Carregant

Si us plau, esperi


087/02/2024-O-S
GESTIÓ D'UNA INSTAL·LACIÓ ITINERANT QUE PARLA DEL MAR I LES PERSONES


Import sense IVA
495.867,77 EUR
Estat
Formalitzat
Periode de sol·licituds
05/de febr./2024 14:30 - 08/de març/2024 14:30

Tipus de contracte Tipus de procediment Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
578.512,40 EUR
codi CPV
79421000-1 Serveis de gestió de projectes que no siguin els de construcció 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • 01.Per la organització i planificació de les tasques i del personal
    • 02. Per la proposta de dinamització de personal
    • 03. Per la gestió d¿incidències sobrevingudes durant totes les fases de la itinerància
    • 04. Per la proposta de responsabilitat ambiental i social durant la gestió de la itinerància
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 00. Oferta Econòmica.- Preu
    • 01. Per l'increment del número de persones necessàries per l¿execució del projecte
    • 02. Per la possessió i acreditació d¿un títol oficial en primers auxilis en almenys un dels perfils
    • 03. Per la proposta de cobertura de baixes del personal, no acumulables entre sí
    • 04. Per la proposta d¿increment de les garanties a formalitzar a favor de la FBCN
    • 05. Per la proposta d¿increment en la freqüència de neteja específica
    • 06. Per l¿experiència en la gestió i dinamització d¿exposicions de caire similar

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec administratiu

Plec Aministratiu

Descarregar

Plec administratiu

Pliego administrativo

Descarregar

Plec tècnic

Pliego técnico

Descarregar

Plec tècnic

Plec Tècnic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe Justificatiu

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució Inici Expedient

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Anunci Discrepàncies en els Plecs

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe Mesa 2_Valoracio criteris Judici de Valor

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

087/02/2024-O-S: Sobre B

12 de març 2024 15:00

Finalitzada

087/02/2024-O-S: Sobre C

20 de març 2024 15:00

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
bon dia, ens cal un aclariment. La composició completa de annex 0, ja esta construida a punt per recollir i muntar quan sigui el moment?. La de annex 1 entenem que cal valorar els elements que es contemplen en lesmentat annex. Ens ho poden confirmar si us plau? moltes gràcies
Publicada

06/de febr./2024

contestada

08/de febr./2024

La composició completa que apareix a l'annex 0 ja està construïda però desmuntada. Cal recollir-la,transportar-la i muntar-la, i al finalitzar el període expositiu, procedir a l'inrevés. La composició intermitja, tal i com es defineix a l'annex 1 del plec tècnic, s'haurà de construïr seguint les especificacions que des del responsable del contracte es facin arribar Les indicacions de l'annex 1 són indiciàries per a la seva construcció, i en cap cas la licitació preveu l'admissió de variants per part dels licitadors.
Benvolguts FBCN; A la taula salarial pg 9 del PPT es diu que son costos maxims diaris per cada tipologia, el dubte es si es tracta de tres tipologies de muntatge a l¿interior , sense seguretat i sense grup electrogen , o percntra son muntatge a l¿exterior ( via pública) on cal donar serveis d¿alimentació electrica i de seguretat . Tambe saber si l¿emplaçament el muntatge es a Barcelona o fora , per tant cal comptar dietes etc. Seria bo tenir una llista d¿emplaçaments per saber el que hem de comptar. moltes gracies:
Publicada

