Carregant

Si us plau, esperi


001/21000295
Acord Marc per a la prestació del Servei de gestió de l'allotjament temporal i manutenció de persones i famílies en hostals, pensions i pisos d'estada temporal a Barcelona i part de la seva àrea metropolitana


Import sense IVA
14.985.533,20 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
09/d’abr./2021 - 28/d’abr./2021 19:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
14.985.533,20 EUR
codi CPV
63510000-7 Serveis d'agències de viatges i serveis similars 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • 01. Oferta tècnica
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 22. Preu (aplicable en cas de tenir més d'un criteri)
    • Restants documents criteris objectius

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec tècnic

Pliego técnico

Descarregar

Plec administratiu

Pliego administrativo

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001/21000295: Mesa d'obertura de la sección Sobre C: Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules

19 de maig 2021 12:30

Finalitzada

Document Data de publicació
Acta de la Mesa Publicat el 19/de maig/2021

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bona tarda, Tornem a posar-nos en contacte per què el passat 22/04 vem formular un parell de preguntes, sobre les quals no hem obtingut cap resposta. Agraïriem ens indiquin com s'expresa en el model de proposició econòmica el que els licitadors ofereixin a: atenció en llengües diverses addicionals a les obligatòries descrites en la clàusula 3.5 del plec de prescripcions tècniques, fins a un màxim de 10 punts. Per millora en el cost dels serveis complementaris fins a un màxim de 15 punts. Gràcies,
Publicada

26/d’abr./2021

contestada

27/d’abr./2021

L'Annex 2 únicament recull l'import global del contracte desglossat en despeses directe i indirectes i on cal especificar els dos tipus impositius d'IVA. Els preus unitaris i la resta de criteris automàtics cal que s'adjuntin en un document de l'empresa degudament signat. Aquests efectes se'ls informa que en cas de no presentar un preu unitari es tindrà en compte a efectes de la valoració el tipus màxim marcat en el PCAP.
L'annexe 2, oferta econòmica que apareix als plecs, no recull els criteris de valoració econòmics que es sol.liciten al plec i que hem d'inclore en aquest sobre. Es tracta d'una errada? En cas afirmatiu, com hem de procedir? podem ajustar-nos nosaltres o es publcarà una modificació.
Publicada

23/d’abr./2021

contestada

26/d’abr./2021

L'Annex 2 únicament recull l'import global del contracte desglossat en despeses directe i indirectes i on cal especificar els dos tipus impositius d'IVA. Els preus unitaris i la resta de criteris automàtics cal que s'adjuntin en un document de l'empresa degudament signat. Aquests efectes se'ls informa que en cas de no presentar un preu unitari es tindrà en compte a efectes de la valoració el tipus màxim marcat en el PCAP.
Por favor aclaren el apartado "modificación " que aparece en el modelo de propuesta económica: Modificació ... (indicar el número o lletra de la modificació que figura en la clàusula d¿aquest plec i lala seva descripció)
Publicada

22/d’abr./2021

contestada

22/d’abr./2021

D'acord amb la clàusula 21 del PCAP, no es preveuen modificacions contractuals i per tant, no cal emplenar al model de l'annex II aquest apartat de modificacions.
Bona tarda, Els sol.lcitem facin arribar un model de proposició de l'apartat de la oferta corresponent a la fòrmula matemàtica o criteris automàtics amb l'ojecte que la presentació de l'oferta per part de tots els licitadors sigui homogeni i no dongui cabuda a diferents interpretacions. Salutacions,
Publicada

26/d’abr./2021

contestada

27/d’abr./2021

L'Annex 2 únicament recull l'import global del contracte desglossat en despeses directe i indirectes i on cal especificar els dos tipus impositius d'IVA. Els preus unitaris i la resta de criteris automàtics cal que s'adjuntin en un document de l'empresa degudament signat. Aquests efectes se'ls informa que en cas de no presentar un preu unitari es tindrà en compte a efectes de la valoració el tipus màxim marcat en el PCAP.
PER PODER GENERAR EL "DEUC" ES NECESSITA EL DOCUMENT DE LA LICITACIO EN FORMAT XML. DES DEL PERFIL DEL CONTRACTANT NOMES PODEM DESCARREGAR AQUEST DOCUMENT EN FORMAT PDF. PREGUEM ES PENJI EL DOCUMENT EN FORMAT XML. MOLTES GRÀCIES.
Publicada

14/d’abr./2021

contestada

19/d’abr./2021

L'obtenció del document DEUC tal i com s'especifica al plec de clàusules s'ha d'obtenir en el perfil del contractant. Comprovat el perfil efectivament només constava en format pdf. Actualment ja es troba penjat en format XML en l'apartat avisos.
URGENT En relació a les respostes penjades a la plataforma el dia 27 d'abril de 2021, voldríem que aclareixin els següents dubtes urgents, donat que demà 28/04/2021 a les 19.00 h acaba el termini de presentació: 1.- El PCAP diu clarament a la Clàusula 10ª (Criteris de valoració de les ofertes) que "Per a la valoració, només es tindrà en compte el percentatge en l¿oferta del cost de gestió" (pàgina 18 PCAP) i "Les licitadores hauran de presentar les seves ofertes respecte a aquest percentatge de cost de gestió" (pàg. 19 PCAP). Per tant, l'únic paràmetre que els licitadors poden alterar per al càlcul de l'import del contracte és el cost de gestió. És correcte? 2.- Per altra banda, l'Annex 2 (model de presentació de l'oferta econòmica) només contempla el preu total del contracte, a més del desglossament dels costos directes i indirectes. És a dir, el model de presentació de l'oferta econòmica no dona cap possibilitat a què es modifiquin els preus unitaris dels allotjaments, essent per tant només el cost de gestió aplicat pel licitador l'únic criteri de valoració en aquest apartat. És correcte? 3.- Per tant, els preus unitaris dels serveis d'allotjament no poden ser alterats pels licitadors respecte dels preus contemplats al PCAP. És correcte? 4.- Aquest aspecte es reafirma amb la "Clàusula 7. Control dels preus aplicats del PPT", en el que s'especifica que el licitador estarà obligat a aplicar els preus unitaris dels serveis més econòmics possibles en qualsevol moment del contracte, quan estigui en disposició de fer-ho per haver trobat preus que millorin els preus publicats al PCAP. És correcte?
Publicada

27/d’abr./2021

contestada

28/d’abr./2021

Un cop consultat als serveis tècnics municipals responsables de la gestió del contracte de la valoració de les ofertes, aclarir els següents punts: D'acord amb la literalitat de la clàusula 10 del PCAP referida als criteris automàtics, només es tindrà en compte el percentatge en l'oferta del cost de gestió. S'atorgarà la màxima puntuació al licitador que formuli el percentatge de cost de gestió més baix, d'acord amb la fórmula que consta al plec. Havent de presentar els licitadors l'annex 2 amb el desglossament que allà es detalla, amb indicació amb els dos tipus impositius d'IVA, juntament amb el document signat pel representant de l'empresa de la seva oferta en relació amb els criteris avaluables automàticament (percentatge de cost de gestió, llengües diverses addicionals a les obligatòries, millora en el cost de serveis complementaris).
En relació a l'oferta econòmica, ens sorgeixen els següents dubtes: 1.- A l'Annex 2 se sol·licita l'exposició del desglossament del preu del contracte, amb i sense IVA. No obstant, només es contempla un IVA, quan tant al PCAP com a la Resposta 1 de la Plataforma Electrònica (dia 13/04/2021) es desglosen dos imports d'IVA. Entenem que a l'Annex 2 s'han de posar els dos IVA. És correcte? En cas de què no sigui així, quin és l'IVA que s'ha d'indicar a l'oferta econòmica? i com s'ha de repercutir l'IVA corresponent al cost de gestió? 2.- Al mateix Annex 2 es diu que "En cas de discrepància prevaldran els imports que s'han fet constar al Portal de Contractació Electrònica de l'Ajuntament de Barcelona". A la plataforma es demana adjuntar un document, que ha de ser l'Annex 2. A quin import fa referència aquesta anotació? 3.- Quins són els conceptes als que es fa referència al quadre de "modificacions" de l'Annex 2? Segons la Clàusula 21 del PCAP, no es preveuen modificaciones del contracte. 4.- En relació al desglossament dels costos directes i indirectes, el percentatge del cost de gestió és el nostre benefici industrial; és correcte?. S'ha d'identificar com a "cost de gestió" o com a "benefici industrial"? Entenem que en aquest quadre el cost de gestió s'ha d'indicar sense l'IVA, motiu pel qual faltaria el desglossament dels dos imports d'IVA. És correcte? 5.- El Perfil del Contractant permet accedir a la plataforma e-Licita, que no és la mateixa plataforma a la que s'accedeix seguint les instruccions del PCAP sobre la presentació d'ofertes. En quina de les dues plataformes s'ha de presentar l'oferta?
Publicada

20/d’abr./2021

contestada

21/d’abr./2021

1.- Sí, s'han d'especificar els dos IVA (10% i 21%) 2.- D'acord amb el que s'estableix a l'annex 2, en cas de discrepància prevaldran els imports que es facin constar al Portal de Contractació Electrònica de l'Ajuntament de Barcelona. 3.- D'acord amb la clàusula 21 del PCAP, no es preveuen modificacions, per tant s'ha de deixar sense emplenar. 4.- El cost de gestió inclou més conceptes a part del benefici industrial. Emplenar d'acord al model Annex 2. 5.- Tal com us vam contestar anteriorment, d'acord amb el que s'indica a la clàusula 9 del PCAP, la presentació de les proposicions s'ha de fer únicament per aquesta plataforma de contractació administrava de l'Ajuntament de Barcelona (pixelware) restant excloses les que no es presentin per aquest mitjà electrònic
Ens agradaria confirmació de quina és la via correcta per enviar una oferta, ja que al plec de la licitació es parla de la plataforma PixelWare, pero en el perfil del contractant apareix la plataforma eLicita. També recordar que no hem rebut resposta de la nostra consulta relativa al document XML per poder emetre el DEUC. Gràcies,
Publicada

16/d’abr./2021

contestada

21/d’abr./2021

Tal i com s'indica a la clàusula 9 del plec administratiu la presentació de les proposicions s'ha de fer única i exclusivament per aquesta plataforma de contractació administrava de l'Ajuntament de Barcelona, (pixelware) restant excloses les que no es presentin per aquest mitjà electrònic.