Carregant

Si us plau, esperi


006/20002385
Servei d'Atenció al Públic MECM

Serveis d'atenció al públic del Museu Etnològic i de Cultures del Món


Import sense IVA
609.403,98 EUR
Estat
Formalitzat
Periode de sol·licituds
18/de nov./2020 14:00 - 18/de des./2020 14:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
1.828.211,94 EUR
codi CPV
92521000-9 Serveis de museus 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
    • Annex 1 - Model declaració constitució UTE
    • Annex 2 - Autorització consulta certificat de deutes TGSS i AEAT
    • Annex 3 - Declaració responsable empreses estrageres
    • Annex 4 - Declaració responsable sobre paradisos fiscals
    • Annex 5 - Declaració responsable no contravenció drets humans
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Per disposar d'efectius adscrits al servei amb domini del llenguatge de signes
    • Per disposar d'un dispositiu electrònic de control de presència del personal adscrit al contracte
    • Per l'oferta d'hores de formació
    • Preu (Oferta econòmica)
    • Reducció de terminis en la substitució de personal

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec administratiu

Plec Administratiu

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Declaració responsable - Llista Subrogació

Descarregar

ESPD request

ESPD

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bona tarda, En referencia al punt 4 del criteris de valoració de les ofertes, on es fa referència a la disposició d'efecius que dominin el llenguatge de signes, tenim una pregunta: El personal es subrogable, per tant, entenem que dintre del equip, ja hi ha personal amb aquests requisits? Gràcies
Publicada

01/de des./2020

contestada

02/de des./2020

El procediment harmonitzat per la contractació del servei d'atenció al públic del Museu Etnològic i de Cultures del Món es concep com la prestació d'un servei en que el personal adscrit al servei ha de tenir un determinat nivell de competència. És l'empresa adjudicatària, en les seves ofertes, la que ha de garantir que el personal disposa d'aquests requeriment. En aquest contracte volem oferir als nostres usuaris aquesta prestació i és per això que ho hem inclòs com a criteri de puntuació. Però són les empreses adjudicatàries les que en les seves ofertes han d'adoptar el compromís d'aportar, si volen obtenir la puntuació, personal amb la competència requerida. En l'actual contracte, en el seu moment no es va demanar ni com a solvència tècnica, ni com a criteri de puntuació personal que dominés el llenguatge de signes.
Bon dia,, Tenim alguns dubtes sobre el plec. Els hi traslladem: - Ens poden facilitar el calendari d'apertures de ambdós centres? - D'on surten les 3.640 hrs/any de Reserves (Informador) de Moncada?Segons el calendari, ens sortiríen unes 3.119,5 hrs/any i el plec demana 3.640 h/año (hay una diferencia de 520 h/año de más en los pliegos). Ens ho poden aclarir? - La facturació del contracte es per hrs de prestació/categoría? - Les hores per a exposicions temporals (3.446 h/año). Entenem que es facturen pen hrs de prestació, per aquestes exposcion? Ens poden facilitar el calendari d'exposicions? - Hi ha un treballador fix dicontinuo. Quin periode treballa? Gràcies
Publicada

01/de des./2020

contestada

02/de des./2020

- El calendari d'obertura dels dos centres està detallat al punt nº 3 del Plec de Prescripcions Tècniques (pàgina 3). - Sí, la facturació del contracte es per hores de prestació/categoria. - La posició de reserves està operativa també els dilluns (dia de tancament del museu) L'horari de prestació del servei és: De dilluns a diumenge, de 9.00 a 19.00 h (70 hores/setmana) x 52 setmanes = 3.640 h - No disposem de la informació sobre el període de treball del personal fix discontinu.
Bon dia, L'empresa adjudicataria actual, podría emetre un certificat d'estar al corrent de pagament de: - Seguretat social - Hisenda - Salaris - Inspeccions laborals - Demandes pendents referent sempre al personal adscrit a aquest servei. Gràcies
Publicada

03/de des./2020

contestada

04/de des./2020

D'acord amb l'establert a l'article 130 de la LCSP , l'empresa que estigui efectuant la prestació objecte del contracte està obligada a facilitar informació tal com: Llistes del personal objecte de subrogació, detalls de categoria, tipus de contracte, jornada, data d'antiguitat, venciment del contracte, salari brut anuals de cada treballadors, així com els pactes en vigor aplicables als treballadors als quals afecti la subrogació. La Llei no estableix que es facilitin certificats d'hisenda ni seguretat social i per aquest motiu no s'han requerit ni facilitat per part de l'empresa que actualment està prestant el servei.
Bona tarda, Estem interessats en poder fer una visita a les instal.lacions. Gràcies
Publicada

01/de des./2020

contestada

01/de des./2020

Les empreses interessades en visitar els equipaments del Museu Etnològic i de Cultures del Món, hauran de sol·licitar-ho a la següent adreça de correu: alabella@bcn.cat Per donar compliment a les restriccions motivades per la situació sanitària, es demana que només assisteixi una persona per empresa. La visita es realitzarà el proper dijous 3 de desembre: - A les 10.00 h a la Seu Parc Montjuïc - Passeig de Santa Madrona, 16 - A les 12.00 h a la Seu Montcada - Carrer de Montcada, 12
Bona tarda, En referència al punt 4 de la clàsula 10 del PCAP, demanen recursos amb al lleguatge de signes. El personal adscrit al servei, és subrogable, per tal motiu, entenem que el personal actual té aquest requisit? Gràcies
Publicada

01/de des./2020

contestada

02/de des./2020

El procediment harmonitzat per la contractació del servei d'atenció al públic del Museu Etnològic i de Cultures del Món es concep com la prestació d'un servei en que el personal adscrit al servei ha de tenir un determinat nivell de competència. És l'empresa adjudicatària, en les seves ofertes, la que ha de garantir que el personal disposa d'aquests requeriment. En aquest contracte volem oferir als nostres usuaris aquesta prestació i és per això que ho hem inclòs com a criteri de puntuació. Però són les empreses adjudicatàries les que en les seves ofertes han d'adoptar el compromís d'aportar, si volen obtenir la puntuació, personal amb la competència requerida. En l'actual contracte, en el seu moment no es va demanar ni com a solvència tècnica, ni com a criteri de puntuació personal que dominés el llenguatge de signes.