Carregant

Si us plau, esperi


006_25001876
Gestió i explotació del bar-cafeteria del Castell de Montjuïc

Concessió del bar-restaurant del Castell de Montjuïc 2026-2028


Import sense IVA
0,00 EUR
Estat
Obert a participació
Periode de sol·licituds
05/de des./2025 14:00 - 22/de des./2025 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Concessió de serveis
Restringit
No 5.280.000,00 EUR
codi CPV
55330000-2 Serveis de cafeteria 

55410000-7 Serveis de gestió de bars 



Forma de presentació


La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.

Independentment que l'oferta es presenti des del navegador, aquesta serà encriptada en la vostra màquina abans de l'enviament, garantint-ne la confidencialitat fins a l'acte d'obertura del sobre
  • Preparar oferta
    • Tamany màxim per document: {0} (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)250 MB

    • Tamany màxim de l'oferta: 1 GB

    • Formats de document permesos: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rtf, sxw, abw, pdf, jpg, bmp, tiff, tif, odt, ods, odp, odi, dwg, zip

Estructura de l'oferta

  • Sobre de clàusules administratives
    • 01) El Document Europeu Únic de Contractació (DEUC).
    • 02) Declaració responsable complementària al DEUC (annex I).
    • 03) Declaració responsable constitució en UTE (annex II).
    • 04) Declaració responsable d'empreses pertanyents a un mateix grup empresarial (annex III).
    • 05) Autorització per consultar les dades a l'AEAT i a la TGSS (annex IV).
    • 06) El certificat de registre del Pla d'Igualtat
    • 07) Document vàlida constitució de la societat i que pot presentar-se a la licitació.
    • 08) Document que acrediti la deguda representació per presentar la proposició del signant.
    • 09) Documentació acreditativa de la solvència econòmica i financera
    • 10) Documentació acreditativa de la solvència tècnica o professional
  • Sobre de condicions tècniques
    • B.1. Per la qualitat de la Memòria de funcionament (fins a 20,00 punts)
    • B.2. Per la qualitat de la proposta gastronòmica i la política de preus (fins a 20,00 punts).
  • Sobre d'ofertes econòmiques
    • C.1. Millora del cànon variable sobre la facturació mensual (fins a 45,00 punts)
    • C.2. Millora del percentatge sobre els beneficis màquines de vending (fins a 5,00 punts)
    • C.3. Millora del percentatge de descompte establert a la Clàusula 11 del PPT (fins a 10,00 punts)

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Quadre subrogació de personal

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX 1- ESPAIS.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEX 2 - INVENTARI.pdf

Descarregar

Plec tècnic

006_25001876 PPT.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Estudi de viabilitat_2025.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució motivada d'aprovació de l'expedient.pdf

Descarregar

Plec administratiu

PCAP

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud