Carregant

Si us plau, esperi


073/28/25-FASE B
FASE B - Concurs de projectes obert amb intervenció de jurat per a la contractació de la redacció del Projecte d'Urbanització del Parc Litoral del sector d'ordenació del Front Litoral en l'àmbit de les Tres Xemeneies als termes municipals de Sant Adrià de Besòs i Badalona, amb mesures de contractació pública sostenible


Import sense IVA
682.571,43 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
08/de set./2025 - 08/d’oct./2025 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Concursos de projectes (Anònim)
Procediment anònim
No 762.571,43 EUR
codi CPV
71400000-2 Serveis de planificació urbana i d'arquitectura paisatgística 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • SOBRE A - CODI INVITACIÓ
    • Codi invitació concurs
  • SOBRE B - CRITERIS DE VALORACIÓ SUBJECTIUS
    • a.1. Qualitat arquitectònica i paisatgística
    • a.2. Criteris ambientals i constructius del Parc Litoral
    • a.3. Àrees objecte del procés participatiu
    • a.4. Metodologia de seguiment del cost d'execució del projecte
  • SOBRE C - CRITERIS AVALUABLES AUTOMÀTICAMENT
    • 15.3.b.1 Preu ofertat - Annex VI
    • 15.3.b.2. Pel compromís d'una autoavaluació ambiental - Annex VII
    • 15.3.b.3. Pel compromís d'especialista addicional - Annex VIII
  • SOBRE D - IDENTIFICACIÓ CONCURSANT
    • Identificació del concursant - Annex IX

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

base_avantprojecte_vialitat

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives 28/25 + Anunci esmena error import

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Anuncio enmienda error aritmético_CASTELLANO

Descarregar

Plec tècnic

PPT - 28/25

Descarregar

Documents addicionals a publicar

2avolta_Planols_concurs_Part3

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe idoneitat 28/25

Descarregar

Documents addicionals a publicar

2avolta_Planols_concurs_Part1

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Manual participació concurs anònim

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PCAP CASTELLANO

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Anunci finalistes 28/25

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PPT_CASTELLANO

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe necessitat 28/25

Descarregar

Documents addicionals a publicar

2avolta_Planols_concurs_Part2

Descarregar

Documents addicionals a publicar

2avolta_Planols_concurs_Part4

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon día, En relació a la Fase B del concurs, volíem preguntar el nombre de panells que s¿ha d¿entregar en el sobre B. A la pàgina 41 del PCAP, es descriu en el primer paràgraf del Sobre B que ha de contenir quatre (4) panells A1 i una memòria però després només es descriuen detalladament 3 panells A1 i la memòria tècnica. El panell 4 és lliure o es tracte d¿un error i només hi ha 3 panells A1? Per altra banda, per presentar l¿oferta, si no estem errats, veiem que l¿hem de presentar a través de l¿expedient 073/28/25-FASE B. Per fer-ho la plataforma requereix que ens hem d¿inscriure novament incorporant un lema i un correu electrònic, ja que no estem inscrits a aquesta licitació (només ho estem al de la FASE A). Però si posem el mateix lema de la fase 1, la plataforma ens diu que no ho podem fer perquè el lema ja està en us. Per tant, preguntem si hem de utilitzar necessàriament un nou lema? (o almenys utilitzar el mateix amb algun caràcter diferent?) o potser s¿ha de fer la inscripció d¿una forma alternativa que encara ens han de comunicar?
Publicada

09/de set./2025

contestada

10/de set./2025

La documentació a presentar al sobre B és la següent, segons es detalla al PCAP: - Panell 1. Proposta de conjunt: Qualitat arquitectònica i paisatgística. - Panell 2. Criteris ambientals i constructius del Parc Litoral. - Panell 3. Àrees objecte del procés participatiu del Parc Litoral. - Memòria tècnica. Pressupost, justificació i metodologia de seguiment del cost d'execució del projecte. - Reducció dels panells: UN (1) arxiu de dimensions màximes de 4 MB amb tots els panells de la FASE B. Quan a la descripció es fa referència a quatre panells, es refereix als tres panells a presentar i al document únic amb tots els panells en format reduït. Envers la segona part de la pregunta, en efecte les proposicions han de presentar-se a l'expedient 073/28/25-FASE B, on per poder presentar-se/inscriure's, hauran d'utilitzar el mateix lema que a la FASE A, però afegint algun caràcter (per exemple 2, B, FASE B, etc).
Bon dia, En relació amb el desenvolupament de les àrees d'intervenció, voldríem confirmar si en la fase 2 és possible ajustar el nombre, cantidad i/o la superfície de les àrees proposades respecte del que es va presentar a la fase 1, sempre dins dels límits establerts a les bases (entre 2 i 5 àrees i una superfície total d'entre 5.000 i 9.000 m², amb almenys una d'àmbit social i una de creació d'hàbitats). Gràcies
Publicada

18/de set./2025

contestada

22/de set./2025

A aquest respecte, el plec de clàusules administratives que regeix el present concurs, estableix per a la FASE B que "Els concursants desenvoluparan la proposta inicial presentada a la fase A." Per tant, la finalitat d'aquesta FASE B és desenvolupar, ampliar i detallar la proposta presentada amb anterioritat, tot això, sens perjudici de realitzar ajustos derivats d'aquest desenvolupament del projecte. Per tant, pel que fa a les àrees objecte del procés participatiu, es podrà ajustar la seva superfície (no significativament), però NO podrà variar el nombre d'àrees proposades dins la proposta presentada pels concursants a la FASE A del concurs, doncs suposaria una modificació.
Bon dia. En el Quadrant 2 del Panell 3 demana quadres resum de vegetació proposada i elements de mobiliari urbà, enllumenat i pavimentació. Aquests quadres resum son per cada una de les àrees de participació i de les dues alternatives o son quadres de resum de tot el parc? Si la resposta es de tot el parc hem de fer un pro-mig de les dues alternatives de disseny? Gràcies.
Publicada

02/d’oct./2025

contestada

02/d’oct./2025

Els quadres resum tant de vegetació proposada com d'elements de mobiliari urbà, enllumenat i pavimentació han de fer referència a les àrees objecte del procés participatiu, en tant que es troben al panell 3 "Àrees objecte del procés participatiu del Parc Litoral".
Bon dia. En relació a la Fase B del concurs. S'han afegit Documents Addicionals a les Bases. Amb el Document 2avolta_Planols_concurs_Part 4 amb el PROJECTE D'URBANITZACIÓ DEL SECTOR D'ORDENACIÓ DEL FRONT LITORAL EN L'ÀMBIT DE LES TRES XEMENEIES Juliol 2025, els següents criteris de valoració en el punt 15.3 poden quedar afectats: " a.1 Qualitat arquitectònica i paisatgística ...Es valorarà la estructuració i relació entre els espais exteriors dels equipaments, la integració del recinte de les Tres Xemeneies amb la resta de l'àmbit amb el major nivell de qualitat arquitectònica possible a.1.1_Es valorarà la qualitat del disseny del conjunt..., així com l'excel·lència de les noves connexions entre el nucli urbà i la platja de Sant Adrià. a.1.2_Es valorarà la qualitat del disseny dels recorreguts paisatgístics que interconnectin els diferents eixos perpendiculars i paral·lels al mar amb les noves vies cíviques del sector a.1.3_Es valorarà la qualitat, estructura i relació dels espais exteriors dels equipaments amb la resta de l'àmbit" Sol·licitem que tingueu en consideració que la aportació d'aquest document pot afectar desigualment la evolució de les propostes en Fase B ja de per sí molt complexa. És la voluntat de tots els concursants fer la proposta més coherent possible. Per això us demanem que tingueu en consideració prolongar la data d'entrega.
Publicada

22/de set./2025

contestada

26/de set./2025

El termini d'un mes inicialment establert, s'estima suficient.
Buenos días, podrían por favor subir los pliegos PPT y PCAP en español? Muchas gracias y saludos.
Publicada

11/de set./2025

Se ha publicado como documentación adicional el PCAP (junto con el anuncio de resolución de enmienda de error aritmético) así como PPT en lengua castellana. Asimismo, se recuerda que en la presente fase B del concurso únicamente pueden participar los concursantes finalistas de la fase A, los cuales han recibido una invitación de participación.
D'acord amb el PDU3X, la dotació prevista per al Parc Naturalitzat és de 6.520.138€. Tenint en compte que la superfície del parc és, aproximadament, 89.000m2, això resulta en un ratio d'urbanització de 73€/m2, aproximadament, molt per sota dels ratios actuals d'urbanització. Per altra banda, dins del pressupost del PDU3X hi ha una dotació de 7.226.561€ per al Parc equipaments. Ens agradaria confirmar si aquesta dotació es refereix als equipaments previstos dins l'àmbit del parc o a la construcció dels Equipaments comunitaris (clau 7 segons qualificació del PDU). Així, ens agradaria confirmar quin és el pressupost de referència que cal considerar per a l'àmbit del Parc objecte d'aquest concurs.
Publicada

03/d’oct./2025

contestada

06/d’oct./2025

El punt 4.5 del PPT determina: "El projecte haurà de tenir en compte les despeses d'urbanització que consten al document de Bases tècniques i econòmiques del PDU3X. En aquest sentit, es consideraran les següents despeses parcials (PEC IVA exclòs): - Parc naturalitzat 6.520.138 ¿ - Parc d'equipaments 7.226.561 ¿ - Total: 13.746.699 ¿ Es poden compensar les despeses parcials detallades anteriorment entre elles." I el punt 4.1 del mateix PPT, indica l'àmbit territorial, podent-se observar que els equipaments es troben fora de l'àmbit. Per tant, els concursants han de tenir en compte les dues partides de despeses d'urbanització que s'inclouen al PDU3X "parc naturalitzat i parc d'equipaments" i ambdós computen com a costos d'urbanització del parc exclusivament.
Buenos días, en cuanto a la aclaración publicada el día 10/09/2025: "per poder presentar-se/inscriure's, hauran d'utilitzar el mateix lema que a la FASE A, però afegint algun caràcter (per exemple 2, B, FASE B, etc)." El lema con este número o carácter añadido es el que tiene que constar en los paneles y anexos donde pone LEMA FASE B o hay que usar el lema de la fase A, sin carácteres añadidos? Gracias de antemano
Publicada

25/de set./2025

contestada

26/de set./2025

El lema que ha de constar a la documentació a presentar en aquesta FASE B, haurà de coincidir amb el que utilitzin per inscriure's i presentar la proposició en aquesta segona fase, és a dir "el mateix lema que a la FASE A, però afegint algun caràcter (per exemple 2, B, FASE B, etc)".
Buenas tardes, nos podeis confirmar si todos los documentos del sobre C tienen que ir firmados por el licitador o solo el anexo VI (propuesta económica)? El anonimato se refiere solamente al sobre B? Gracias!
Publicada

06/d’oct./2025

contestada

07/d’oct./2025

Los documentos del sobre C (criterios evaluables automáticamente) no tienen que ir firmados, únicamente hay que identificar el lema, incluida la oferta económica.
Bon dia, voldríem aclarir un dubte en relació amb els enderrocs dels edificis i paviments existents a l'àmbit del parc, així com de les pistes que s'eliminaran per convertir-se en part del parc. Cal que també les tinguem en compte dins dels treballs d'enderroc previstos al pressupost?
Publicada

03/d’oct./2025

contestada

06/d’oct./2025

Per al concurs no s'han de computar els costos de trasllat de les pistes esportives, de les edificacions o grans infraestructures que puguin trobar-se dins de l'àmbit territorial, donat que formen part d'altres despeses de la urbanització del PDU3X. No obstant, sí que haurien de computar els costos de demolicions de paviments, tanques o altres elements que siguin incompatibles amb la proposta presentada.