Carregant

Si us plau, esperi


006/22000077
024 Oficina tècnica programa Pantalla Barcelona

El servei d¿una oficina tècnica del programa "Pantalla Barcelona" als centres Cívics de la ciutat de Barcelona.


Import sense IVA
125.293,24 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
15/de març/2022 - 13/d’abr./2022 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
342.213,59 EUR
codi CPV
92500000-6 Serveis de biblioteques, arxius, museus i altres serveis culturals 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable de drets humans
    • Declaració responsable paradisos fiscals
    • Declaració si liciten empreses estrangeres i el contracte s'executa en territori espanyol.
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Per la presentació d'un projecte d ' operativa de serveis
    • proposta d ' activitats complementàries de les projeccions
    • Proposta de recollida d ' indicadors per a l ' obtenció d ' un perfil d ' assistents
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Compromís de realitzar un informe de valoració de cada centre cívic
    • Compromís de tractar d ' oferir una programació que atengui a la paritat de gènere
    • Preu ofertat

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec tècnic

Pliego técnico

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DEUC pdf

Descarregar

Plec administratiu

Pliego administrativo

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DEUC xml

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Hola, tinc certes preguntes sobre la licitacio Per les projeccions i les activitats paral·leles han de llogarse les sales als centres civics? Sobre aquest punt: Caldrà assegurar la subtitulació de les projeccions en català, per tal de permetre el seguiment de persones amb discapacitat auditiva, per exemple. Així com també altres mesures en funció de les activitats. Ja que el punt 3. esmenta clarament: Producció i gestió per tal d¿assegurar la subtitulació de totes les projeccions per a fer-les accessibles amb persones amb discapacitat auditiva. Per tant, què vol dir assegurar? s han de produir sino? Què cal presentar per provar la solvència? Cal provar la nomes si s aconsegueix la licitacio? El punt que esmenta: L¿empresa adjudicatària pot subcontractar amb tercers la realització parcial de la prestació fins a un 20% del preu del contracte. Què significa? Què enteneu per subcontractació? Si s adjudica el contracte, l empresa esta subjecte a una auditoria de les despeses efectuades? La publicitat i la comunicacio, no entra en la licitacio, cert?
Publicada

29/de març/2022

contestada

04/d’abr./2022

L'ocupació de les sales es coordinarà amb el centre, però no es cobrarà. No es tracta de fer totes les projeccions amb subtitulació, sinó de que a l'hora de fer la confecció del catàleg ja es tingui present aquest punt i s'agafin pel·lícules que tinguin aquesta possibilitat, per tal de que un percentatge elevat de les projeccions es facin amb subtitulació. La solvència s'acredita mitjançant el RELI/ROLECE o en el seu defecte amb els comptes anuals, i amb la titulació i certificats d'entitats públiques o privades d'experiència professional, certificats de vida laboral dels professionals o acord de col·laboració. Els coneixements s'acrediten amb cursos de formació o en el seu defecte amb declaració del representant de l'empresa licitadora conforme el treballador es desenvolupa correctament en les matèries més els historials professionals. En fase de licitació només s'aportarà declaració de solvència i l'acreditació anirà a càrrec de l'adjudicatari. La subcontractació és la contractació externa i parcial de serveis que formen part de l'objecte del contracte; en la present licitació només podeu subcontractar fins al 20% del total, o de la part que constitueix servei en aquest cas. Les despeses efectuades no se sotmeten a una auditoria però es poden exigir acreditar les que són obligatòries, com els drets d'exhibició. Respecte la darrera pregunta, el que entra és la recopilació, coordinació i distribució de materials de comunicació (tràilers, sinopsis, fotografies...)
Hola, si som una SCP, ens podem presentar? És que ara he pogut fer alta d empresa Sobre la clàusla 7, els 50.000 euros de volum de negoci, amb un any, ja és correcte? Les despeses passen auditoria? Les regidories han de tenir aquest carrec a la seguretat social? Com funciona la prorroga, es automatica? Quant de temps es triga en saber la resolució?
Publicada

23/de març/2022

contestada

24/de març/2022

La entitats i empreses es mantindran com a participants en la licitació després de l'obertura del Sobre A si demostren tenir capacitat i solvència, és a dir, que la seva activitat econòmica tingui relació amb l'objecte del contracte i no incorri en prohibicions de contractar, i declari tenir la solvència definida a la clàusula 7 del PCAP. En un altre cas quedarà exclosa. La solvència econòmica s'especifica a la clàusula 7 i es fixa en un mínim de 50.000,00 euros en el millor dels tres darrers exercicis, però a proporció quan l'entitat te una activitat inferior a l'any. De la qüestió relativa a les despeses caldria més detall perquè resulta confosa; si la referència és sobre les despeses de constitució, no ens cal que això és justifiqui, igualment tampoc es realitza una auditoria si no que tot allò declarat sobre capacitat i solvència s'ha d'acreditar d'acord amb el PCAP. Les regidories corresponen a hores de treball que si són realitzades per personal laboral cotitzaran a la Seguretat Social i si son contractades a professionals autònoms es liquidaran com honoraris professionals. El quadre detall de costos de la clàusula 2a del PCAP és orientatiu de la distribució de costos i beneficis estimats per realitzar el servei. Les pròrrogues en la contractació pública són expresses, cal signar una resolució allargant el termini i que aquesta es notifiqui i es publiqui al perfil del contractant. Però d'acord amb la Llei de Contractes del Sector Públic, la pròrroga és obligatòria per al contractista quan aquesta es comunica amb dos mesos de temps abans que finalitzi el contracte (clàusula 3 PCAP). No podem donar una data apriorísticament de la resolució d'adjudicació del contracte perquè en el decurs d'una licitació depèn dels temps en que intervenen diferents actors i de les circumstàncies imprevistes que es puguin donar –justificació de baixes temeràries, presentació de recursos, etc.-. En tot cas el termini legal al que ens hem d'ajustar és a que l'adjudicació es produeixi 2 mesos més tard de la data d'obertura d'ofertes (clàusula 13 PCAP), per tant, sobre meitats del mes de juny, i la formalització es produirà un cop transcorreguts la resta de terminis –el de recurs especial, notificació, i formalització-, podent tenir lloc fins a sis setmanes més tard, és a dir, fins a finals del mes de juliol, tot això si no s'interposa recurs especial. En qualsevol cas estaríem dins el termini que s'indica a l'apartat DURADA del PCAP: "La durada del contracte serà d'un any i quatre mesos, a comptar des de l'ú de setembre de 2022 o des de l'endemà de la seva formalització".