Carregant

Si us plau, esperi


006/23000970
Documentació i catalogació Col·leccions i CDoc

serveis de suport a la documentació de les col¿leccions del Museu del Disseny de Barcelona i suport en la consulta i catalogació del Centre de Documentació.


Import sense IVA
777.340,00 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
01/de set./2023 14:30 - 06/d’oct./2023 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat Nº lots
Serveis
Obert
1.653.424,00 EUR
Nº lots 2


Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Lot 1: suport a la documentació de les col¿leccions
      • Elaboració d¿una memòria descriptiva del servei a desenvolupar
      • Presentació de documentació que acrediti que el personal assignat disposa de coneixements
    • Lot 2: suport en la consulta i catalogació del CDoc
      • Presentació d¿una proposta de desenvolupament dels serveis objecte del contracte
      • Presentació proposta implementació eines de gestió a la gestió intercanvis publicacions i consultes
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Preu (aplicable en cas de tenir més d'un criteri)
    • Lot 1: suport a la documentació de les col¿leccions
      • En atenció al punt 2 del PT, reducció període màxim necessari per cobertura de baixes del personal
      • En relació al punt/punt 3.6 del PT, pel compromís d¿aplicació d¿un pla de formació
    • Lot 2: suport en la consulta i catalogació del CDoc
      • Per la presentació de documentació que acrediti coneixements del personal assignat
      • Per la reducció del termini de substitució de personal

Divisió de l'expedient en lots

Lot Título Import sense IVA Estat
79995200-7 Serveis de catalogació 

1 suport a la documentació de les col¿leccions 283.620,00 Avaluació
79995200-7 Serveis de catalogació 

2 suport en la consulta i catalogació del CDoc 493.720,00 Avaluació

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particul.

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DEUC

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
1) ¿Existe, o ha existido, alguna empresa llevando a cabo los mismos o similares servicios? En caso afirmativo, ¿es necesario contemplar subrogación del personal?
Publicada

07/de set./2023

Actualmente hay una empresa contrada que presta los servicios objecto de licitación. No se contempla la subrogación de personal en tanto que no existe convenio laboral del sector.
Para el lote 2, se indica en el pliego técnico que el Centro se cierra en agosto. ¿Para el lote 1 también se cerraría en agosto?
Publicada

07/de set./2023

Independientemente que se cierro o no en agosto, se contratan un número de horas anuales a realizar a lo largo del año.
1)Amb relació a la solvència econòmica i financera del lot 1. Els 250.000€ bruts facturats han de ser de any que més facturació hi ha hagut en global o pot ser anys on la facturació no ha sigut la més elevada fins la data però que si han estat facturats aquests 250.000€ en el mateix tipus de servei? 2)A més han de ser serveis facturats en el mateix CPV que aquest expedient o poden ser feines facturades amb altres CPV de serveis a museus com ara: 92521000-9? 3)Quins es consideren els tres últims anys? Seria 2019-2021 o 2020- 2022? 4)Com acreditar que aquest import de 250.000€ ha estat facturat en serveis similars si no hi ha certificat de totes les feines? amb pressupostos o factures es pot acreditar? 5)És necessari presentar els CV en la proposta del sobre B?
Publicada

08/de set./2023

contestada

13/de set./2023

Resposta 1) Referit al millor dels tres últims exercicis anteriors a la data de presentació de les proposicions Resposta 2) Els serveis facturats s'ha correspondre amb el CPV establert en el PCAP o amb CPV que siguin iguals els 3 primers dígits Resposta 3) Els tres exercicis anteriors en que s'hagin hagut de presentar els comptes anuals Resposta 4) Solvència tècnica, s'han d'acreditar 200.000,00¿ (no 250.000,00). S'ha de presentar una relació de feines realitzades o amb certificacions dels contractants, factures, etc. Documents on constin les feines realitzades i l'import Resposta 5) No. Declaració signada que es disposa personal amb la titulació
Buenos días, para estimar mejor nuestra propuesta nos han surgido las siguientes dudas: -Para comprobar in situ procesos y equipamientos ¿Se puede realizar visita a las instalaciones del Museo? -en el LOTE 2 se indica en el punto 4.1 del PPT que la empresa adjudicataria se encargará de equipar el lugar de trabajo con el hardware y herramientas necesarias, ¿puede ser más específico con respecto a estas necesidades a cubrir? Si se necesita escáner, qué tipo, pc, impresora, etc Muchas gracias
Publicada

20/de set./2023

contestada

20/de set./2023

Resposta 1: La informació recollida en el PT es considera prou àmplia i detallada com per donar resposta a la formalització d'una oferta en atenció als criteris de valoració recollits en el PCAP. La visita a les dependències del centre no es considera un plus d'informació rellevant a traslladar a les ofertes subjectes a valoració. Resposta 2: Les eines necessàries estan relacionades amb els processos informàtics que no s'han de realitzar obligatòriament dins de la xarxa informàtica corporativa municipal. En el cas del Lot 2 aquests fan referència en primer lloc a una estació informàtica de treball, preferentment portàtil, destinada a l'edició d'imatges resultants de la digitalització, amb les característiques tècniques necessàries per complir amb aquesta funció, incloent programari especialitzat, ja sigui el paquet d'Adobe o un altre de característiques similars. En segon lloc, fa referència a una segona estació de treball portàtil per donar resposta a les tasques de suport a l'adquisició de documents procedents de donacions, que poden incloure actuacions en altres ubicacions diferents, o a les d'inventari en espais de magatzem o reserva documental, amb connexió inalàmbrica a Internet i un paquet d'ofimàtica