Carregant

Si us plau, esperi


006/22001910
DHB - Manteniment integral instal·lacions

serveis de manteniment integral de l'edifici disseny Hub Barcelona


Import sense IVA
958.072,28 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
15/de jul./2022 14:01 - 22/d’ag./2022 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
2.107.759,03 EUR
codi CPV
50700000-2 Serveis de reparació i manteniment d'equips d'edificis 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable (Annex Drets Humans) on s¿estableix:
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • A.1. - Projecte d¿anàlisi i planificació de l¿execució del contracte
    • A.2. - Proposta model d¿informe quadrimestral referenciat en el PCT
    • A.3.- Proposta detallada de gestió del sistema d¿ordres de treball de manteniment
    • A.4 Propostes de millora en el sistema automatitzat de gestió de les instal·lacions, SCADA
    • A.5.- Compromís de subministrament de materials i elements per millorar l'eficiència energètica
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • B.1.- Oferta econòmica.
    • B.2.- Subministrament, reposició, i creació d'estoc de recanvis de la instal·lació i/o materials
    • B.3.- Compromís formalitzat amb document de l¿oferiment del servei d¿un auditor o gestor energètic
    • B.4.- Per l¿augment del termini de garantia dels treballs i materials
    • B.5. Pel compromís d¿incloure possible subcontracta amb empreses d¿inserció social

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Annex III Actius

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex III Gammes

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DEUC

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex1

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex2

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex3

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particul.

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
En relació al criteri A.4. i per poder redactar una proposta tècnica detallada i un sistema compatible, necessitem saber el numero de variables del sistema actual i els materials actuals com sondes, vàlvules ....
Publicada

20/de jul./2022

contestada

22/de jul./2022

El nivell de detall i de recompte d'inventari que disposem és el que figura a l'annex 3, que podran complementar amb les observació directes que puguin fer a la visita programada si ho estimen convenient.
En relació al criteri A5, ens podrien indicar quins son els materials i elements relacionats amb la millora i eficiència i la gestió energètica de l¿edifici que tenen instal·lat a dia d¿avui ¿?
Publicada

20/de jul./2022

contestada

22/de jul./2022

L'edifici té instal·lat l'Scada Siemens Desigo Insight i un sistema de monitorització Kamstrup enllaçat a la plataforma Dexma
¿ La visita programada és obligatòria per poder participar? ¿ Disposeu d¿un inventari detallat?
Publicada

21/de jul./2022

contestada

22/de jul./2022

Les visites programades no són obligatòries per a les empreses, tot i que són recomanables per tal de poder conèixer l'edifici i el seu funcionament. El nivell de detall i de recompte d'inventari que disposem és el que figura a l'annex 3, que podran complementar amb les observació directes que puguin fer a la visita programada si ho estimen convenient.
Hi ha una bossa per al manteniment correctiu que no s¿indica com es facturarà, ja que no s¿han d¿oferir preus/hora ni descompte de materials. Com es facturarà aquesta bossa?
Publicada

08/d’ag./2022

contestada

09/d’ag./2022

En funció de les necessitats que sorgeixin es valoraran segons preu de mercat contrastant diferents ofertes, facturant el que hagi calgut utilitzar.
1-Hem d,assumir algun tipus de costos per la utilització del GMAOLinx o aquest software el facilita la propietat? Hem d,incloure algun tipus de manteniment i costos per aquest software que hem d,assumir? 2-Ens podríeu facilitar el llistat de subcontractacions? En el plec solament hi està indicada l,estimació total però caldria saber quins equips-serveis estan inclosos en aquest apartat. 3-Els costos de les revisions fetes per OCA,s les hem d,assumir? En cas afirmatiu facilitar calendari. 4-Respecte a els mitjans auxiliars, de forma permanent ha d,estar una plataforma elevadora de 8 metres en l,edifici?
Publicada

27/de jul./2022

contestada

29/de jul./2022

1.- El software el facilita la propietat però l'adjudicatari ha d'assumir el cost del manteniment anual del servei. 2.- L'empresa adjudicatària, d'acord amb els seus recursos disponibles, pot subcontractar amb tercers la realització parcial de la prestació amb el compliment dels requisits i obligacions establerts als article 215 i 216 LCSP (tal com diu el PCP). En la visita, si creuen convenient la seva assistència, podran veure amb més detall els equips i instal.lacions del Disseny Hub Barcelona, per ajudar-los a decidir si creuen convenient la subcontractació o no dels equips/serveis. 3.- Sí. Els costos de les revisions OCA els ha d'assumir l'adjudicatari. Adjuntem calendari de revisions normatives que ha de fer una OCA. · Mitja tensió triennal (setembre 2023) · Quinquenal Baixa tensió (març 2027) · Desenal PCI (setembre 2032) · Llicència Ambiental (gener 2025) 4.- Sí. Hi ha d'haver una plataforma elevadora de 8 metres amb caràcter permanent a l'equipament.
Bon día, 1.A quin €/h es facturarà la Mà d¿obra del manteniment Correctiu? 2.A la pàgina 13 del Plec Tècnic indica que si els treballs de Correctiu són nocturns o en diumenges i festius podem incrementar un 50% sobre els preus de mà d¿obra del plec Tècnic. Quins preus de mà d¿obra?? 3. Hi han operaris que tenen la mateixa categoria i dedicació, però salaris diferents, per exemple el treballador 1 i treballador 2 del llistat de subrogació (LOGAS i VEMOA). A què es degut? Un Plus de guàrdia? Altre tipus de plus?
Publicada

