Carregant

Si us plau, esperi


006/22003196
Oficina Tècnica projecte TOT DANSA I ESCENA PILOT

El servei d¿una Oficina Tècnica dels projectes TOT DANSA I ESCENA PILOT


Import sense IVA
136.811,60 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
23/de des./2022 17:00 - 10/de gen./2023 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
253.854,91 EUR
codi CPV
79952100-3 Serveis d'organització d'esdeveniments culturals 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable compliment Drets Humans i Dignitat Humana - Annex 4
    • Declaració responsable Paradisos Fiscals i Empreses Estrangeres- Annex 1
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Pla de Treball - Criteri 1- Qualitat proposta del model d¿Intervenció i plantejament metodològic
    • Pla de treball - Criteri 2 - Model organitzatiu
    • Pla de treball - Criteri 3 - Promoció, difusió i comunicació del projecte
    • Pla de Treball - Criteri 4- Proposta d¿avaluació i seguiment del programa
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 22. Preu (aplicable en cas de tenir més d'un criteri)
    • Presentació pla formació i promoció dirigit persones que executen el contracte-Veure PCAP
    • Presentar informe mensual executiu seguiment participació alumnat i docents- Ver PCAP

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Documento adicional a publicar

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Incoació Expedient

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Declaracio responsable subrogacio.revisada.pdf

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particul.

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
El Plec Administratiu exigeix, per demostrar la solvència econòmica i financera, un volum anual de negocis referit al millor dels tres últims exercicis amb un import igual o superior a 200.000€ però no específica si aquesta quantitat inclou iva o no. Ens podeu aclarir aquest punt?
Publicada

09/de gen./2023

Benvolguda El volum de negocis anual es determina calculant els ingressos rebuts per una empresa durant l'any en qüestió mitjançant la venda de productes i/o la prestació de serveis, prèvia deducció dels descomptes aplicats. El volum de negocis no ha d'incloure l'IVA ni altres impostos indirectes. Salutacions cordials
Ens sobte que en els plecs els criteris subjectius que puntuin siguin entre d altres: La proposta del model d Intervenció i plantejament metodològic 15 punts i el Model organitzatiu 10 punts, ja que a data d avui aquest projecte té la seva metodologia establerta i el seu model organitzatiu consolidat. La metodologia ja ha d estar en marxa des del setembre per poder arribar a les tasques necessàries amb un cronograma real. Veient que l any passat es van dur a terme les representacions al Mercat de les Flors el dimecres 11 de maig, entenem que han d estar avançades les tasques de reunions, així com la selecció de les coreògrafes amb les seves propostes educatives establertes o la selecció dels instituts amb els quals es treballarà. Evidentment el coneixement del projecte que té el Ventilador Cultural S.L no el pot tenir cap altre empresa i considerem que aquestes pràctiques no permeten una igualtat d oportunitats entre les empreses del sector. Com podria fer competència una empresa nova amb aquests criteris subjectius de puntuació, a una altra que està afincada fa anys, repetint l adjudicació d un concurs públic? És per això que demanariem que es faci pública la documentació existent en marxa d aquest projecte així com la metodologia emprada fins al moment per tal d estar en igualtat de condicions que Ventilador Cultural S.L i poder optar a una puntuació màxima en aquests criteris avaluables. Està clar que amb la nostra experiència podem fer una proposta d organització, de calendarització de reunions, de gestió entre les diferents entitats que lideren el projecte i els instituts, explicar el nostre mecanisme de contractació de les professionals i les moltes altres tasques que ens pertocarien, però creiem que serà una pèrdua de temps perquè el Ventilador Cultural S.L senzillament continuarà amb un projecte que realment no dona espai a la renovació d empreses amb pròrroga possible fins al 2026.
Publicada

05/de gen./2023

contestada

09/de gen./2023

Benvolguda, Responent a la vostra consulta, comentar-vos que respecte als projectes TOT DANSA (TD) i ESCENA PILOT (EP) trobareu annex la documentació sobre el calendari de les formacions al professorat, les trobades conjuntes dels instituts participants, els assajos i les dates de l'espectacle. En el cas del TD, les institucions que organitzen el projecte convoquen un concurs públic per escollir la direcció coreogràfica, que aquest curs serà a càrrec de Mònica Muntaner i Sílvia S. Funk. Per altra banda, les tres persones assistents a la direcció coreogràfica, són escollides també, des del consens de les entitats organitzadores, pel conservatori superior de dansa de l'Institut del Teatre, i cada persona, fa un mínim de 8 visites als 9 instituts participants al llarg del procés. En el cas de l'EP la direcció escènica s'escull també per les entitats organitzadores, aquest curs té aquest encàrrec la Carla Rovira Pitarch, que farà una visita mensual a cada un dels 5 instituts participants al projecte. Per qualsevol altre qüestió, no dubteu en contactar-nos. Salutacions cordials,