Carregant

Si us plau, esperi


001_25002049
Arrendament, instal·lació i manteniment de les cabines de sanitaris públics, automàtiques i autorentables del Districte de Ciutat Vella

Arrendament, instal·lació i manteniment de les cabines de sanitaris públics, automàtiques i autorentables del districte de Ciutat Vella


Import sense IVA
2.575.936,00 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
08/de jul./2025 - 22/de jul./2025 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Subministraments
Obert
2.967.580,00 EUR
codi CPV
44411800-2 Urinaris 

50760000-0 Reparació i manteniment de condícies públiques 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Sobre de clàusules administratives
    • 1) Document Europeu Únic de Contractació (DEUC)
    • 2) Declaració responsable complementària al DEUC
  • Sobre de condicions tècniques i econòmiques
    • 0. Annex 2: Oferta econòmica i de criteris d'adjudicació automàtics
    • 1. Oferta econòmica
    • 2. Per la millora de la qualitat ambiental del vehicle adscrit al contracte
    • 3. Pel compromís d'implementar una solució tecnològica integrada, sincronitzada amb la plataforma
    • 4. Per l'increment de la freqüència en la presentació dels informes de control i seguiment

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec administratiu

Plec de Clàusules Administratives Particulars

Descarregar

Plec administratiu

Plec Administratiu - Annex 1

Descarregar

Descarregar

Plec administratiu

Plec Administratiu - Annex 2

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Document Europeu Únic de Contractació (DEUC)

Descarregar

Descarregar

Plec tècnic

Plec de Prescripcions Tècniques

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Plec tècnic

Plec Tècnic - Annex 1

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret aprovació resolució

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència d'aprovació resolució

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001_25002049: Sobre BC

25 de juliol 2025 10:00

Pendent

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Buenos días, Según cláusula 23: Subcontratación del Pliego Administrativo, entendemos que el mantenimiento, al que considera una prestación no principal del contrato, se incluye la limpieza, por lo que estaría permitida su subcontratación. ¿Estamos en lo cierto? Un saludo
Publicada

18/de jul./2025

contestada

21/de jul./2025

D'acord amb la clàusula 23 del Plec de clàusules administratives particulars: "Es permet la subcontractació de prestacions no principals o substancials del contracte, essent aquestes únicament les prestacions següents: altres despeses estructurals, formació, publicitat i manteniment." La neteja també es considera una prestació no principal del contracte i, per tant, estaria permesa la seva subcontractació.
Buenos días, Una vez analizado los pliegos, entendemos que las piezas y repuestos de las cabinas que habría que sustituir por causas vandálicas no correrían a cargo del adjudicatario, siendo el Ayuntamiento el encargado de abonar el importe correspondiente a estos repuestos. ¿Estamos en lo cierto?
Publicada

17/de jul./2025

contestada

21/de jul./2025

D'acord amb la clàusula 3 del Plec de prescripcions tècniques, a la fase 3 "Manteniment i neteja de les cabines autorentables", s'indica: "Les obligacions de l'empresa adjudicatària inclouran les actuacions següents: - Manteniment preventiu, correctiu i normatiu, tant pel que fa a gran manteniment com a petites intervencions. - Actuacions per fer front a actes vandàlics o a un ús indegut de les instal·lacions." En el mateix sentit, a la clàusula 8 "Anomalies o deficiències en el funcionament" del Plec de prescripcions tècniques, es detalla: "Si el sanitari quedés inservible per causes accidentals, de vandàliques o per impossibilitat de reparació, haurà de ser substituït en un termini màxim d'un mes sense cost addicional per a l'Ajuntament. Durant aquest període, s'haurà de preveure, sense cap cost per a l'Ajuntament la instal·lació d'una cabina sanitària adaptada portàtil a la zona afectada en un màxim de 24 hores, amb les característiques descrites a la clàusula 5 del present plec, per tal de no interrompre el servei. En aquest cas, s'abonarà l'import total de la factura mensual corresponent a la cabina autorentable. Si no es compleix aquesta condició, no es facturaran els dies en què no s'hagi ofert el servei." Per tant, tal com s'estableix al Plec de prescripcions tècniques, el cost de les peces i recanvis de les cabines autorentables, derivat d'actes vandàlics o d'un ús indegut de les instal·lacions, anirà a càrrec de l'empresa adjudicatària.