09/d’ag./2022

contestada

12/d’ag./2022

En funció de les necessitats que sorgeixin es valoraran segons preu de mercat contrastant diferents ofertes, facturant el que hagi calgut utilitzar. La informació sobre costos laborals del personal susceptible de subrogació es troba en l'Annex 1 de l'informe justificatiu i de necessitat. S'indiquen en la seva globalitat
- En el model econòmic hem detectat que en la taula de preus, en el apartat de costos directes, on posa la patida de dotació fixe de manteniment correctiu, el import hauria de ser 227.600 € i no 270.844 €, ja que en aquesta casella ha de ser el preu sense despeses ni benefici. Ens podríeu confirmar que es tracta de un error del model?
Publicada

27/de jul./2022

contestada

28/de jul./2022

Efectivament, en l'annex del PCAP, a l'apartat Oferta Econòmica i Altres Criteris Automàtics, en el quadre Costos Directes i pel concepte de dotació fixe per manteniment correctiu l'import ha de ser 227.600,00
Bon dia, Respecte a la present licitació, els hi agraïriem als efectes que aquest possible licitador pugui calcular la seva oferta avaluant tots els costos laborals per remuneracions i quotes a la Seguretat Social que assumirà en cas de resultar contractista, en els termes establerts en la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic i en virtut de la potestat que li confereix l article 138.3 del mateix text legal, aquest interessat realitza la següent consulta que sol·licita li sigui contestada a la major brevetat: 1. Per la present els sol·licitem que requereixin a l actual contractista perquè faciliti la dada del percentatge mitjà d absentisme de l últim any d execució del servei, així com proveeixin aquesta informació a tots els possibles licitadors en els termes que preveu l article 130.1 de l esmentat text legal. 2. D acord amb l establert en els Articles 190 i 201 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, sobre prerrogatives de l Administració per garantir el compliment pel contractista de les seves obligacions en matèria social i laboral, per la present els sol·licitem que requereixin a l actual contractista perquè acrediti els següents extrems: - Que aquest contractista no manté cap deute salarial amb els treballadors de la seva plantilla adscrits al contracte en fase de licitació; ni tampoc per quotes meritades a la Seguretat Social en virtut de les remuneracions que aquells hagin percebut o haurien hagut de percebre. - Que la contractista es troba al corrent en el compliment de les seves obligacions tributaries. - Que la contractista no té en curs cap procediment administratiu ni contenciós administratiu derivat del compliment de les seves obligacions laborals, fiscals, o de Seguretat Social; ni tampoc es troba en situació de concurs de creditors voluntari o necessari.
Publicada

29/de jul./2022

contestada

12/d’ag./2022

La informació sobre costos laborals del personal susceptible de subrogació es troba en l'Annex 1 de l'informe justificatiu i de necessitat. El model recull la informació requerida segons l'establert a l'article 130.1 de la LCSP. En virtut de la prerrogatives que els articles 190 i 201 de la Llei 9/2017 atorguen a l'òrgan de contractació, aquest declara que l'empresa que actualment presta els serveis compleix, a data 1 d'agost, amb les seves obligacions amb la Seguridad Social i amb l'Agència Tributària.
Bon día, - És obligatori utilitzar el GMAO LINX o podem proposar un altre? - És a cost nostre els retimbrats de Extintors i BIES? - A la pàgina 5 del PCAP diu que hem de oferir una bossa d¿hores de 360 hores de Peó. En canvi, a la pàgina 27 del Plec Tècnic indica 310 hores. Quina és la quantitat correcta? - Arxiu ¿Informe de necessitat¿, pàg 15, llistat de subrogació: Els que cobren per sobre de conveni quins plusos tenen? Qui és el cap d¿equip?? Hem de subrogar a les dues persones que estan adscrites al 5%? - quines són les potencies dels centres de Tranformadors, Grups electrògens, SAIS, etc.?
Publicada

08/d’ag./2022

contestada

09/d’ag./2022

P. És obligatori utilitzar el GMAO LINX o podem proposar un altre? - És a cost nostre els retimbrats de Extintors i BIES? – Com indica el plec el Gmao Linx és el programari on està tota la informació històrica i és el que cal utilitzar per a registrar les programacions i operacions de manteniment, essent el cost de manteniment de llicència a càrrec de l'adjucatari d'aquesta licitació. Responent només en matèria de contra incendis, tots els manteniments estan inclosos en aquesta licitació, inclosos els retimbrats d'extintors i BIES. P. A la pàgina 5 del PCAP diu que hem de oferir una bossa d¿hores de 360 hores de Peó. En canvi, a la pàgina 27 del Plec Tècnic indica 310 hores. Quina és la quantitat correcta? – 360 hores segons pàgina 5 del PCAP P. Arxiu ¿Informe de necessitat¿, pàg 15, llistat de subrogació: Els que cobren per sobre de conveni quins plusos tenen? Qui és el cap d¿equip?? Hem de subrogar a les dues persones que estan adscrites al 5%? El document recull declaració de l'adjudicatari relativa als costos totals del personal susceptible de subrogació independentment de la seva dedicació. P. quines són les potencies dels centres de Tranformadors, Grups electrògens, SAIS, etc.? Dhub: 3 Transformadors trifàsics 25KV, 1000kVA, 360,8Amp, Biblioteca: escomesa en baixa tensió. Grups electrògens: Dhub 1 de 630 kVA, Biblioteca 1 de 44 KVA SAI: Dhub: 1 SAI de 100 KVA, 1 de 20 KVA, 1 de 10 KVA Biblioteca 1 estabilitzador.