Carregant

Si us plau, esperi


006/20000214
Suport a la Gestió de conservació-restauració de les restes patrimonials arqueològiques mobles i immobles

Suport a la Gestió de conservació-restauració de les restes patrimonials arqueològiques mobles i inmmobles


Import sense IVA
33.800,00 EUR
Estat
Formalitzat
Periode de sol·licituds
22/de juny/2020 13:00 - 09/de jul./2020 14:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
70.980,00 EUR
codi CPV
92520000-2 Serveis de museus i de preservació de llocs i edificis històrics 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Annex IV PCAP: Declaració responsable relativa al compliment dels drets humans
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
    • Declaració responsable obligatòria per a licitadores estrangeres
    • Declaració responsable relativa a paradisos fiscals
  • Oferta tècnica
    • Cas pràctic: Proposta de desenvolupament del projecte "El mosaic del meu barri"
    • Resum executiu de la proposta metodològica i planificació dels treballs
  • Oferta econòmica i criteris automàtics
    • Preu
    • Reducció del termini de publicació en el web del Servei d'Arqueologia

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particul.

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

006/20000214: Taula d'obertura de la sección Sobre B: Oferta tècnica

15 de juliol 2020 12:30

Finalitzada

006/20000214: Taula d'obertura de la sección Sobre C: Oferta econòmica i criteris automàtics

22 de juliol 2020 11:15

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, Respecte del punt 1 i 2 de la "Clàusula 10. Criteris de valoració de les ofertes" del plec de clàusules administratives particulars, voldria saber quin és el període de temps de l'any 2020 que s'ha de considerar per a la proposta. Dit d'una altra manera, quina és la data d'inici i la data final per fer la proposta. Moltes gràcies.
Publicada

03/de jul./2020

contestada

06/de jul./2020

Es considerarà apropiat que el període de la proposta abasti 12 mesos, o sigui que es contempli com un any natural a partir de setembre. Així doncs, la proposta serà de setembre de 2020 a agost de 2021.
Benvolguts, El plec administratiu especifica a la clàusula 2 que el pressupost total (33.800€) es reparteix en un import net de 25.350€ per a l'any 2020 i 8.450€ per al 2021. Considerant que: - (clàusula 3) la durada del contracte és d'un any a partir de l'1 de setembre 2020 o una data posterior - (clàusula 7) es requereix una sola posició de tècnic en conservació-restauració apareix impossible facturar els imports en els anys esmentats. Entenc, per la informació continguda a l'arxiu "Documents addicionals a publicar. Informe de necessitat i idoneïtat", punt 3, que inicialment el contracte havia de començar l'1 d'abril 2020 i que la publicació de la licitació s'ha endarrerit quedant sense actualitzar el repartiment entre els imports corresponents als anys 2020 i 2021. D'altra banda, el plec administratiu especifica a la clàusula 10, p.14, que el límit per a la consideració d'ofertes amb valors anormals és de 10% respecte del pressupost net de licitació si només es presenta una empresa. En canvi, l'arxiu "Documents addicionals a publicar. Informe de necessitat i idoneïtat", punt 6.1.1 Per l¿oferta econòmica, indica que aquest límit és del 15%. Prego aclariment sobre aquests dos punts. Moltes gràcies.
Publicada

04/de jul./2020

contestada

06/de jul./2020

En primer lloc, efectivament el pressupost haurà de ser objecte de reajustament d'anualitats en funció del dia que efectivament comenci a prestar-se el servei, atès que per la situació d'estat d'alarma ocasionada per la pendèmia del COVID-19 el procediment de licitació va estar suspès uns mesos. En segon lloc, pel que fa a la consideració de l'anormalitat de l'oferta, s'haurà de seguir el que indica el Plec de Clàusules Administratives Particulars.