Bon dia,
tenim un seguit de dubtes que ens agradaria ens podeu resoldre:
1. Per la valoració de lExperiència  professional  addicional  del  personal  adscrit  al  contracte  per  sobre  del  mínim  exigit  en  els  requisits de solvència hi han dues vies per poder acreditar-la:
a) els  certi¿cats  expedits  per  les  Administracions  o  per  lempresa  en  la  que  els  treballadors  van  realitzar  aquests  serveis,  indicant  les  dades  del  contractant,  la  descripció  dels  serveis  prestats  i  les  dates  dinici  i  ¿nalització  del  servei.  
b) declaració  responsable  signada  conjuntament  pel  representant  de  lempresa  licitadora  i  la  persona  adscrita  a  lexecució  del  contracte,  dacord  amb  el  model  de  lannex  3  ,  acompanyada  per  linforme  de  vida  laboral  ,  les  dades  de  la  qual  es  veri¿caran  abans  de  ladjudicació  del  contracte.  
El dubte radica en lopció a) per justificar lexperiència. Quin tipus de certificat es necessitaria? No entenem molt bé la diferència entre les dues opcions.
b) Es diu als plecs tècnics que ha destar conformat per 4 persones, però el llistat és més extens:
¿	 Un/a Director/a de Projecte
 ¿	 Un/a Cap del projecte
 ¿	 Un/a Planner estratègic
 ¿	 Un/a Director Creatiu
 ¿	 Un/a Director dart
 ¿	 Un/a Copywriter
 ¿	 Un/a Responsable de Relacions Públiques
 ¿	 Un/a Social media strategist
Entenem que daquests 8 perfils hem de tenir al menys 4?
3. Ens podeu fer a la mà els annexos 1, 2 i 3 que shan de presentar en format editable? word o pdf
Moltes gràcies
												
													
														Publicada
														11/de gen./2023
													 
													
														contestada
														13/de gen./2023
													 
													
												 
												Preguntes formulades per FOLCH al procediment obert per a l'adjudicació del contracte de secretaria tècnica per a la gestió integral de la comunicació de la Fundació Barcelona Capital Nàutica per a l'exercici de 2023.
1. PREGUNTA. 
 Per la valoració de l'experiència professional addicional del personal adscrit al contracte per sobre del mínim exigit en els requisits de solvència hi han dues vies per poder acreditar-la:
a) els certificats expedits per les Administracions o per l'empresa en la que els treballadors van realitzar aquests serveis, indicant les dades del contractant, la descripció dels serveis prestats i les dates d'inici i finalització del servei.
b) declaració responsable signada conjuntament pel representant de l'empresa licitadora i la persona adscrita a l'execució del contracte, d'acord amb el model de l'annex 3 , acompanyada per l'informe de vida laboral ,les dades de la qual es verificaran abans de l'adjudicació del contracte.
El dubte radica en l'opció a) per justificar l'experiència. Quin tipus de certificat es necessitaria? No entenem molt bé la diferència entre les dues opcions
RESPOSTA: 
L'apartat 2 de la clàusula 6 del plec de clàusules administratives especifica que l'acreditació dels mèrits d'experiència per sobre dels exigibles en el cas de l'apartat a) hauran de ser acreditats mitjançant el lliurament dels certificats de l'Administració o bé de les empreses en les que els treballadors van desenvolupar aquests serveis o funcions.
Escollir qualsevol de les opcions es decisió de les empreses licitadores. La certificació de l'Administració, en cas d'aportar-la, ha de contenir la informació que permeti, tal i com diu el plec administratiu, determinar el compliment dels requisits que es demanen. Si s'opta per aportar certificat de les empreses, la realitat n'és la mateixa. Del contingut del certificat s'ha de poder determinar el compliment dels requeriments d'experiència sol·licitats, tant de forma fàctica, amb l'efectiu compliment dels requisits, com de forma documental, havent d'estar lliurats aquests certificats o documents acreditatius per part dels responsables de recursos humans de  les empreses relaciones en el desenvolupament de les funcions que s'indiquen com experiència.
2. PREGUNTA 
 Es diu als plecs tècnics que ha d'estar conformat per 4 persones, però el llistat és més extens:
- Un/a Director/a de Projecte
- Un/a Cap del projecte
- Un/a Planner estratègic
- Un/a Director Creatiu
- Un/a Director d'art
- Un/a Copywriter
- Un/a Responsable de Relacions Públiques
- Un/a Social media strategist
Entenem que d'aquests 8 perfils hem de tenir al menys 4?
RESPOSTA:
Al plec tècnic (punt núm. 2) es diu específicament que l'empresa adjudicatària haurà de garantir en tot moment l'equip humà necessari per dur a terme les tasques descrites en aquest plec tècnic, i a continuació s'identifiquen i es descriuen els perfils mínims a proporcionar per l'adjudicatari, que són els vuit que s'indiquen. Aquest vuit perfils son el que han d'estar a disposició per complir les tasques determinades al plec tècnic.
Aquesta informació encaixa perfectament amb la valoració dels costos de personal que han de ser objecte d'assignació al contracte, que són els mateixos vuit perfils i que són objecte d'indicació a la clàusula 2 del plec de clàusules administratives (quadre Costos per perfil).
Així mateix, a l'apartat B, relatiu a la solvència tècnica o professional, quan es diu:
(...) estigui integrat o no en l'empresa, que aquesta ha de disposar com a mínim per executar la prestació d'aquest servei, és de 4 persones, amb els següents perfils(...)
suposa de forma clara, diàfana i evident d'una errada tipomecanogràfica, quan a la relació dels perfils que es demanden a continuació, es tornen a repetir els mateixos 8 perfils del plec tècnic.
3. PREGUNTA 
Ens podeu fer a la mà els annexos 1, 2 i 3 que s'han de presentar en format editable? word o pdf
RESPOSTA
El annexos es faciliten en format pdf perquè sigui accessible a tots els licitadors. Hi ha multiplicitat d'aplicacions, gratuïtes o no, que permeten transform