Carregant

Si us plau, esperi


087/O-S-02/2022
SECRETARIA TECNICA PER A LA GESTIÓ INTEGRAL DE LA COMUNICACIÓ DE LA FUNDACIÓ BARCELONA CAPITAL NAUTICA


Import sense IVA
107.000,00 EUR
Estat
Formalitzat
Periode de sol·licituds
28/de des./2022 14:30 - 31/de gen./2023 13:00

Tipus de contracte Tipus de procediment Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
230.967,00 EUR
codi CPV
79342200-5 Serveis de promoció 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • 01. Oferta tècnica
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 22. Preu (aplicable en cas de tenir més d'un criteri)
    • 29. Experiència professional Cap de Projecte
    • 29. Experiència professional director / ra
    • Proposta equip multidisciplinari

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Manual de Marca

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME JUSTIFICATIU

Descarregar

Documents addicionals a publicar

CONTRACTE DEL SERVEI

Descarregar

Plec administratiu

PLEC ADMINISTRATIU

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DECLARACIO RESPONSABLE

Descarregar

Plec tècnic

PLEC TECNIC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME JURIDIC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ACTA MESA 1

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME VALORACIO CRITERIS JUDICI DE VALOR

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Anunci Rectificació Errada annex 2 Oferta Económoca

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Anunci Rectificació errada de configuració en els quadres de l'annex 2 _ no permetia la visualització completa de la informació continguda al mateix

Descarregar

Documents addicionals a publicar

INFORME REVISIO VALORACIO EXPERIENCIA

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ACTA MESA 3

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ACTA MESA 2

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

087/O-S-02/2022: Sobre B

3 de febrer 2023 11:30

Finalitzada

087/O-S-02/2022: Sobre C

15 de febrer 2023 16:00

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, Volia confirmar si a la presentació de la proposta hem dadjuntar les vides laborals, titulacions i annex 3 dels 8 perfils que es soliciten. Moltes gràcies
Publicada

18/de gen./2023

contestada

20/de gen./2023

L'exigència documental acreditativa dels perfils demanats hi figura a la clàusula 6 apartat 2.2 del plec administratiu regulador del contracte
Bona tarda, Hem detectat que a la documentació penjada inclou un arxiu word per la declaració responsable a presentar al sobre administratiu que no coincideix amb Annex I del PCAP. Poden indicar quina de les dues declaracions és la correcta per presentar? Moltes gràcies.
Publicada

26/de gen./2023

contestada

30/de gen./2023

Atès que bàsicament la informació que es declara en ambdós documents és similar, resulta indiferent la presentació de qualsevol dels mateixos
Bona tarda, Hem detectat que un cop ha publicat annex 2 modificat, han canviat un dels criteris de valoració del equip multidisciplinari: Han substituit el perfil del àmbit 2 inicial que era marketing esportiu per el de turisme. Aquesta modificació és substancial en criteris importants automàtics, poden confirmar quin dels dos perfils és el correcte? El publicat a 28 de desembre o el de esmena publicada sense notificació als participants. Moltes gràcies.
Publicada

29/de gen./2023

contestada

30/de gen./2023

Bon dia En relació a la pregunta formulada, cal indicar la inexistència de cap modificació en el text del PCAP regulador del contracte, més enllà de la determinació d'aquest perfil que s'ha d'interpretar, en la textualitat del PCAP, com "marketing esportiu", considerant-se en tot cas la menció a turisme assenyalada a la part de l'Annex 2 com relacionada al concepte de marketing esportiu
Bon dia, segons el annex 3 declaracio responsable de la experiencia del perfil demanat, observem que es demana un Resum de les tasques desenvolupades. Nom Esdeveniment. No obstant, la experiència que es solicita és en ambit de lesport nàutic, no pas en esdeveniments només. Ens podeu aclarir aquesta part? Moltes gràcies
Publicada

