Carregant

Si us plau, esperi


006_24002072
Servei de consergeria a l'AFB.

Servei auxiliar d'atenció als usuaris externs i als usuaris interns i de consergeria de l'Arxiu Històric Fotogràfic de Barcelona.


Import sense IVA
48.133,69 EUR
Estat
Adjudicat
Periode de sol·licituds
04/d’oct./2024 14:10 - 18/d’oct./2024 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert super-simplificat
No 48.133,69 EUR
codi CPV
98341130-5 Serveis de consergeria 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Oferta completament objectiva
    • Ampliació dels efectius de reserva destinats al servei, fins a 20 punts
    • Autorització per consultar les dades a l'AEAT i a la TGSS (annex 5)
    • Declaració responsable constitució en UTE (annex 2)
    • Declaració responsable d'empreses pertanyents a un mateix grup empresarial (annex 4).
    • Declaració responsable de reserva Disposició Addicional 4ª (annex 3)
    • L'oferta econòmica segons el model de l'annex 6
    • La declaració responsable de l'annex 1 degudament emplenada
    • Per formació especialitzada en primers auxilis i ús del desfibrilador extern DEA, 10 punts
    • Per l'acreditació del nivell ¿B2¿ d'anglès del personal adscrit a l'execució del contracte, 6 punts
    • Per l'acreditació del nivell ¿C¿ de català del personal destinat a l¿execució del contracte, 9 punts
    • Per l'oferta de preu hora unitari del servei festius 3 punts
    • Per l'oferta de preu hora unitari del servei laborable, fins a 32 punts
    • Per la disposició pla de conciliació familiar, en el termini màxim de presentació ofertes. 10 punts
    • Per reducció termini en cas d'absència, 10 punts

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

INFORME DE NECESSITAT I IDONEÏTAT

Descarregar

Plec tècnic

PLEC DE PRESCRIPCIONS TÈCNIQUES

Descarregar

Documents addicionals a publicar

RESOLUCIÓ MOTIVADA D'APROVACIÓ DE L'EXPEDIENT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX. PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS

Descarregar

Plec administratiu

PLEC DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

006_24002072: Oferta

21 d’octubre 2024 09:15

En curs

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia. Als criteris automàtics del 6 i 7 (pel que fa a la acreditació del nivell C de català i nivell B2 danglès) ens demanen acreditarho. Nosaltres no disposem daquesta informació, donat que és personal a subrogar. Li poden preguntar a la empresa actual? AgraÏm les seves respostes. Salutacions cordials.
Publicada

16/d’oct./2024

contestada

17/d’oct./2024

Benvolguts, En relació a la consulta plantejada, els informem que de conformitat amb l'establert a l'article 130 LCSP la informació que s'ha de facilitar respecte el personal afectat per la subrogació és el següent: el conveni col·lectiu d'aplicació i els detalls de categoria, tipus de contracte, jornada, data d'antiguitat, venciment del contracte, salari brut anual de cada treballador, així com tots els pactes en vigor aplicables als treballadors a què afecti la subrogació. Així, la informació relativa a la formació i les titulacions del personal objecte de subrogació no és una informació que s'hagi d'aportar. Tot i això, contactarem a la empresa prestadora del contracte en la actualitat i els informarem en cas que ens faciliti aquesta informació. Sens perjudici d'això, els recordem que en virtut del que estableix la LCSP l'Administració pública únicament s'ha de limitar a informar sobre la previsió de la subrogació de personal en el conveni d'aplicació al personal adscrit al contracte, sense que aquest anunci comporti necessàriament l'adscripció del personal subrogat a l'execució del mateix contracte, tal com informen resolucions com la resolució 156/2021 del TCCSP o la 699/2020 del TACRC. Atentament.
Buenos días, Respecto a los criterios automáticos para la valoración de ofertas, los puntos 5, 6 y 7 de acreditación de formación DEA, nivel de catalán y nivel de inglés del personal que ejecutara el contrato. ¿Nos podrían informar que formación tiene el personal objeto de subrogación y que será quien ejecute el servicio? Al tener la obligación de subrogar el personal que actualmente presta estos servicios, no podemos ofrecer diferentes acreditaciones a las que disponga el actual personal que está presando los servicios ya que si se ofrecen diferentes formaciones podría ocasionar incumplimientos de contrato muy graves
Publicada

14/d’oct./2024

contestada

17/d’oct./2024

Estimados, En relación a la consulta planteada, les informamos que de conformidad con lo establecido en el artículo 130 LCSP la información que debe facilitarse respecto al personal afectado por la subrogación es el siguiente: el convenio colectivo de aplicación y los detalles de categoría, tipo de contrato, jornada, fecha de antigüedad, vencimiento del contrato, salario bruto anual de cada trabajador, así como todos los pactos en vigor aplicables a los trabajadores a los que afecte a la subrogación. Así, la información relativa a la formación y las titulaciones del personal objeto de subrogación no es una información que deba aportarse. Sin embargo, procuraremos obtener la información solicitada y les informaremos en caso de que disponer de ésta. Sin perjuicio de ello, les recordamos que en virtud de lo establecido en la LCSP la Administración pública únicamente debe limitarse a informar sobre la previsión de la subrogación de personal en el convenio de aplicación al personal adscrito al contrato, sin que este anuncio comporte necesariamente la adscripción del personal subrogado a la ejecución del mismo contrato, tal y como informan resoluciones como la resolución 156/2021 del TCCSP o la 699/2020 del TACRC. Atentamente.