Carregant

Si us plau, esperi


006/22000231
Disseny, instal·lació, manteniment i retirada dels diferents elements de comunicació online i offline del Festival Grec de Barcelona 2022, així com les tasques de reforç a la coordinació de la comunicació del festival, amb mesures de contractació pública sostenible

El disseny, producció, instal¿lació, manteniment i retirada dels elements offline i online de comunicació i publicitat del festival Grec 2022, així com les tasques de reforç a la coordinació del festival.


Import sense IVA
165.289,26 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
15/de febr./2022 14:00 - 02/de març/2022 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 165.289,26 EUR
codi CPV
79340000-9 Serveis de publicitat i de màrqueting 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Annex 4 PCAP: Declaració Drets Humans
    • Annex 5 PCAP: Autorització consulta deutes AEAT i TGSS
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Briefing del festival per a un pla de mitjans
    • Calendari de disseny, instal·lació, manteniment i retirada
    • Proposta d¿adaptació de la imatge gràfica del Grec
    • Temporalització de les visites als espais
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Presentació d¿un catàleg de materials
    • Preu
    • Reducció de la freqüència de revisió del material
    • Reducció del termini màxim de reposició

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Informe criteris subjectius

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particul.

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe valoració i adjudicació

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
A l'adscripció de mitjans que es demana, el PCAP diu: Caldrà disposar d'un sistema d'atenció telefònica operatiu entre les 08.00h i les 20:00 hores de dilluns a divendres des de l'inici del contracte fins al final de la campanya. I, durant les setmanes de durada del festival (juny-juliol), una disponibilitat d'atenció telefònica de dilluns a diumenge, de 08.00h a 20.00h. Això significa que l'adjudicatari ha de tenir disponibilitat amb l'ICUB o amb la ciutadania per resoldre dubtes o alguna tasca més? Ens ho podeu concretar?
Publicada

16/de febr./2022

contestada

17/de febr./2022

Es demana disponibilitat d'atenció telefònica en aquest horari amb els tècnics, responsables i altres interlocutors involucrats en la campanya de comunicació del festival. Hi ha moments de la campanya en que és imprescindible una coordinació i resolució immediata dels imprevistos que puguin sorgir, per això es demana ampliar la disponibilitat d'atenció telefònica durant els mesos de juny i juliol.