Carregant

Si us plau, esperi


001_25000844
Servei d'impressió, escaneig i còpia de documents als centres i edificis de l'àmbit de gestió del Districte de Ciutat Vella, amb mesures de contractació pública sostenible

Servei d'impressió, escaneig i còpia de documents als centres i edificis de l'àmbit de gestió del Districte de Ciutat Vella, amb mesures de contractació pública sostenible


Import sense IVA
316.912,00 EUR
Estat
Publicat
Periode de sol·licituds
09/d’abr./2025 - 30/d’abr./2025 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
328.603,20 EUR
codi CPV
79800000-2 Serveis d'impressió i serveis connexos 



Forma de presentació


La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.

Independentment que l'oferta es presenti des del navegador, aquesta serà encriptada en la vostra màquina abans de l'enviament, garantint-ne la confidencialitat fins a l'acte d'obertura del sobre
  • Preparar oferta
    • Tamany màxim per document: {0} (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)250 MB

    • Tamany màxim de l'oferta: 1 GB

    • Formats de document permesos: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rtf, sxw, abw, pdf, jpg, bmp, tiff, tif, odt, ods, odp, odi, dwg, zip

Per presentar la seva oferta de forma electrònica ha de descarregar l'esquema. En prémer aquesta opció es descarregarà un arxiu amb l'esquema corresponent a la licitació sol·licitada. La presentació de l'oferta es realitzarà mitjançant l'aplicació de presentació d'ofertes, la qual prèviament ha d'haver estat descarregada.

Més informació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • 1) Document Europeu Únic de Contractació (DEUC)
    • 2) Declaració responsable complementària al DEUC
  • Criteris avaluables mitjançant judici de valor
    • Proposta tècnica avaluable mitjançant judici de valor
  • Oferta econòmica i resta de criteris automàtics
    • 0) Annex 3: Oferta econòmica i resta de criteris automàtics
    • 1. Oferta econòmica
    • 2. Per la reducció del Temps de Resolució de les incidències
    • 3. Per l'ampliació de l'horari del servei
    • 4. Pel compromís de subministrar un joc de consumibles de reserva addicional
    • 5. Pel compromís de reduir el termini de retirada dels tòners i cartutxos de tinta

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució motivada d'aprovació de l'expedient

Descarregar

Plec tècnic

Plec de Prescripcions Tècniques

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PCAP Annex 1: Declaració responsable complementària DEUC

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe error material

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PCAP Annex 3: Oferta econòmica i criteris automàtics

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Document Europeu Únic de Contractació (DEUC)

Descarregar

Plec administratiu

Plec de Clàusules Administratives Particulars

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PCAP Annex 2: Model plantilla proposta tècnica

Descarregar