Cargando

Por favor, espere


006_24002822
Lloguer material audiovisual Festival Grec 2025-2026

Lloguer material audiovisual Festival Grec 2025-2026


Importe de licitación (sin impuestos)
56.696,40 EUR
Estado
Adjudicado
Periodo de solicitudes
14/feb/2025 13:53 - 02/mar/2025 23:59

Tipo de Contrato Tipo de Procedimiento SARA Valor estimado sin impuestos Código CPV
Suministros
Abierto simplificado
No 68.035,68 EUR
Código CPV
31500000-1 Material de iluminación y lámparas eléctricas

32320000-2 Equipo audiovisual y de televisión



Forma de presentación

Estructura de la oferta

  • Oferta completamente objetiva
    • Autorització per consultar les dades a l¿AEAT i a la TGSS (annex 5)
    • Criteri 1.1 L¿oferta econòmica ( annex VI). Lloguer
    • Criteri 1.2. L'oferta econòmica. Serveis tècnicas i serveis transports (annex VI)
    • Criteri 2. Compromís reduir el temps de resposta de substitució urgent ( annex VI)
    • Criteri 3.Per els criteris socials de prestació: foment de la contractació femenina (annex VI)
    • Criteri 4. Antiguitat dels videoprojectors posats a disposició del servei (annex VI)
    • Declaració responsable (annex I)
    • Declaració responsable constitució en UTE (annex 3)
    • Declaració responsable de subcontractació en fase de licitació (annex 2)
    • Declaració responsable d¿empreses pertanyents a un mateix grup empresarial (annex 4)

Documentos y enlaces publicados del expediente

Documento
Pliego técnico

PPT Audiovisuals Grec 25-26.pdf

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Informe AV Grec 25-26(1).pdf

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Resolució motivada d'aprovació de l'expedient.pdf

Descargar

Pliego administrativo

006_24002822PCAP_per_signar.pdf

Descargar

Pliego técnico

PPT Audiovisuals Grec 25-26.pdf

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Informe AV Grec 25-26(1).pdf

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Resolució motivada d'aprovació de l'expedient.pdf

Descargar

Pliego administrativo

006_24002822PCAP_per_signar.pdf

Descargar

Para poder formular preguntas debe estar previamente registrado, o bien manifestar el interés mediante la inscripción de una solicitud
Buenos días Tengo dos preguntas en relación al número de mujeres que se asignarán al contrato . Es necesario entregar algún documento de compromiso o solo en caso de ser adjudicatario ? La antiguedad de los equipos , se indicará en caso de ser adjudicatario? En cuanto a la oferta económica solamente indico el % de baja o tengo que poner los precios individuales ? Gracias
Enviada

18/feb/2025

Contestada

26/feb/2025

En relació a la primera pregunta: De conformitat amb l'annex VI del PCAP, el criteri 3 s'ha d'acreditar amb una declaració responsable degudament signada indicant el número de dones adscrites a l'execució del contracte. En relació a la segona pregunta: De conformitat amb la clàusula 10.1 del PCAP, criteri 4, l'antiguitat de l'equipament serà requerida a l'empresa adjudicatària. En relació a la tercera pregunta: De conformitat amb l'annex VI del PCAP només s'ha d'indicar el percentatge.