16/de febr./2024

contestada

19/de febr./2024

Els muntatges de les estructures podran ser a l'interior o a l'exterior segons les diferents destinacions i les condicions dels acords que assoleixi la FBCN amb els diferents emplaçaments on s'instal·larà. Es preveu que els muntatges es puguin realitzar tant a la ciutat de Barcelona, com en altres indrets del territori i al pressupost es preveuen els imports d'aquesta possibilitat. En cas que siguin necessaris elements no determinats en els plecs per al correcte funcionament de la instal·lació, podrà suposar la corresponent modificació i es gestionarà en cada cas. Pel que fa a la seguretat, i tal com es diu als plecs, en principi només estaria prevista per a la composició intermitja de la instal·lació. Per a la resta de casos podrà tenir el mateix tractament indicat al paràgraf anterior.
bon dia, passem unes preguntes/consultes: - Quantes itineracions preveuen de cada tipologia?, amb quina freqüència?, - Quantes ulleres de RV s¿han de posar? - Parlen d¿un mínim de 4 exposicions itinerants. Nomes 4 durant l¿any 2024?, quines configuracions? - Entenem que la exposició bàsica durarà 1 dia, però quants dies preveuen que duri la exposició intermitja?, i la completa? - Ens poden explicar millor quin son els objectius de la campanya per poder elaborar una Conceptualització, objectius i fil conductor justificatiu de la proposta de difusió de l¿exposició itinerant?, A qui ens adrecem?, a quins mitjans?, ... - Per que en les configuracions mitjana necessitem vigilància de 24h, i a les altres duges configuracions nomes de 8h?. Que passa a les hores nocturnes? Moltes gracies
Publicada

14/de febr./2024

contestada

16/de febr./2024

Tal com s'indica al plec es preveuen un mínim de 4 itineràncies al 2024. El nombre total d'itineràncies dependrà finalment del nombre d'acords que la Fundació assoleixi amb les diferents destinacions i l'import total del contracte. En aquest punt es recorda, tal i com diu el plec regulador, que la Fundació no està obligada a exhaurir la totalitat del pressupost. Respecte els dispositius de RV, la Fundació ja compta de 10 ulleres. La possibilitat d'ampliar el nombre de dispositius pot estar prevista com a motiu d'ampliació del contracte. Igual tractament reben els tamborets baixos i giratoris. El contracte té una durada temporal dins de l'any 2024.la configuració dels mínims ésw una variable que dependrà dels acords que arribi la Fundació amb les destinacions corresponents La pregunta sobre la durada concreta de cadascuna de les variables de les exposicions, fluctua en funció de les necessitats de les corresponents destinacions. Davant la impossibilitat de determinar aquest extrem ex ante, es demana que les ofertes siguin presentades en base a costos/dia. El que se sol·licita a les empreses, és que presentin una proposta per poder mesurar l'impacte de les itineràncies a les destinacions en funcions dels paràmetres indicats al propi plec. Les dades necessàries a tenir en compte es treballaran conjuntament amb la FBCN. En relació amb la diferència horària de dedicació de la vigilància en funció del tipus d'instal·lació, s'indica que la diversitat del material que la composa justifica aquestes diferències. Veure al respecte l'annex I del plec tècnics. La determinació concreta de les hores de vigilància es concretarà en funció de la durada, situació i característiques de la instal·lació que es tracti.
bon dia, aquest criteri creiem que no suma,.. ens ho poden aclarir si us plau? - Criteri 2: Increment d¿aportació de personal i cobertura de baixes. Ponderació: 8 punts. Subcriteris: Ponderació: 4 punts. Proposta d¿increment del nombre de persones necessàries per a l¿execució del servei, no acumulables entre si. ¿ Per l¿increment d¿1 persona en temes d¿informació i dinamització de l¿exposició als visitants: 2 punts ¿ Per l¿increment de 2 persones en temes d¿informació i dinamització de l¿exposició als visitants: 2 punts Ponderació: 1 punt. Per la possessió i acreditació d¿un títol oficial en primers auxilis en almenys un dels perfils que es sol·liciten i que haurà d¿estar durant la itinerància. Ponderació: 3 punts. Per la proposta de cobertura de baixes del personal, no acumulables entre sí. ¿ Substitució abans de 6 hores, a comptar des de la producció de la baixa: 3 punts ¿ Substitució a partir de 6 hores i abans de 12 hores: 2 punts ¿ Substitució a partir de 12 hores i abans de 24 hores: 1 punt ¿ Substitució a partir de les 24 hores: 0 punts
Publicada

