Carregant

Si us plau, esperi


006_24000637
Coordinació d'Activitats Empresarials del Castell de Montjuïc, gestionat per l'Institut de Cultura de l'Ajuntament de Barcelona (ICUB), per al període comprès entre el 2024 i el 2026.

Coordinació d'Activitats Empresarials del Castell de Montjuïc, per al període 2024-2026


Import sense IVA
11.538,00 EUR
Estat
Publicat
Periode de sol·licituds
28/de juny/2024 14:15 - 15/de jul./2024 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 23.076,00 EUR
codi CPV
71315200-1 Serveis de consultoria en matèria d'edificis 



Forma de presentació


La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.

Independentment que l'oferta es presenti des del navegador, aquesta serà encriptada en la vostra màquina abans de l'enviament, garantint-ne la confidencialitat fins a l'acte d'obertura del sobre
  • Preparar oferta
    • Tamany màxim per document: {0} (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)250 MB

    • Tamany màxim de l'oferta: 1 GB

    • Formats de document permesos: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rtf, sxw, abw, pdf, jpg, bmp, tiff, tif, odt, ods, odp, odi, dwg, zip

Per presentar la seva oferta de forma electrònica ha de descarregar l'esquema. En prémer aquesta opció es descarregarà un arxiu amb l'esquema corresponent a la licitació sol·licitada. La presentació de l'oferta es realitzarà mitjançant l'aplicació de presentació d'ofertes, la qual prèviament ha d'haver estat descarregada.

Més informació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • 1. Declaració responsable complementària al DEUC (ANNEX 1).
    • 2. Declaració responsable constitució en UTE (ANNEX 2).
    • 3. Declaració responsable d ' empreses pertanyents a un mateix grup empresarial (ANNEX 3).
    • 4. Autorització per consultar les dades a l ' AEAT i a la TGSS (ANNEX 4).
    • 5. Declaració responsable d ' adscripció de mitjans personals i/o materials (ANNEX 5).
    • El Document Europeu Únic de Contractació (DEUC).
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Proposta tècnica d'execució amb seguiment actuacions per donar compliment a la funció del contracte
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 1. Oferta econòmica (Annex 6)
    • 2. Gestió serveis CAE mitjançant una plataforma de control documental (Annex 6)
    • 3. Reducció termini substitució Coordinador/a (termini màxim de substitució de 72h (Annex 6)

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Decret autorització signat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret esmena error material (ja esmenat al PCAP pujat)

Descarregar

Plec administratiu

Plec Administratiu (PCAP)

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud