Carregant

Si us plau, esperi


006/20001726
BORN/RG/ Manteniment Born CCM

Servei de manteniment d'el born ccm


Import sense IVA
830.930,96 EUR
Estat
Adjudicat
Periode de sol·licituds
10/de des./2020 - 11/de gen./2021 14:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
1.994.234,35 EUR
codi CPV
50000000-5 Serveis de reparació i manteniment 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Presentació de millores en serveis o subministraments relacionats amb l ' objecte del contracte
    • Propostes d ' estalvi i eficiència energètica no generalistes
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Per la disminució en les despeses fixes de manteniment preventiu
    • Preu (aplicable en cas de tenir més d'un criteri)

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Annex 3 - Quadre de preus particulars

Descarregar

Plec tècnic

Plec tècnic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 4 - Inventari d'equips instalacio i obra

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 5 - Fitxes equips i obra civil

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 1 - Fitxes descriptives

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució inici

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 2 - Pressupost de licitació del contracte

Descarregar

Plec administratiu

Plec administratiu

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informació de visites

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Avís Plec Tècnic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 6 - Publicació manteniment

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Relació personal subrogable

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Adjunto una serie de dudas para que nos las aclaren: ¿ A la pàgina 10 del plec tècnic diu que els preus de les hores i dels materials que s¿adjunten en format quadre de preus amb aquest plec quedaran afectats per les baixes proposades pels licitadors. Quin és el quadre de preus adjunt? ¿ S¿entén que la bossa fixa de 76.600 euros anual de manteniment correctiu d¿avaries s¿utilitzarà facturant els preus hora i materials que s¿adjunten en el document de Quadre de preus particular del contracte i aplicant la baixa que s¿ofereixi. Es correcta la interpretació? ¿ En la millora per la disminució de les despeses fixes de manteniment preventiu, les quantitats indicades son xifres anuals? O pels dos anys de vigència del contracte? ¿ En la fórmula del preu ofertat s¿indica ¿Pressupost net licitació¿, aquest import net de licitació inclou també la partida fixa del manteniment correctiu d¿avaries? O només inclouria la part del preventiu ¿ conductiu ¿ normatiu? ¿ Al plec tècnic es sol·licita destinar de forma fixa maquinaria / equip de transport vertical, en aquest cas, la possible millora de compra de material tipus plataforma de treball, significa que en el cas que es finalitzi el contracte, la plataforma passaria a ser propietat del client? ¿ Al plec tècnic (al final de l¿apartat 8.1), es diu que totes les despeses amb les inspeccions de qualitat ambientals en interiors seran a càrrec de l¿adjudicatari i, en canvi, com a possibles millores proposades en els serveis o subministraments relacionats amb l¿objecte surt la possibilitat d¿oferir inspeccions de qualitat ambientals en interior. Llavors, aquestes inspeccions ambientals, es troben incloses dins del servei? ¿ A l¿apartat 11.2 del Plec Tècnic (pàgina 40) es diu que els licitadors hauran de proposar el desglossament de l¿oferta en base als inventaris, cargues de treball, etc. Aquesta informació, en quin sobre s¿hauria d¿adjuntar? Muchas gracias.
Publicada

28/de des./2020

contestada

31/de des./2020

Adjunto una serie de dudas para que nos las aclaren: ¿ A la pàgina 10 del plec tècnic diu que els preus de les hores i dels materials que s'adjunten en format quadre de preus amb aquest plec quedaran afectats per les baixes proposades pels licitadors. Quin és el quadre de preus adjunt? És un error, s'adjunta el quadre de preus de les hores, no dels materials. A l'Annex 3, quadre de preus particular ¿ S'entén que la bossa fixa de 76.600 euros anual de manteniment correctiu d'avaries s'utilitzarà facturant els preus hora i materials que s'adjunten en el document de Quadre de preus particular del contracte i aplicant la baixa que s'ofereixi. Es correcta la interpretació? Exacte ¿ En la millora per la disminució de les despeses fixes de manteniment preventiu, les quantitats indicades son xifres anuals? O pels dos anys de vigència del contracte? Les quantitats indicades són xifres anuals. ¿ En la fórmula del preu ofertat s'indica ¿Pressupost net licitació?, aquest import net de licitació inclou també la partida fixa del manteniment correctiu d'avaries? O només inclouria la part del preventiu ¿ conductiu ¿ normatiu? Inclou totes les partides ¿ Al plec tècnic es sol·licita destinar de forma fixa maquinaria / equip de transport vertical, en aquest cas, la possible millora de compra de material tipus plataforma de treball, significa que en el cas que es finalitzi el contracte, la plataforma passaria a ser propietat del client? Si, les millores aportades es queden al Centre. ¿ Al plec tècnic (al final de l'apartat 8.1), es diu que totes les despeses amb les inspeccions de qualitat ambientals en interiors seran a càrrec de l'adjudicatari i, en canvi, com a possibles millores proposades en els serveis o subministraments relacionats amb l'objecte surt la possibilitat d'oferir inspeccions de qualitat ambientals en interior. Llavors, aquestes inspeccions ambientals, es troben incloses dins del servei? Pel que fa a les millores es refereix a propostes de millora per a obtenir millors resultats en les inspeccions de qualitat ambiental en interiors. ¿ A l'apartat 11.2 del Plec Tècnic (pàgina 40) es diu que els licitadors hauran de proposar el desglossament de l'oferta en base als inventaris, cargues de treball, etc. Aquesta informació, en quin sobre s'hauria d'adjuntar? Al mateix sobre C on es presenta l'oferta
HI ha previst una visita previa a les instal·lacions?
Publicada

11/de des./2020

contestada

31/de des./2020

Sí, s'ha penjat el document Informació de visites a la pestanya de Documents accessible des del Portal.
Rogamos nos aclaren las siguientes dudas: ¿ A la declaració del llistat de subrogació Annex 2, apareix un tècnic en situació d¿incapacitat temporal, s¿interpreta que un dels altres oficials actualment l¿està substituint ja que en el llistat son 6 persones a subrogar però, en canvi, l¿equip de manteniment del servei, segons plec, son 5 persones. Es correcta la interpretació? ¿ Necessitaríem conèixer quant tocarà passar les ECAs de les instal·lacions que formen part de l¿abast com instal·lacions elèctriques de BT, centre de transformació, instal·lacions tèrmiques RITE, etc. així com els retimbrats dels extintors i proves quinquennals en les BIES. ¿ A l¿abast del plec tècnic surt que les instal·lacions d¿aparells elevadors estan inclosos. En canvi no veiem on està l¿inventari dels ascensors. Aquests estan inclosos? O nomes el quadre elèctric corresponent? Si es troben inclosos també necessitaríem les dades que tocarien passar les ECAs. ¿ Segons indica el plec tècnic, el temps de resposta pot ser una millora que es valorarà amb els criteris d¿adjudicació previstos. Entenem, doncs, que aquesta millora valdria dins de l¿apartat de Millores en serveis o subministraments relacionats amb l¿objecte del contracte. És correcta la interpretació? Muchas gracias!
Publicada

28/de des./2020

contestada

31/de des./2020

Rogamos nos aclaren las siguientes dudas: ¿ A la declaració del llistat de subrogació Annex 2, apareix un tècnic en situació d'incapacitat temporal, s'interpreta que un dels altres oficials actualment l'està substituint ja que en el llistat son 6 persones a subrogar però, en canvi, l'equip de manteniment del servei, segons plec, son 5 persones. Es correcta la interpretació? Si, l'equip de manteniment és de 5 persones tal com consta al Plec. La persona amb incapacitat temporal ja no forma part de la plantilla. ¿ Necessitaríem conèixer quant tocarà passar les ECAs de les instal·lacions que formen part de l¿abast com instal·lacions elèctriques de BT, centre de transformació, instal·lacions tèrmiques RITE, etc. així com els retimbrats dels extintors i proves quinquennals en les BIES. Us adjuntem les dates de les properes revisions aquí: - RITE - Certificat Rite Desembre 2021 - Calderes Març 2021 - Clima - Novembre 2021 - INSPECCIÓ RITE - Octubre 2022 - BT - Novembre 2021 - INSPECCIÓ BT - Última revisió al març de 2019 - MT - Juny 2021 - INSPECCIÓ M - Juny 2023 - PCI - Juny 2021 - Retimbrat extintores i BIES Maig 2022 - Línies de vida - Desembre 2021 - Parallamps - Desembre 2021 - Sais - Novembre 2021 - Aparell elevador "Genie" - Març 2021 - Legionel·la - Desembre 2021 - Intrusió i CCTV - Desembre 2021 A l'abast del plec tècnic surt que les instal·lacions d'aparells elevadors estan inclosos. En canvi no veiem on està l'inventari dels ascensors. Aquests estan inclosos? O nomes el quadre elèctric corresponent? Si es troben inclosos també necessitaríem les dades que tocarien passar les ECAs. Ens referim a la plataforma elevadora, els ascensors i muntacàrregues no estan inclosos al Plec. ¿ Segons indica el plec tècnic, el temps de resposta pot ser una millora que es valorarà amb els criteris d'adjudicació previstos. Entenem, doncs, que aquesta millora valdria dins de l'apartat de Millores en serveis o subministraments relacionats amb l'objecte del contracte. És correcta la interpretació? És una frase genèrica. Finalment no s'ha previst al Plec.