Carregant

Si us plau, esperi


073/39/24
Redacció del projecte executiu de la urbanització (vialitat-serveis-passos inferiors) al sector del Front Litoral en l'àmbit de les Tres Xemeneies als termes municipals de Sant Adrià de Besòs i Badalona, amb mesures de contractació pública sostenible


Import sense IVA
679.540,08 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
04/de nov./2024 - 16/de des./2024 14:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
679.540,08 EUR
codi CPV
71400000-2 Serveis de planificació urbana i d'arquitectura paisatgística 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Annex I - Declaracions responsables complementàries al DEUC
    • Annex II - Declaració responsable constitució UTE
    • Annex III - Declaració responsable d¿adscripció de mitjans personals
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • A. Memòria tècnica
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • B.1. Preu ofertat
    • B.2. Pel compromís d'una autoavaluació ambiental
    • B.3. Pel compromís de propostes d'acció BIM addicionals
    • B.4.a. Compromís d'especialistes addicionals: URBANISME AMB PERSPECTIVA DE GÈNERE, disponibilitat
    • B.4.b. Compromís especialista addicional: URBANISME AMB PERSPECTIVA DE GENÈNERE, abast assessorament
    • B.4.c. Pel compromís d'especialistes addicionals: FERROCARRILS, disponibilitat
    • B.4.d. Pel compromís d'especialistes addicionals: FERROCARRILS, abast assessorament

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Resolució aprovació licitació 39/24

Descarregar

Plec administratiu

Plec de Clàusules Administratives 39/24

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Anunci licitació 39/24

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe jurídic 39/24

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Publicació DOUE 39-24

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Certificat delegació competències 39/24

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe justificatiu idoneïtat 39/24

Descarregar

Plec tècnic

Plec prescripcions tècniques 39/24

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe necessitat 39/24

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe intervenció 39/24

Descarregar

Documents addicionals a publicar

AVÍS suspensió mesa obertura sobre C 39-24

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resposta a consulta 1

Descarregar

Documents addicionals a publicar

AVÍS NOVA DATA MESA C 39-24

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

073/39/24: Sobre C

17 de febrer 2025 13:45

Finalitzada

Document Data de publicació
Acta de la Mesa -obertura sobre C Publicat el 24/de febr./2025

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, A la clàusula 17 del PCAP estableix com a criteri de puntuació avaluable automàticament el compromís de propostes acció BIM addicionals. A la pàgina 37 del PCAP diu que el Consorci del Besòs ha indicat una relació objectius BIM que no trobem enlloc i que és sobre aquest llistat mínim que el ofertant pot oferir 1,2,3,4 o més de 4 objectius addicionals, que el model oferta tampoc permet determinar quina son. Falta documentació o sols cal ofertar el compromís assolir un nombre objectius addicionals, sense dir quins?
Publicada

09/de des./2024

contestada

12/de des./2024

En efecte, no manca documentació, doncs el Consorci del Besòs per a la present licitació no ha considerat imprescindible establir com a obligatori cap objectiu/acció BIM. Així doncs, els licitadors podran ofertar, en virtut del criteri automàtic B.3. "pel compromís de propostes d'acció BIM addicionals" el compromís de dur a terme qualsevol proposta d'acció/objectiu BIM, prenent com a referència l'annex 2 Objectius bàsics del Manual BIM, (document públic que es troba referenciat al propi criteri B.3., així com a la clàusula 1.2.1 del PCAP). El link de descàrrega d'aquest document, tot i ser públic, el podran trobar a la resposta a la consulta 1 d'aquesta licitació, tant a la plataforma de licitació electrònica de l'Ajuntament de Barcelona com a la plataforma de serveis de contractació pública de la Generalitat de Catalunya. Per tant, en el moment de presentació de l'oferta únicament s'haurà de presentar l'Annex IV, apartat de propostes d'acció BIM (adjunt al PCAP), marcant amb una "X" el compromís que s'adquireix (1, 2, 3, 4 o més de 4).
Bon dia, La Agència de Residus de Catalunya he emès algun informe sobre els projectes de neteja associats a la presència de sols amb presència de contaminants no compatibles de entrada amb ús residencial? Moltes gràcies per les seves respostes
Publicada

09/de des./2024

contestada

12/de des./2024

Els propietaris del sector tenen l'obligació d'aportar els sòls descontaminats. En aquest sentit qualsevol informe o resolució de l'Agència Catalana de Residus és notificat a la propietat. Tot sens perjudici del que pugui demanar el Consorci del Besòs a aquests en el marc de les seves competències com a Administració actuant.
En cas de comptar amb algun col·laborador extern, ha de presentar el seu DEUC, però tambè ha de presentar la declaració de l'Annex I o només amb el DEUC i huaria suficent? Gràcies
Publicada

12/de des./2024

Atenent a que l'Annex I es configura com una declaració complementaria al DEUC, tal i com es posa de manifest a la pàgina 26 del PCAP, s'hauria de presentar també aquest document.
Me dirijo con el fin de realizar una consulta en relación con los requisitos establecidos para el especialista en BIM. Se solicita la acreditación de experiencia en un proyecto de reurbanización o urbanización en el ámbito del espacio público urbano, con un presupuesto de ejecución por contratar (IVA excluido) igual o superior a 1.500.000,00 € ¿Se refiere a un único proyecto en el que se haya facturado esta cantidad, o es posible presentar varios proyectos cuya suma alcance dicho importe?
Publicada

04/de des./2024

contestada

05/de des./2024

Procedim a donar resposta a la seva consulta: En el mateix sentit que la resposta a la consulta nº3, quan a la solvència tècnica o professional de l'especialista en BIM es sol·licita "haver participat en la redacció, en la seva especialitat, en els últims 10 anys, d'UN (1) Projecte de reurbanització o urbanització a l'àmbit de l'espai públic urbà, amb un Pressupost d'Execució per Contractar (IVA exclòs) igual o superior a 1.500.000,00,-¿, aprovat tècnicament." aquest PEC es refereix a l'import o cost del total d'un ÚNIC projecte, no de l'import facturat per l'equip de redacció per a la seva elaboració.
Bona tarda, Seria possible tenir la següent documentació tal i com s'indica en el PPT: · Normativa del PDU3X. · Plànol d'ordenació "o.03.1. Qualificació del sòl. Sector Tres Xemeneies" del PDU3X. Les amplades de vial indicades són vinculants. · Annex IV de la Memòria del PDU3X, Criteris d'urbanització del sector Tres Xemeneies. Gràcies
Publicada

12/de nov./2024

Procedim a donar resposta a la seva consulta: La documentació esmentada a la clàusula 4.3 del PPT i que, en cas de resultar adjudicatari, haurà de ser tinguda en compte per a la redacció del projecte tal i com s'indica a l'esmentat plec, és pública i està a l'abast de qualsevol interessat. A fi de facilitar l'accés als documents inclosos/referenciats en la present licitació, als següents enllaços, podran descarregar-se la mateixa: - Documentació PDU3X: https://dtes.gencat.cat/rpucportal/#/consulta/detallExpedient/275926 - Instrucció tècnica per a l'aplicació de criteris de sostenibilitat en projectes d'obres: https://www.google.es/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjX2uadjNmJAxVpRfEDHdFWDmEQFnoECBwQAQ&url=https%3A%2F%2Fajuntament.barcelona.cat%2Fcontractaciopublica%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Finstruccio_tecnica_per_a_laplicacio_de_criteris_de_sostenibilitat_en_projectes_dobres.pdf&usg=AOvVaw3jyuMHXmBF-YaOtNjU5F6n&opi=89978449 - Instrucció tècnica per l'aplicació de criteris de sostenibilitat en la fusta: https://bcnroc.ajuntament.barcelona.cat/jspui/handle/11703/102108 - Guia BIM: https://terra.bibliotecadigital.gencat.cat/bitstream/handle/20.500.13045/437/guia-bim-generalitat-catalunya.pdf - Manual BIM de gestió de projectes i obres: https://infraestructures.gencat.cat/arx_Not/180417163258_MANUAL_BIM.pdf
Buenos días, es posible entregar el cronograma de redacción del proyecto en formato A3? En el formato A4 no se vería bien, considerado el desglose de las actividades. Y el organigrama? En el caso que estos dos documentos se puedan presentar en A3, cada A3 contará como 1 página?
Publicada

26/de nov./2024

contestada

27/de nov./2024

Procedim a donar resposta a la seva consulta: La clàusula 17 del PCAP, en relació al format de la memòria tècnica, estableix: "L'extensió màxima de l'oferta tècnica no podrà excedir de 20 pàgines DIN A4 (simple cara), mida Arial 10 amb interlineat 1,15. L'increment del número de pàgines sobre el límit citat no implicarà l'exclusió de l'oferta, però sí que només es tingui en consideració la informació continguda en les VINT (20) primeres pàgines." En aquest sentit, tant el cronograma com l'organigrama hauran de complir amb el format esmentat. No obstant, s'ha de tenir en compte que, al tractar-se d'una licitació de caràcter electrònic on tota la documentació es presenta en aquest format, en cas de ser necessari, els documents referenciats podran ésser ampliats pels tècnics corresponents a l'hora de valorar l'oferta presentada, s'haurà d'assegurar, per tant, que la informació gràfica tingui una resolució suficient.
Bon dia, De la lectura del PCAP i del PPT de la licitació arribem a la conclusió de que el termini de redacció del projecte són 12 mesos i que estableixen com a fites, independenment de les aprovacions, les següents: -proposta conceptual de vialitat, serveis i passos inferiors -entrega maqueta del projecte Podem interpretar que els 12 mesos comprenen des de inici dels treballs fins a la entrega de la maqueta? Podem interpretar que la única fita parcial, a efectes de facturació, és la Proposta Conceptual ? Es pot facturar separadament estudi geotècnic amb la seva entrega?
Publicada

09/de des./2024

contestada

12/de des./2024

La durada del contracte és de 12 mesos. En aquest sentit, l'apartat 5 de l'informe justificatiu de la idoneïtat (pàgina 6) estableix: "El termini d'execució del present contracte és de DOTZE (12) mesos a comptar a partir de la signatura del contracte segons les següents fites i terminis parcials: 0. Fita inicial: reunió de llançament del projecte - posterior a la signatura del projecte. 1. Entrega parcial de campanya geotècnica i detecció de serveis – 1 mes. 2. Entrega proposta conceptual de vialitat, serveis i passos inferiors– 2 mesos. 3. Fita parcial: reunió de validació de les propostes 4. Entrega primera maqueta – 4 mesos 5. Actualització de canvis i entrega proposta de projecte executiu - 4 mesos 6. Revisió i actualització de canvis i entrega projecte executiu – 1 mes 7. Fita final: acceptació pel Consoci de Besòs del Projecte Executiu El projecte NO es considera acceptat fins que es compleixi: · Resolució de totes les al·legacions que s'hi puguin presentar. · Resolució dels canvis i modificacions requerits per l'aprovació del Projecte. · Aprovació Definitiva del Projecte Executiu." Els 12 mesos s'inicien amb la formalització del contracte i finalitzen amb l'entrega del projecte executiu revisat i actualitzat (punt 6 de la clàusula aquí reproduïda). Envers els abonaments al contractista, la clàusula 22 del PCAP s'estableixen els percentatges de pagament: · 20% entrega i validació de proposta conceptual de vialitat, serveis i passos inferiors. · 35% entrega i validació de la maqueta. · 35% entrega i validació de projecte executiu. · 10% acceptació del projecte executiu. Finalment, envers la campanya geotècnica, no es preveu que es facturi separadament.
Bon dia, En l'annex IV adjuntat el PCA en l'apartat B.3 Pel compromís de propostes d'acció BIM addicionals la puntuació màxima indica fins a 5 punts, però hauria de ser fins a 10 punts tal com s'indica en el quadre adjunt i en la clàusula 17 apartat B.3. És correcte? Són 10 punts. Gràcies
Publicada

09/de des./2024

contestada

11/de des./2024

Tal i com es disposa a la clàusula 17 apartat B.3. del PCAP, així com al quadre a complimentar de l'annex IV del mateix document, i també a l'apartat 11.B.3 de l'informe justificatiu de la idoneïtat que consta a l'expedient, la puntuació pel compromís de propostes d'acció BIM addicionals, és fins a 10 punts.
Bon dia, Els codis HASH els volen en MD5, SHA-1 o SHA-256? Gràcies.
Publicada

13/de des./2024

Poden utilitzar l'algoritme que considerin i l'hauran de fer constar a l'annex V.
En cas de marcar que sí ens comprometem a realitzar la autoavaluació ambiental, cal aportar un compromís o només marcar SÍ al Annex IV? Gràcies.
Publicada

09/de des./2024

contestada

12/de des./2024

Per la presentació de l'oferta, únicament cal marcar SÍ o NO. Marcar SÍ, ja suposa en si mateix una declaració de compromís.
Bon dia. A l'Annex III s'han de posar les dades de cada tècnic? Nom i cognoms i titulació, o s'ha de presentar tal qual està al PCAP. Per altra banda, a l'organigrama a presentar al SOBRE B, es poden posar les dades dels tècnics (nom i cognoms, titulació i anys d'experiència) o no han d'aparèixer aquestes dades? Gràcies.
Publicada

12/de des./2024

L'annex III, es tracta únicament d'una declaració de compromís de que disposen d'aquests mitjans personals. Poden afegir els noms de cada tècnic, però no és imprescindible. Només en cas de resultar el licitador millor classificat, se'ls requerirà per tal que aportin la identitat, acreditacions i justificacions corresponents de la solvència mínima requerida. Envers l'organigrama poden posar les dades dels tècnics, però tampoc és imprescindible.
Hola!, mi pregunta es respecto a la justificación experiencia referente a la solvencia económica o financiera y solvencia técnica o profesional de los técnicos y coautores del proyecto. ¿El documento o apartado correspondiente a este punto se presenta en el momento de la presentación de la oferta o se hace en la fase de preselección? Pregunta 2: Mi segunda pregunta es sobre la experiencia mínima requerida. Se solicita que los técnicos o coautores acrediten experiencia en un proyecto de reurbanización o urbanización en el ámbito del espacio público urbano, con un presupuesto de ejecución por contratar (IVA excluido) igual o superior a 5.000.000,00€. ¿Se refiere a un único proyecto en el que se haya facturado esta cantidad, o es posible presentar varios proyectos cuya suma alcance dicho importe? Espero su respuesta, muchas gracias de antemano.
Publicada

03/de des./2024

contestada

04/de des./2024

Procedim a donar resposta a la seva consulta: Envers la primera pregunta, en el moment de presentar l'oferta, concretament al sobre A, únicament s'haurà de presentar l'Annex III relatiu al compromís d'adscripció de mitjans personals, tal i com s'estableix a la clàusula 12.6 del PCAP. Posteriorment, en cas de resultar el licitador millor classificat, previ requeriment per part del Consorci del Besòs, s'haurà d'aportar la documentació que acrediti la solvència tècnica i professional mínima exigida per cadascuna de les persones coautores i tècniques especialistes de l'equip mínim que formin part de la seva proposta, tal i com s'especifica a la clàusula 18.2 del PCAP. En relació a la segona pregunta, quan a la solvència es sol·licita haver redactat (per als coautors/es) o haver participat en la redacció (per algunes persones tècniques especialistes de l'equip mínim) en "(1) un projecte de reurbanització o urbanització a l'àmbit de l'espai públic urbà, amb un Pressupost d'Execució per Contractar (IVA exclòs) igual o superior a 5.000.000,00-¿, aprovat tècnicament." aquest PEC es refereix a l'import o cost del total del projecte (un ÚNIC projecte), no de l'import facturat per l'equip de redacció per a la seva elaboració.
Bon dia. En cas de aportar els especialistes addiconals, cal aportar algun document de compromís dels tècnics o només marcant la disponibilitat i abast seria suficient? Gràcies.
Publicada

09/de des./2024

contestada

12/de des./2024

Per la presentació de l'oferta únicament cal marcar per a cada especialista el grau de dedicació i l'abast. L'oferta presentada, ja suposa en si mateixa una declaració de compromís.
Bona tarda. Per generar els codis hash hi ha un programa específic o serveix qualsevol que trobem a internet? Gràcies
Publicada

11/de des./2024

Per generar codis hash poden utilitzar qualsevol aplicatiu que ho permeti.
Al Annex V, relació de codis HASH, no tinc clar què és el que hem de posar exactament al document. Són uns codis que donen al justificant de lliurament? O es localitzen a una altra banda durant el lliurament de la documentació? Gràcies.
Publicada

09/de des./2024

contestada

12/de des./2024

A la pàgina 28 del PCAP, s'explica com i perquè s'utilitzen els codis hash. L'Annex V, en cas que els arxius presentats a la proposició estiguin danyats, serà imprescindible, per a verificar que els documents presentats amb posterioritat són exactament els mateixos que els penjats via plataforma de licitació dins el termini establert. Per tant, si bé la no presentació d'aquest annex no suposa l'exclusió, en cas d'arxius danyats impediria la comprovació de la coincidència d'ambdós arxius i per tant, l'acceptació de l'oferta. En aquest sentit, reproduïm l'últim apartat de la clàusula 12 del PCAP (pàgina 28): "IMPORTANT: Les licitadores, un cop presentada la proposició i, sempre abans de que finalitzi el termini establert per presentar les mateixes, hauran d'enviar a l'adreça de correu: contractacio@consorcibesos.cat un mail amb un document .pdf (ANNEX V) amb una relació dels codis hash (i l'algoritme utilitzat) de tots els documents presentats en cadascun dels sobres, A, B i C. Si la mesa de contractació, durant l'obertura d'algun sobre, detectés que un o alguns dels arxius presentats estiguessin danyats o no en fos possible la seva lectura, procedirà a comunicar al tauler d'avisos del perfil del contractant que, per problemes tècnic, no s'ha pogut obrir l'arxiu "x" presentat per la licitadora "x". A continuació, es notificarà a l'adreça de correu electrònic que ha registrat la proposta, que la licitadora disposarà d'un termini de 24 hores per tornar a enviar l'arxiu danyat. Un cop rebut el nou arxiu, la mesa de contractació comprovarà que l'arxiu es pugui obrir/llegir i que el codi hash d'aquest nou arxiu coincideix amb el codi hash que consta a la relació presentada i, si fos així, acceptarà la proposta. Si no es fa aquesta segona remissió en el termini indicat, o el codi hash del nou arxiu enviat no coincideix amb el codi hash indicat a la relació, s'exclourà automàticament l'oferta."