20/de febr./2024

contestada

21/de febr./2024

Al plec administratiu es detalla la puntuació per a la comprensió dels criteris automàtics, els quals tenen un valor total de 60 punts, que tot seguit es reprodueix, i on no s'aprecia l'existència de cap errada numèrica. 1. Preu ofertat: 32 punts 2. Per l'increment d'aportació del nombre de persones necessàries per a l'execució del servei i en quant a cobertura de baixes: 8 punts Subcriteris: - Increment del número de persones necessàries per l'execució del projecte: 4 punts no acumulables entre si - Increment 1 persona: 2 punts - Increment 2 persones: 4 punts - Possessió i acreditació d'un títol oficial en primers auxilis: 1 punt - Per la proposta de cobertura de baixes del personal: 3 punts no acumulables entre si: - Substitució abans de 6 hores: 3 punts - Substitució a partir de 6h i abans de 12h: 2 punts - Substitució a partir de 12h i abans de 24h: 1 punt - Substitució a partir de 24h: 0 punts 3. Proposta d'increment de les garanties a formalitzar a favor de la Fundació Barcelona Capital Nàutica respecte del transport i exhibició de la instal·lació: 9 punts. 4. Proposta d'increment en la freqüència de neteja específica dels elements que composen l'exhibició de visualitzacions en realitat virtual segons el següent barem, no acumulables entre si: 5 punts. 5. Per l'experiència en la gestió i dinamització d'exposicions de caire similar a la licitada, s'atorgaran fins a 6 punts.
en annex 1. Disseny de la composició intermitja hi ha dues propostes per emmarcar la pantalla de leds,.. una amb banda superior i inferior i una altre amb superior, inferior i laterals. Quina es la correcta? Moltes gràcies
Publicada

20/de febr./2024

contestada

21/de febr./2024

Al document regulador es menciona que la proposta de l'Annex 1 no és més que un disseny indiciari, per a facilitar la comprensió dels licitadors de la idea productiva que se sol·licita.
BON DIA EL DEUC QUE DEMANEN HA DE SER EL DESCARREGAT DE LA WEB DE LA UNIÓ EUROPEA EN EXTENSIÓ XML I PUJAR LO EN LINEA O PODEM POSSAR EL FORMULARI NORMALITZAT EN CATALÀ QUE PUBLICA LA GENE (PDF) I ADJUNTARLO AL SOBRE ADMINSITRATIU? GRÀCIES
Publicada

20/de febr./2024

contestada

21/de febr./2024

El document DEUC té com finalitat identificar les circumstàncies del licitador i la seva anàlisi comporta l'admissibilitat o no a la licitació. En el cas que s'indica, resulten admissibles qualsevol dels dos orígens documentals que s'indiquen
bon dia, Tenint en compte que una instal·lacio porta inclosa, muntatge, desmutatge, lloguers, grues....com pot ser el mateix cost dia una itinerancia duna setmana, que de dues o dun mes? I, encara que sigui incidir en la mateixa questio, us traslladem la següent consulta: a bande del quadre de preus màxims que figuren en els plecs, hi ha despeses de caracter general, impressió gràfica, transport, muntatge i desmuntatge, tamborets, catifa, ...) que no son costos diaris. Els voleu a part?, o estan TOTS inclosos en aquest quadre?, quins estan inclosos i quins no? el grup també el valorem a part amb cost diari, per si nomes fa falta en alguns llocs?, ja que no hi ha amidaments, quines partides ha de tenir el pressupost?, les podeu especificar?, nomes hem d¿omplir el quadre de l¿annex III amb preus ofertats i ja esta? Gràcies.
Publicada

20/de febr./2024

contestada

21/de febr./2024

Segons el tipus de muntatge es necessita un tipus de transport o altre, essent el del muntatge complet el més costós donades les dimensions de les estructures. Però el que resulta obvi és el fet que el preu del lloguer de la maquinària per al desmuntatge i muntatge no depèn de quants dies estigui l'exposició instal·lada. Respecte als altres costos a que es fa esment, estan inclosos dins el quadre que apareix al document regulador juntament amb les partides a les que corresponen, inclòs el personal i dietes, informació que es considera suficient per a poder analitzar-la i presentar una oferta, si s'escau. El que no resulta possible, com és línia argumental ja consolidada d'aquesta Fundació, és el guiatge a les persones i/o entitats interessades per a la confecció de les seves hipotètiques ofertes. I, per últim, per a la presentació de la oferta econòmica aquesta s'haurà de fer a través del quadre de l'Annex III del plec administratiu.