Carregant

Si us plau, esperi


006_25001295
CONTRACTE DE SERVEIS D'ATENCIÓ AL PÚBLIC, SUPORT DE SALES I VISITES GUIADES DE LA VIRREINA CENTRE DE LA IMATGE DE L'INSTITUT DE CULTURA DE BARCELONA NECESSARIS PER A MOSTRAR AL PÚBLIC USUARI DEL CENTRE LA PROGRAMACIÓ EXPOSITIVA DE LES SALES, AMB MESURES DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA SOSTENIBLE

serveis d'atenció al públic, suport de sales i visites guiades de La Virreina


Import sense IVA
56.254,15 EUR
Estat
Publicat
Periode de sol·licituds
17/de juny/2025 14:00 - 02/de jul./2025 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert super-simplificat
No 56.254,15 EUR
codi CPV
92521000-9 Serveis de museus 



Forma de presentació


La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.

Independentment que l'oferta es presenti des del navegador, aquesta serà encriptada en la vostra màquina abans de l'enviament, garantint-ne la confidencialitat fins a l'acte d'obertura del sobre
  • Preparar oferta
    • Tamany màxim per document: {0} (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)250 MB

    • Tamany màxim de l'oferta: 1 GB

    • Formats de document permesos: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rtf, sxw, abw, pdf, jpg, bmp, tiff, tif, odt, ods, odp, odi, dwg, zip

Per presentar la seva oferta de forma electrònica ha de descarregar l'esquema. En prémer aquesta opció es descarregarà un arxiu amb l'esquema corresponent a la licitació sol·licitada. La presentació de l'oferta es realitzarà mitjançant l'aplicació de presentació d'ofertes, la qual prèviament ha d'haver estat descarregada.

Més informació

Estructura de l'oferta

  • Oferta completament objectiva
    • 1. La declaració responsable complementària al DEUC (annex I).
    • 2. Declaració responsable constitució en UTE (annex II).
    • 3. Declaració responsable d'empreses pertanyents a un mateix grup empresarial (annex III).
    • 4. Autorització per consultar les dades a l'AEAT i a la TGSS (annex IV).
    • 5. Declaració responsable d'adscripció de mitjans personals (annex V)
    • A1a. Oferta econòmica per la posició de Cap d'Equip
    • A1b. Oferta econòmica per la posició de Tallerista
    • A1c. Oferta econòmica per la posició de Controlador
    • A2 Per garantir en el mínim temps possible la substitució de 4 persones
    • A3 Pel compromís d'oferir als 3 talleristes adscrits al servei una formació igualtat gènere de 3h
    • A4 Per disposar els 3 talleristes de nivell d'anglès superior a B2
    • A5. Per l ' experiència prèvia dels 3 talleristes en equipaments museístics i en visites guiades

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Llista subrogació abreujat_SIGNAT.pdf

Descarregar

Plec administratiu

006_25001295 PCAP (Signat)

Descarregar

Documents addicionals a publicar

006_25001295 Decret (Signat)

Descarregar

Plec tècnic

006_25001295 PPT (Signat)

Descarregar

Documents addicionals a publicar

006_25001295 InformeNecessitat (Signat)

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

006_25001295: Oferta

3 de juliol 2025 09:00

Pendent

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud