Carregant

Si us plau, esperi


014_25000008
Contracte de serveis, reservat a centres especials de treball d'iniciativa social i a empreses d'inserció, de control d'accessos, custòdia de claus i informació al Públic, i totes les tasques que es derivin de l'esmentat servei, als edificis de l'Agència de Salut Pública de Barcelona (ASPB), amb mesures de contractació pública sostenible.

L'objecte del present contracte consisteix en la realització de les tasques de control d'accessos, atenció telefònica, custòdia de claus i informació al públic, als següents edificis de l'Agència de Salut Pública de Barcelona (ASPB)


Import sense IVA
201.719,36 EUR
Estat
Publicat
Periode de sol·licituds
09/de maig/2025 10:01 - 11/de juny/2026 14:00

Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
484.126,48 EUR
codi CPV
98341130-5 Serveis de consergeria 



Forma de presentació


La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.

Independentment que l'oferta es presenti des del navegador, aquesta serà encriptada en la vostra màquina abans de l'enviament, garantint-ne la confidencialitat fins a l'acte d'obertura del sobre
  • Preparar oferta
    • Tamany màxim per document: {0} (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)250 MB

    • Tamany màxim de l'oferta: 1 GB

    • Formats de document permesos: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rtf, sxw, abw, pdf, jpg, bmp, tiff, tif, odt, ods, odp, odi, dwg, zip

Per presentar la seva oferta de forma electrònica ha de descarregar l'esquema. En prémer aquesta opció es descarregarà un arxiu amb l'esquema corresponent a la licitació sol·licitada. La presentació de l'oferta es realitzarà mitjançant l'aplicació de presentació d'ofertes, la qual prèviament ha d'haver estat descarregada.

Més informació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Altres Doc. requisits previs i criteris de selecció, si s'escau-
    • ANNEX 1-SOBRE ELECTRÒNIC A: MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE COMPLEMENTÀRIA AL DEUC
    • ANNEX 2: SOBRE ELECTRÒNIC A MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE PER A CETIS I EI Exp:014-25000008
    • ANNEX 3 CERTIFICACIÓ DE COMPLIMENT EN MATÈRIA DE PREVENCIÓ, I COORDINACIÓ D¿ACTIVITATS EMPRESARIALS
    • Capacitat de contractar
    • Descripció de criteris i documents de solvència
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
    • Habilitació empresarial o professional
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Oferta avaluable mitjançant criteris sotmesos a judici de valor.
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • Oferta econòmica Criteris d¿adjudicació avaluables automàticament

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Annex 1.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex3.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 2 Subrogació.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Incoació 014_P2500005.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

ANNEXES PCAP.docx

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució aprovacio 014_25000008.pdf

Descarregar

Plec administratiu

PCAP.pdf

Descarregar

Plec administratiu

DEUC

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució aprovacio 014_25000008.pdf

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud