001_25001860
Servei d'impressió, escaneig i còpia de documents als centres i edificis de l'àmbit de gestió del Districte de Sant Martí, amb mesures de contractació pública sostenible
L¿objecte del contracte és la provisió del servei d'impressió, escaneig i còpia de documents, subministrament dels fungibles necessaris i manteniment dels equips per a la seu i els diferents equipaments de l'àmbit de gestió del Districte de Sa
Tipus de contracte | Tipus de procediment | SARA | Valor estimat | codi CPV |
Serveis |
Obert
|
Sí | 299.285,02 EUR | |
codi CPV |
79800000-2 Serveis d'impressió i serveis connexos |
---|
La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.
El seu navegador és incompatible amb la presentació d'ofertes web
Per presentar la seva oferta de forma electrònica ha de descarregar l'esquema. En prémer aquesta opció es descarregarà un arxiu amb l'esquema corresponent a la licitació sol·licitada. La presentació de l'oferta es realitzarà mitjançant l'aplicació de presentació d'ofertes, la qual prèviament ha d'haver estat descarregada.
Documents i enllaços publicats de l'expedient
Document | |
---|---|
Plec tècnic
Plec tècnic |
|
Plec administratiu
Plec administratiu |
|
Documents addicionals a publicar
Esmena_decret |
|
Documents addicionals a publicar
Annex 2 model oferta econòmica esmenat |
|
Documents addicionals a publicar
Esmena _ Avís informatiu ampliació termini |
|
Documents addicionals a publicar
Nota informativa avís suspensió temporal presentació ofertes |
|
Documents addicionals a publicar
Annex 2 Oferta econòmica |
|
Documents addicionals a publicar
Esmena_informe tècnic |
|
Documents addicionals a publicar
Resolució aprovació |
|
Documents addicionals a publicar
Annex 1 Declaració responsable |
|
Documents addicionals a publicar
Annex DEUC |
|
Documents addicionals a publicar
Anunci licitació DOUE |
|
Documents addicionals a publicar
Informe de necessitat |
16/de set./2025
19/de set./2025
12/de set./2025
12/de set./2025
02/de set./2025
03/de set./2025