Carregant

Si us plau, esperi


073/60/22
Contracte de serveis per a la realització de l'inventari qualitatiu i quantitatiu de la situació residencial a la zona del Pla del Besòs i del Pla d'en Coll al municipi de Montcada i Reixac


Import sense IVA
80.890,78 EUR
Estat
Formalitzat
Periode de sol·licituds
06/de jul./2022 18:00 - 22/de jul./2022 09:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 80.890,78 EUR
codi CPV
79995200-7 Serveis de catalogació 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Compromís d'adscripció de mitjans personals
    • Compromís de subscripció d'una assegurança de responsabilitat
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs (clàusula 8.1.2)
    • Declaració responsable en relació a la protecció de dades (annex 1)
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • A. Memòria Tècnica
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • B.1. Preu Ofertat
    • B.2 Per l¿experiència professional
    • B.3 Per l¿ampliació del termini de garantia per sobre del termini establert

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec administratiu

Plecs Administratius

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Plànol cadastral treball

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Pdbesòs emplaçament

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe d'idoneïtat

Descarregar

Plec tècnic

Plecs Tècnics

Descarregar

Documents addicionals a publicar

MODEL DECLARACIÓ ADSCRIPCIÓ SOBRE A

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe intervenció

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe jurídic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució aprovació licitació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Anunci licitació

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

073/60/22: Sobre C

27 de juliol 2022 09:30

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, Amb el document DEUC ens han sorgit una sèrie de dubtes. Quina informació s'ha de fer constar amb aquesta casella? D'altre banda entenen que la Part IV, Només de tota la PART IV : Criteris de selecció NOMÉS s'ha d'omplir la casella
Publicada

11/de jul./2022

contestada

14/de jul./2022

R1.- El contracte no és subjecte a regulació harmonitzada, i per tant, no cal emplenar res d'aquestes caselles. R2.- En la part IV Criteris de Selecció, cal emplenar la secció A: Idoneïtat; B:Solvència econòmica i financera; i C:Capacitat tècnica i professional, ja que en els Plecs no s'estableix que el licitador pugui limitar-se a emplenar únicament la secció a de la Part IV ometent la resta.
1. En el sobre A, s'ha d'adjuntar un compromís d'adscripció de mitjans personals per a l'execució del contracte els mitjans personals en els termes exigits a la clàusula 7.b2 dels PCAP. Teniu algun model? desconeixem el contingut del compromís d'adscripció. Tampoc hem localitzat la clàusula. 2. La presentació finalitza el 22 de juliol. Quines dates preveieu de comunicació d'adjudicació de la licitació? 3. La garantia entenem que només es presenta en cas de ser adjudicatari, però no en el procés de licitació. Es així? 4. La despesa prevista de 19..5775,57€, anirà a càrrec de la partida pressupostària del pressupost del Consorci del Besos per a 2023, supeditat a l'existència de crèdit. Això vol dir que en cas de que no existís crèdit aquest import no es cobrarà? 5. En el supòsit de ser adjudicatària i no presentar la documentació requerida es parla de una reclamació del 3% del pressupost. Això implica que qualsevol document que no s'entregui dels que es sol·licitant en el cas d'adjudicació comportar aquesta reclamació del 3% i la pèrdua de la licitació?
Publicada

07/de jul./2022

contestada

14/de jul./2022

R1.- Hem procedit a publicar model de declaració responsable en relació als mitjans d'adscripció. R2.- En data 22 de juliol de 2022 està prevista la Mesa per l'obertura del sobre B, i en data 27 de juliol de 2022 està prevista l'obertura del sobre C encara no està convocada i dependrà del número de licitadors. Es preveu que la proposta d'adjudicació així com la posterior formalització es pugui fer durant el mes d'agost, tenint en compte que l'inici dels treballs està previst pel dia 1 de setembre de 2022. R3.- Sí, exacte. Només l'ha d'aportar qui resulti proposat per l'adjudicació. R4.- No. El compromís de despesa (entès com "el acto mediante el cual se acuerda, tras el cumplimiento de los trámites legalmente establecidos, la realización de gastos, previamente autorizados, por un importe exactamente determinado" (art. 56 RD 500/1990, de 20 d'abril, pel qual es desenvolupa la Llei 39/1988, de 28 de desembre, Reguladora de les Hisendes locals, en matèria de pressupostos) es dona en el moment en què es formalitza el contracte (art. 153 LCSP), sens perjudici que la imputació pressupostària s'efectuï en exercicis posteriors. R5.- Els PCAP recullen el que s'estableix a l'art. 150.2 in fine Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic: "De no cumplimentarse adecuadamente el requerimiento en el plazo señalado, se entenderá que el licitador ha retirado su oferta, procediéndose a exigirle el importe del 3 por ciento del presupuesto base de licitación, IVA excluido, en concepto de penalidad (...) La penalitat està prevista per aquells supòsits on el licitador ha incomplert de forma absoluta l'obligació d'aportació de la documentació o quan del contingut de la mateixa es dedueix que el licitador no compleix alguna de les condicions establertes en la licitació. En aquests casos, a banda de l'exclusió de la licitació, s'aplicaria automàticament la penalitat del 3%.