Carregant

Si us plau, esperi


006/23000724
Gestió Oficina d¿atenció promoció rodatges de Bcn

Obert pel servei de la gestió de la Oficina d¿atenció i promoció dels rodatges a Barcelona a través de la BCN Film Comission com oficina de captació, assessorament i gestió i suport a la tramitació i promoció dels rodatges a la ciutat de Barcelona


Import sense IVA
494.423,96 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
18/de jul./2023 - 15/de set./2023 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
984.971,84 EUR
codi CPV
92110000-5 Serveis de producció de pel·lícules de cinema i cintes de vídeo i serveis connexos 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Autorització per la consulta de no deutes tributaris ni seguretat social
    • Declaració constitució Unió Temporal d¿Empreses (UTE)
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs El document DEUC. Annex 1
    • Declaració respònsable empreses estrangeres quan econtacti s¿executi a Espanya.Annex 1
    • la declaració responsable (Drets Humans). Annex 1
    • no realitza operacions financeres en paradisos fiscals considerades delictives. ANNEX1
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • La proposta pla per a l¿actualització de la informació i comunicació de la BFC dels seus canals
    • l¿organització de l¿atenció al públic, el seu funcionament i la descripció dels mitjans a l¿oficina
    • Pla treball i l¿aplicació metodològica donar assessorament empreses que fan filmacions a Barcelona
    • Projecte d¿indicadors quantitatius i qualitatius rellevants del servei i el control de la gestió
    • Proposta de dues activitats a realitzar amb els referents de rodatges de cada districte
    • Proposta millora promoció Servei i àmbit internacional desenvolupi i millori aspectes detallats Plec
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 22. Preu (aplicable en cas de tenir més d'un criteri)
    • Formació específica en competències professionals relacionades amb l¿atenció al públic
    • Formació específica en idiomes estrangers
    • Per criteris d¿eficiència energètica de l¿espai des d¿on es prestaran els serveis

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

DEUC format xml

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DEUC format pdf

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Incoació Expedient

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Protocol igualtat de gènere

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Protocol comunicació inclusiva

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Protocol igualtat oportunitats

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particul.

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Hola bona tarda, Tenim una consulta sobre el punt B.2.1. de la pàgina 23 del plec de clàusules Adm. L¿atorgació del punt per cada 3 hores de compromís de realització de formació, és també per persona? És a dir, 3 hores de formació d¿una persona donen 1 punt? Gracies. Salutacions.
Publicada

06/de set./2023

contestada

08/de set./2023

Són hores per acció formativa, per tant, es computa cada una de les activitats un sol cop encara que es realitzen per a tots els treballadors.
Hola, en cas de presentar-nos amb solvència tècnica externa, hem dentregar un DEUC de la tercera empresa, però cal també una declaració complementària (Annex 1) de lempresa que aporta solvència?
Publicada

08/de set./2023

contestada

12/de set./2023

Sí, només pel que fa als apartats requerits conforme la clàusula 8 PCAP (apartat Sobre A).
Hola, Lempresa licitadora ha destar obligatoriament registrada al reli o al Rolece per participar?
Publicada

08/de set./2023

contestada

12/de set./2023

No, no és un requisit obligatori en aquest tipus de procediment de contractació.
Hola, hem vist a la plataforma on hem de pujar els documents que al sobre B es demana pujar per separat cada un dels punts de la memòria. Es pot presentat tot en un únic document i pujar-lo als diferents apartats? Daltre banda al sobre administratiu demana una autorització per la consulta de no deutes, però al PCAP no diu res daquesta declaració (o no ho hem sabut veure), lhem de presentar?
Publicada

08/de set./2023

contestada

12/de set./2023

Podeu presentar-ho com exposeu a la pregunta si us resulta més convenient. L'autorització per la consulta de deute constava al model general de declaració responsable i ara constitueix un model independent; com efectivament no s'ha adjuntat entre la documentació, però es tracta d'una mera ajuda al licitador, podeu fer una declaració en text lliure autoritzant aquesta consulta. En cas de no presentar-la ara i resultar ser els adjudicataris, igualment se us requerirà entre la documentació a presentar.
Bon dia. Ens podrien indicar la data aproximada de començament de l¿activitat del nou contracte?¿. Gracies.
Publicada

07/de set./2023

contestada

08/de set./2023

La data d'inici no està determinada en aquest contracte i dependrà de la dinàmica de la licitació, però en tot cas hi ha el termini legal que diu que s'haurà d'adjudicar com a màxim dos mesos després de l'obertura de les pliques (art. 158.2 Llei Contractes del Sector Públic); a aquest termini caldrà afegir, en aquest procediment que supera els 100.000 euros de valor estimat, el termini per l'eventual interposició de recurs especial de contractació (15 dies hàbils) més el termini de signatura del contracte (5 dies naturals), concloent que des de la segona quinzena de setembre hauran de transcórrer com a molt tres mesos per formalitzar el contracte (sempre que el procediment no sigui suspès per un recurs).