Carregant

Si us plau, esperi


087/03/2025-O-S
Servei de Manteniment, vigilància i preparació de la Flota d¿embarcacions de la Fundació Barcelona Capital Nàutica


Import sense IVA
54.585,12 EUR
Estat
Formalitzat
Periode de sol·licituds
03/de febr./2025 16:30 - 18/de febr./2025 16:30

Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
No 109.170,24 EUR
codi CPV
50241000-6 Serveis de reparació i manteniment de bucs 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • 01.-DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
    • 02.- Declaració Responsable Continguda a l¿Annex I
    • 03.- Certificat d'assegurança d'ìndemnitzacio (Clausula 8 punt 6)
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • 01. Proposta tècnica i millores
    • 02.- Gestió del servei i Coordinació amb la FBCN
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 01.-Oferta econòmica
    • 02.-Temps de resposta a incidències
    • 03.-Disponibilitat de recursos materials i logístics per garantir el servei:
    • 04.- Certificacions de qualitat o mediambientals

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec tècnic

Plec Tecnic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Inici de l'Expedient

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe Justificatiu

Descarregar

Plec administratiu

Plec Administratiu

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DACI KPMG

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Declaració DACI

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Proposta Adjudicacio

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

087/03/2025-O-S: Sobre C

25 de febrer 2025 09:30

Finalitzada

Document Data de publicació
Acta de la Mesa Publicat el 25/de febr./2025

Descarregar

Informe técnic de ofertas Publicat el 25/de febr./2025

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bona tarda, A l¿apartat 9.3, quina signatura electrònica es demana ? Clausula 14 - Garantia, ens poden explicar exactament que vol dir ? Gràcies, Rosa
Publicada

12/de febr./2025

contestada

13/de febr./2025

La clausula 9.3 fa referencia a la presentació de l'oferta : Es fará a traves de la plataforma de contractacio de l'Ajuntament de Barcelona seguint aquest enllaç. https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/licitacioelectronica Per accedir a la plataforma i presentar l'oferta serà necessari fer-ho amb el certificat digital de l'entitat , el mateix amb el qual s'ha inscrit a l'oferta.
Bona tarda, Volia preguntar qui pagarà els costos de material, fungibles, eines, pintures, recanvis... I també qui pagarà els honoraris de terceres persones (empresa neteja, mecànics, electricistes, pintors, gestoría, varadero...) . En la proposta no acabo de entendre si aquests costos van a càrrec de la empresa seleccionada o qui serà el que ho assumirà. També volia saber quin és el límit de protecció per la empresa seleccionada. Es parla en algun punt de que la empresa serà responsable de certes coses... Que vol dir? Com es mesurarà? Quines implicacions por tenir? Moltes gràcies, Ricard.
Publicada

05/de febr./2025

contestada

06/de febr./2025

Bona tarda, donem resposta a les preguntes: Pregunta Volia preguntar qui pagarà els costos de material, fungibles, eines, pintures, recanvis... I també qui pagarà els honoraris de terceres persones (empresa neteja, mecànics, electricistes, pintors, gestoría, varadero...) . En la proposta no acabo d'entendre si aquests costos van a càrrec de la empresa seleccionada o qui serà el que ho assumirà. Resposta: Tant les tasques de manteniment preventiu com correctiu i imprevistos, inclourà el subministre de material fungibles. Pel que fa les tasques per serveis correctius i imprevistos, son avaries o situacions que requereixen intervenció immediata o fora del pla de manteniment preventiu . Per tant les tasques d'aquesta naturalesa que desenvolupa el licitador es facturaran com a serveis correctius i imprevistos ( el PPT detalla les tasques ) En el cas concret de les despeses de varada, no estan incloses a la licitació, tot i que caldrà planificar el servei dins la programació anual Pregunta: També volia saber quin és el límit de protecció per la empresa seleccionada. Es parla en algun punt de que la empresa serà responsable de certes coses... Que vol dir? Com es mesurarà? Quines implicacions pot tenir? Resposta: L'empresa ha de tenir la seva assegurança de responsabilitat civil per import mínim de 150.000,00 euros per sinistre, així com el compromís vinculant de la seva renovació o pròrroga que garanteix el manteniment de la seva cobertura durant tota l'execució dels contractes
Bona tarda, A cada sobre, A, B i C, i tenim que adjuntar una relació de la documentació que porta ? Salutacions, Rosa
Publicada

12/de febr./2025

contestada

13/de febr./2025

A cada sobre s'ha d'adjuntar la documentació segon s'exposa a la Clàusula 8.:Documentació que han de presentar les empreses licitadores
pregunta feta per BCN NAUTIC SERVICES, S.L. no resposta anteriorment: Clausula 14 - Garantia, ens poden explicar exactament que vol dir ?
Publicada

12/de febr./2025

contestada

13/de febr./2025

Una vegada adjudicat l'expedient i rebuda les factures corresponents s' aplicara una retenció del 5 % de l'import total de la licitacio. Si el primer pagament corresponent a la primera factura emesa per l'empresa adjudicada no fos suficient per cobrir la totalitat de la garantia definitiva el que resti pendent de la garantia es retindrà del preu en el següent pagament i així successivament fins cobrir la totalitat de la garantia definitiva. L'exigència de demanar una garantia en els contractes públics respon a la necessitat d'assegurar la correcta execució del contracte i garantir la satisfacció de l'interès públic que perseguim. La garantia serà retornada a la finalització del contracte, si no en resulten responsabilitats.