19/de gen./2023

contestada

20/de gen./2023

S'ha d'entendre el "nom esdeveniment" en un sentit ampli com nom del projecte, organització, entitat o empresa on s'hagin prestat els serveis relacionats amb el que demana el plec.
1. Responsabilitats 1.1 La brand idea està relacionada amb lexercici del concepte creatiu? Què sespera dels serveis de la revisió de insights dels diferents targets i els seus consumer journeys? 1.2 Què enteneu per brand center? Esteu pensant en un actiu digital? Quines persones haurien de tenir accés al brand center (ús intern o extern exemple, proveïdors o periodistes)? 1.3 Quina tipologia desdeveniments sestà plantejant? 1.4 Es comenta suport a la persona de la FCBN encarregada de les xarxes socials. Els serveis que se soliciten en el plec estan relacionats amb lassessorament i lestratègia o també sespera la gestió directa de les xarxes socials (Community Management)? Relacionat amb el dubte anterior: És un rol centrat en contingut o també hi ha funcions de relacional? atenció al client, resolució dubtes, etc. Volum de publicacions a xarxes per la part creativa? Analisis SEO en xarxes socials no voldran dir SEO de lactiu web? o volen dir que la planificació, temàtiques, estigui vinculada a temàtiques dinterés des de la perspectiva search a google? La comunicació pagada, de quin pressupost aprox estem parlant. O quina va ser dinversió al 2022? Idiomes: totes les publicacions han danar en tres idiomes (cat, cas, eng) 1.5 Prescriptors i infuencers - un volum determinat? o relació 2022 per tenir una dimensió? 3. Criteris dadjudicació avaluables mitjançant judici de valor b) Seria possible tenir una forquilla del pressupost reduït per activar la campanya? c) Quin número de pàgines ha de tenir aquest apartat? Altres La proposta creativa també ha de ser en word? Hi ha possibilitat que sigui en PPT per tal de fer-la més atractiva visualment?
Publicada

18/de gen./2023

contestada

20/de gen./2023

1. Responsabilitats 1.1 La brand idea està relacionada amb l'exercici del concepte creatiu? Què s'espera dels serveis de la revisió d'insights dels diferents targets i els seus consumer journeys? Si l'agència considera que desenvolupar la brand idea en l'exercici creatiu pot ajudar en la comprensió de l'estratègia proposada, facilitarà la visualització de la proposta per part de la Mesa de contractació. La revisió dels insights ha de servir a l'agència per a donar coherència al desenvolupament de la seva proposta. 1.2 Què enteneu per brand center? Esteu pensant en un actiu digital? Quines persones haurien de tenir accés al brand center (ús intern o extern exemple, proveïdors o periodistes)? S'espera del brand center un espai digital de consulta pública on mitjans, o qualsevol persona/entitat que ho requereixi, pugui accedir als actius de marca i comunicació de la Fundació: notes de premsa, vídeos corporatius, logos i els seus arxius... 1.3 Quina tipologia d'esdeveniments sestà plantejant? Tant el nombre com la tipologia d'esdeveniments té naturalesa il·lustrativa i no pas contractual. En funció de la proposta guanyadora es podrà modular per adaptar-se a les necessitats de la Fundació. El format dels esdeveniments serà variable en funció del que es proposi a la proposta guanyadora, a les necessitats de la fundació en cada moment i al pressupost disponible per a poder-los portar a terme. Aquests actes poden anar des de rodes de premsa, presentacions a mitjans, actes d'ecosistema, inauguracions… 1.4 Es comenta suport a la persona de la FCBN encarregada de les xarxes socials. Els serveis que se sol·liciten en el plec estan relacionats amb l'assessorament i l'estratègia o també s'espera la gestió directa de les xarxes socials (Community Management)? Es demana un suport específic a la calendarització i desenvolupament del pla de continguts. Relacionat amb el dubte anterior: És un rol centrat en contingut o també hi ha funcions de relacional?, atenció al client, resolució de dubtes, etc. Aquesta pregunta és reiterativa de l'anterior. En qualsevol cas pot ser valorada a través de millores proposades. Volum de publicacions a xarxes per la part creativa? A determinar d'acord amb la proposta del licitador. Anàlisis SEO en xarxes socials no voldran dir SEO de l'actiu web? O volen dir que la planificació, temàtiques, estigui vinculada a temàtiques d'interès des de la perspectiva search a google? Entenent SEO en xarxes socials l'habilitat d'estar present en les converses digitals de cada moment a través de la generació de continguts que siguin d'interès en aquesta conversa i generin interacció, fet que ens ha d'ajudar a incrementar la reputació i el posicionament en tots els canals digitals. La comunicació pagada, de quin pressupost aprox. estem parlant. O quina va ser d'inversió l'any 2022? La inversió es definirà d'acord amb la proposta del licitador. Idiomes: totes les publicacions han d'anar en tres idiomes (cat, cas, eng) En Català i castellà, sí. En Anglès, segons el projecte es podria requerir en ocasions determinades . 1.5 Prescriptors i influencers - un volum determinat? O relació 2022 per tenir una dimensió? No hi ha precedents a la Fundació per donar resposta per tractar-se d'un nou servei. El nombre i tipologia anirà determinat d'acord amb l'anàlisi realitzada pel licitador ii a la seva proposta. 3. Criteris d'adjudicació avaluables mitjançant judici de valor b) Seria possible tenir una forquilla del pressupost reduït per activar la campanya? No és possible facilitar aquesta informació per no resultar aplicable a l'objecte del contracte. En tot cas, el licitador, si ho considera, pot fer una recomanació pressupostària de la inversió en el mix de mitjans, que en qualsevol cas no serà puntuable. c) Quin nombre de pàgines ha de tenir aquest apartat? Aquesta qüestió figura resolta a l'apartat b de la clàusula 3 del plec de prescripcions tècniques. La proposta creativa també ha de ser en Word? Hi ha possibilitat que sigui en PPT per tal de fer-la més atractiva visualment? Les referències a les limitacions formals respecte a la presentació de la proposta figuren a la clàusula 6 del plec de clàusules administratives.
Bon dia, Ens preguntem si al sobre B als punts a. Proposta de la secretaria tècnica per a la gestió integral de la comunicació de la Fundació Barcelona capital Nàutica i b.Exercici creatiu de creació d¿una campanya de notorietat que presenti a la FBCN a Catalunya, es pot fer en format presentació que no superi els 60 fulls o ha de ser un word amb arial 10, interlineat simple. Seria motiu dexclusió no fer-ho així?
Publicada

24/de gen./2023

contestada

24/de gen./2023

En el plec de clàusules no s'indica específicament l'aplicatiu Office que s'ha de fer servir per redactar la presentació. El resultat de la proposta ha de complir amb els requisits del plec de nombre de pàgines i, el text redactat en el format que s'indica.
Bona tarda, seria possible tenir la tipografia del brand manual de la marca?moltes gràcies
Publicada

26/de gen./2023

contestada

27/de gen./2023

El brand manual està adjunt en l'apartat de documentació. La tipografia no està disponible per cessió. Aquest fet no ha de ser rellevant per a presentar una proposta de qualitat.
Bon dia No ens queda clar si l els annexes 3 , vides laborals i titulacions es presentan en el sobre b (documentació tècnica) o en el sobre c (oferta económica) .- Ens ho podeu confirmar. Moltes gràcies
Publicada

26/de gen./2023

contestada

30/de gen./2023

La determinació de l'experiència com a criteri valoratiu s'ha d'integrar al sobre C
Bon dia, Tenim un seguit de dubtes que ens agradaria rebre resposta: PREGUNTES CONCURS FBCN: En el plec de condicions administratives pàgina 6 i 7, es detalla la solvència tècnica i professional, en la que s¿exigeix un mínim de 4 persones però es lliten 8 perfils. Això significa que una mateixa persona pot representar més d¿un perfil? Per exemple, un mateix consultor pot desenvolupar els perfils de planner estratègic i RRPP si compleix amb els criteris exigits o bé una mateixa persona pot ser directora creativa i directora d¿art? En la pàgina 13, es pot llegir que el exercici creatiu puntua 15 punts, però just a la dreta es llegeix 10 punts. Ens podrien dir el detall de la puntuació de cada apartat dels criteris de judici de valor? ¿Tenim el pla general de comunicació que diu al plec de clàusules administratives a la pàgina 2? Tenim el Brand Manual per saber com podem orientar la comunicació de peces? ¿Es tracta bàsicament d¿un esdeveniment tal com diu a la pàgina 14 del plec de clàusules administratives? Quins són els nostres stakeholders? A quin públic ens dirigim? Quina és la realitat i la història de la marca i què volem transmetre? Quina es la nostra USP que volem comunicar? Entenem que la presentació i concepte ha d¿estar treballats en català íntegrament? Quins són els missatges claus que hem de tenir en compte per el desenvolupament de la campanya? Es parla de concepte creatiu per a cada iniciativa de comunicació. Quines iniciatives són? Han de tenir cadascuna un concepte o estar sota un mateix concepte paraigües? Es parla de 8 esdeveniments. Quins són? Ha de tenir cadascú la seva pròpia campanya o les seves comunicacions seran declinacions de la nostra campanya general? Moltes gràcies
Publicada

13/de gen./2023

contestada

18/de gen./2023

Preguntes formulades per BOTH PEOPLE & COMMS, S.L al procediment obert per a l'adjudicació del contracte de secretaria tècnica per a la gestió integral de la comunicació de la Fundació Barcelona Capital Nàutica per a l'exercici de 2023. 1. En el plec de condicions administratives pàgina 6 i 7, es detalla la solvència tècnica i professional, en la que s¿exigeix un mínim de 4 persones però es llisten 8 perfils. Això significa que una mateixa persona pot representar més d¿un perfil? Per exemple, un mateix consultor pot desenvolupar els perfils de planner estratègic i RRPP si compleix amb els criteris exigits o bé una mateixa persona pot ser directora creativa i directora d'art? Aquesta pregunta va ser formulada per FOLCH com a núm. 1 de la seva llista i a la resposta facilitada ens remetem. 2. En la pàgina 13, es pot llegir que l'exercici creatiu puntua 15 punts, però just a la dreta es llegeix 10 punts. Ens podrien dir el detall de la puntuació de cada apartat dels criteris de judici de valor? De la redacció de la pregunta es desprèn l'existència d'una errada tipomecanogràfica a l'apartat Exercici creatiu de creació d'una campanya de notorietat que presenti a la FBCN a Catalunya. fins a 15 punts, assenyalat a la cláusula 6 del plec de clausules administratives particulars. L'existència d'aquest tipus d'errada no és determinant atès que figura en un apartat (definició del concepte puntuable) on cap altre element puntuable a la mateixa columna explicita cap puntuació aplicable. Les puntuacions son les que figuren a la columna adjunta als conceptes puntuables, i la seva correcció queda fora de qualsevol dubte des del moment en que la determinació d'aquestes puntuacions assenyalades a la columna adjunta són plenament coincidents amb les que determina el desenvolupament dels conceptes puntuables al plec de prescripcions tècniques del present contracte. En conclusió: Exercici creatiu de creació d'una campanya de notorietat que presenti a la FBCN a Catalunya. es valora fins a 10 punts. 3. ¿Tenim el pla general de comunicació que diu al plec de clàusules administratives a la pàgina 2? El Pla General de Comunicació se facilitarà a l'empresa adjudicatària tan bon punt se resolgui la licitació. 4. Tenim el Brand Manual per saber com podem orientar la comunicació de peces? El Manual de Marca el podreu trobar a l'apartat de Documents. 5. ¿Es tracta bàsicament d¿un esdeveniment tal com diu a la pàgina 14 del plec de clàusules administratives? No entenc aquesta pregunta a què fa referència, ja que a la pàgina 14 no se fa menció a cap esdeveniment. 6. Quins són els nostres stakeholders? A quin públic ens dirigim? Se fa menció als diferents públics i stakeholders en els següents apartats: - 2.3 de l'informe de Necessitat - 1.6 del Plec de Prescripcions Tècniques I qualsevol altre públic que l'empresa adjudicatària consideri que pot ser rellevant per aconseguir els objectius de la Fundació. 7. Quina és la realitat i la història de la marca i què volem transmetre? Quina és la nostra USP que volem comunicar? Aquesta informació està disponible a l'apartat 1 i 2 de l'informe de Necessitat, o també es poden remetre a la secció de Sobre FBCN de la web de la fundació: https://barcelonacapitalnautica.org/sobre-fnob/ S'espera que l'empresa ho inclogui la proposta de USP com a part de la seva proposta d'estratègia. 8. Entenem que la presentació i concepte ha d'estar treballats en català íntegrament? L'idioma de la proposta pot se presentat en qualsevol dels idiomes oficials de l'estat a Catalunya. L'única referencia continguda al plec administratiu sobre aquest punt es troba a l'apartat g) de la cláusula 16, relativa a les condicions especials d'execució respecte a l'apartat de cessió de dades personals. 9. Quins són els missatges claus que hem de tenir en compte per el desenvolupament de la campanya? S'espera que l'empresa ho inclogui com a part de la seva proposta d'estratègia de posicionament, així com a la USP. 10. Es parla de concepte creatiu per a cada iniciativa de comunicació. Quines iniciatives son? Han de tenir cadascuna un concepte o estar sota un mateix concepte paraigües? Actualment no existeix cap concepte creatiu, ni per la Fundació en general ni per cap dels seus projectes. S'espera que l'empresa faci la millor proposta (si un concepte paraigues o un particular per a cada projecte) en base a la seva experiència i expertesa. Les iniciatives en concret encara no són públiques, però poden veure les línies d'activitat generals en l'apartat 1 de l'Informe de Necessitat. 11. Es parla de 8 esdeveniments. Quins són? Ha de tenir cadascú la seva pròpia campanya o les seves comunicacions seran declinacions de la nostra campanya general? La indicació al nombre d'esdevenimens te naturalesa il·lustrativa i no pas contractual. En funció de la proposta guanyadora es podrà modular per adaptar-les a les necessitats de la Fundació. Existeix la possibilitat de que cada acte necessiti un petit concepte comunicatiu, que tant pot ser propi com una declinació de la campanya general. El format dels esdeveniments serà variable en funció dels actes que es portin a terme (rodes de premsa, presentacions a mitjans, actes d'ecosistema, inauguracions…)
Bon dia, tenim un seguit de dubtes que ens agradaria ens podeu resoldre: 1. Per la valoració de lExperiència professional addicional del personal adscrit al contracte per sobre del mínim exigit en els requisits de solvència hi han dues vies per poder acreditar-la: a) els certi¿cats expedits per les Administracions o per lempresa en la que els treballadors van realitzar aquests serveis, indicant les dades del contractant, la descripció dels serveis prestats i les dates dinici i ¿nalització del servei. b) declaració responsable signada conjuntament pel representant de lempresa licitadora i la persona adscrita a lexecució del contracte, dacord amb el model de lannex 3 , acompanyada per linforme de vida laboral , les dades de la qual es veri¿caran abans de ladjudicació del contracte. El dubte radica en lopció a) per justificar lexperiència. Quin tipus de certificat es necessitaria? No entenem molt bé la diferència entre les dues opcions. b) Es diu als plecs tècnics que ha destar conformat per 4 persones, però el llistat és més extens: ¿ Un/a Director/a de Projecte ¿ Un/a Cap del projecte ¿ Un/a Planner estratègic ¿ Un/a Director Creatiu ¿ Un/a Director dart ¿ Un/a Copywriter ¿ Un/a Responsable de Relacions Públiques ¿ Un/a Social media strategist Entenem que daquests 8 perfils hem de tenir al menys 4? 3. Ens podeu fer a la mà els annexos 1, 2 i 3 que shan de presentar en format editable? word o pdf Moltes gràcies
Publicada

11/de gen./2023

contestada

13/de gen./2023

Preguntes formulades per FOLCH al procediment obert per a l'adjudicació del contracte de secretaria tècnica per a la gestió integral de la comunicació de la Fundació Barcelona Capital Nàutica per a l'exercici de 2023. 1. PREGUNTA. Per la valoració de l'experiència professional addicional del personal adscrit al contracte per sobre del mínim exigit en els requisits de solvència hi han dues vies per poder acreditar-la: a) els certificats expedits per les Administracions o per l'empresa en la que els treballadors van realitzar aquests serveis, indicant les dades del contractant, la descripció dels serveis prestats i les dates d'inici i finalització del servei. b) declaració responsable signada conjuntament pel representant de l'empresa licitadora i la persona adscrita a l'execució del contracte, d'acord amb el model de l'annex 3 , acompanyada per l'informe de vida laboral ,les dades de la qual es verificaran abans de l'adjudicació del contracte. El dubte radica en l'opció a) per justificar l'experiència. Quin tipus de certificat es necessitaria? No entenem molt bé la diferència entre les dues opcions RESPOSTA: L'apartat 2 de la clàusula 6 del plec de clàusules administratives especifica que l'acreditació dels mèrits d'experiència per sobre dels exigibles en el cas de l'apartat a) hauran de ser acreditats mitjançant el lliurament dels certificats de l'Administració o bé de les empreses en les que els treballadors van desenvolupar aquests serveis o funcions. Escollir qualsevol de les opcions es decisió de les empreses licitadores. La certificació de l'Administració, en cas d'aportar-la, ha de contenir la informació que permeti, tal i com diu el plec administratiu, determinar el compliment dels requisits que es demanen. Si s'opta per aportar certificat de les empreses, la realitat n'és la mateixa. Del contingut del certificat s'ha de poder determinar el compliment dels requeriments d'experiència sol·licitats, tant de forma fàctica, amb l'efectiu compliment dels requisits, com de forma documental, havent d'estar lliurats aquests certificats o documents acreditatius per part dels responsables de recursos humans de les empreses relaciones en el desenvolupament de les funcions que s'indiquen com experiència. 2. PREGUNTA Es diu als plecs tècnics que ha d'estar conformat per 4 persones, però el llistat és més extens: - Un/a Director/a de Projecte - Un/a Cap del projecte - Un/a Planner estratègic - Un/a Director Creatiu - Un/a Director d'art - Un/a Copywriter - Un/a Responsable de Relacions Públiques - Un/a Social media strategist Entenem que d'aquests 8 perfils hem de tenir al menys 4? RESPOSTA: Al plec tècnic (punt núm. 2) es diu específicament que l'empresa adjudicatària haurà de garantir en tot moment l'equip humà necessari per dur a terme les tasques descrites en aquest plec tècnic, i a continuació s'identifiquen i es descriuen els perfils mínims a proporcionar per l'adjudicatari, que són els vuit que s'indiquen. Aquest vuit perfils son el que han d'estar a disposició per complir les tasques determinades al plec tècnic. Aquesta informació encaixa perfectament amb la valoració dels costos de personal que han de ser objecte d'assignació al contracte, que són els mateixos vuit perfils i que són objecte d'indicació a la clàusula 2 del plec de clàusules administratives (quadre Costos per perfil). Així mateix, a l'apartat B, relatiu a la solvència tècnica o professional, quan es diu: (...) estigui integrat o no en l'empresa, que aquesta ha de disposar com a mínim per executar la prestació d'aquest servei, és de 4 persones, amb els següents perfils(...) suposa de forma clara, diàfana i evident d'una errada tipomecanogràfica, quan a la relació dels perfils que es demanden a continuació, es tornen a repetir els mateixos 8 perfils del plec tècnic. 3. PREGUNTA Ens podeu fer a la mà els annexos 1, 2 i 3 que s'han de presentar en format editable? word o pdf RESPOSTA El annexos es faciliten en format pdf perquè sigui accessible a tots els licitadors. Hi ha multiplicitat d'aplicacions, gratuïtes o no, que permeten transform