a part de l'experiència de més de 200 h de formació, tingui la titulació que es demana al plec de prescripcions tècniques: " titulació de Tècnic Superior en Social Media i Community Manager". Pel que fa al dissenyador gràfic, pot ser un col·laborador extern autònom. Qualsevol dubte estem a la vostra disposició.