Carregant

Si us plau, esperi


006_23001805
Disseny gràfic d'elements de comunicació del Reial Monestir de Santa Maria de Pedralbes, amb mesures de contractació pública sostenible

Servei de disseny gràfic, adaptació d'originals i maquetació dels elements de comunicació del Reial Monestir de Santa Maria de Pedralbes, amb mesures de contractació pública sostenible.


Import sense IVA
26.294,75 EUR
Estat
Adjudicat
Periode de sol·licituds
04/de set./2023 13:00 - 19/de set./2023 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 26.294,75 EUR
codi CPV
79822500-7 Serveis de disseny gràfic 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • ANNEX 1 - MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE COMPLEMENTÀRIA AL DEUC
    • ANNEX 2 - DECLARACIÓ CONSTITUCIÓ UNIÓ TEMPORAL D¿EMPRESES (UTE)
    • ANNEX 3 - EMPRESES/ENTITATS VINCULADES O QUE PERTANYEN A UN MATEIX GRUP EMPRESARIAL
    • ANNEX 4 - AUTORITZACIÓ AEAT I TGSS
    • ANNEX 5: COMPROMIS ADSCRIPCIÓ A MITJANS PERSONALS I MATERIALS
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Proposta tècnica
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Compromís de lliurar més d¿una proposta per encàrrec de disseny gràfic i conceptualització gràfica
    • Percentatge de descompte únic sobre la totalitat dels preus unitaris
    • Reducció en els terminis de lliurament

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

INFORME DE NECESSITAT I IDONEÏTAT

Descarregar

Plec tècnic

PLEC DE PRESCRIPCIONS TÈCNIQUES

Descarregar

Plec administratiu

PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS

Descarregar

Documents addicionals a publicar

RESOLUCIÓ MOTIVADA D'APROVACIÓ DE L'EXPEDIENT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DEUC (format PDF i xml)

Descarregar

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Podrieu passar els ANNEXES en format editable? Només estan adjunts al PCAP, i al ser un PDF signat, no permet extreurels per emplenar-los. Daltra banda, no ens queda prou clar què cal presentar com al sobre B, com a mostra avaluable mitjançant judici de valor. Voleu un portfoli-mostra de projectes de naturalesa similar a la de lobjecte del contracte? Alguna cosa més?
Publicada

06/de set./2023

contestada

06/de set./2022

Si transformen el pdf del PCAP en word podran obtenir els annexes en format editable. Respecte a la segona pregunta, el que es demana en tot cas en el criteri (clàusula 10 del PCAP, apartat B.1) és una proposta tècnica en la que es descrigui la metodologia de treball i els detalls necessaris per a la prestació dels serveis. La inclusió de portfolio és potestativa: en la descripció del criteri s'indica que es "podrà" incloure el portfolio, però no és obligatori.
Tenim un dubte respecte a la mateixa que ens agradaria aclarir. Quan diu: "les empreses licitadores o candidates han de comprometre's a dedicar o adscriure a l'execució del contracte els mitjans personals següents: - Amb la següent experiència en treballs de disseny gràfic del mateix tipus o naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte: o Realització d'un mínim de 7 campanyes de comunicació i publicitat promogudes per institucions públiques o privades, de les quals almenys 4 hauran de correspondre a esdeveniments de caràcter cultural, en els últims 5 anys" Aquesta experiència que demanen, ¿es de l'empresa o d'algun dels treballadors que s'adscriviren al contracte? I d'altra banda, ¿Com i quan volen que s'acrediti aquesta experiència?
Publicada

07/de set./2023

contestada

07/de set./2023

Entenem que fan vostès referència al punt "Adscripció de mitjans" dins la clàusula 7 (Requisits de capacitat i solvència) del PCAP. Bé doncs, l'experiència requerida es refereix a totes les persones que executarien els treballs, en cas de resultar adjudicataris. Quant a l'acreditació d'aquesta experiència, l'empresa adjudicatària haurà d'aportar els certificats d'execució satisfactòria d'aquestes campanyes realitzades. Els certificats hauran d'estar emesos per les institucions i/o empreses destinatàries de les feines, i hauran d'indicar la descripció de la feina, l'import satisfet, i les dates i els llocs d'execució dels serveis. Finalment, dir que tots aquests requisits s'hauran d'acreditar a posteriori, en cas de guanyar la licitació. Salutacions.
En l'aplicació em demanen també en un segon sobre, la "Proposta Tècnica". Dubte: No trobo aquest document, és l'annex 6 de "PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS" ?
Publicada

06/de set./2023

contestada

06/de set./2023

No hi ha annex model de la proposta tècnica. La pot plantejar com millor consideri. El que sí que està definit a la clàusula 10 del PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS (apartat B.1), és el contingut que ha de tenir aquesta proposta tècnica i els criteris que es tindran en compte per a la seva valoració.
També em demanen en un tercer sobre " l'Oferta econòmica o avaluable mitjançant mitjançant fórmules". Dubte: No trobo tampoc aquests 3 documents que em demanen a l'aplicació: "Compromís de lliurar..." "Porcentatge de descompte..." i "Reducció en els terminis de lliurament"
Publicada

06/de set./2023

contestada

06/de set./2023

És un únic document, l'annex 6 del PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS. Ha de penjar el mateix document als tres apartats que em comenta.
Respecte al punt Adscripció de mitjans, hem d omplir al Annex 5 les inicials de les persones que en total hagin fet 7 campanyes de comunicació, i a experiència hem d escriure els anys que tenen d experiència o el nom de les campanyes realitzades? Com heu comentat, la certificació d aquests projectes es farà a posteriori, per tant només omplint aquest quadre de Compromís adscripció mitjans personals ja seria suficient per a la primera fase? Gràcies
Publicada

14/de set./2023

A l'Annex 5 s'han de posar les inicials de les persones que, en cas de resultar adjudicataris, serien les designades per fer les feines. Aquestes mateixes persones hauran de poder acreditar la realització d'un mínim de 7 campanyes de comunicació i publicitat de caràcter públic o privat promoguts per institucions públiques o privades, dels quals al menys 4 hauran de correspondre a esdeveniments de caràcter cultural, en els últims 5 anys. A l'annex 5 (quadre "COMPROMÍS ADSCRIPCIÓ MITJANS PERSONALS", columna "Experiència") s'ha de posar el nom d'aquestes campanyes.