Carregant

Si us plau, esperi


001_25002428
Subministrament, en règim de lloguer, i el manteniment de deu equips multifunció de fotocopiadora, impressora i escàner i una fotocopiadora, totes elles ubicades a diverses dependències i equipaments del Districte de Sarrià-Sant Gervasi.

L'objecte del contracte consisteix en el subministrament, en règim de lloguer, i el manteniment de deu equips multifunció de fotocopiadora, impressora i escàner i una fotocopiadora, totes elles ubicades a diverses dependències i equipaments del D


Import sense IVA
35.927,50 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
25/d’ag./2025 10:00 - 15/de set./2025 14:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Subministraments
Obert simplificat
No 79.040,50 EUR
codi CPV
50313200-4 Serveis de manteniment de fotocopiadores 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Oferta completament objectiva
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
    • Millora del preu a tant alçat
    • Millora del preu unitari
    • Millores en els requeriments tècnics - Augment de la velocitat d¿impressió
    • Millores en els requeriments tècnics - Augment de la capacitat de memòria RAM
    • Millores mediambientals
    • Reducció del termini d¿assistència tècnica

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

PPT_ castellà

Descarregar

Documents addicionals a publicar

PCAP_ castellà

Descarregar

Documents addicionals a publicar

annexos PCAP

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència esmena Plec Tècnic

Descarregar

Plec administratiu

Pliego administrativo

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe justificatiu

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret autorització

Descarregar

Plec tècnic

Pliego técnico

Descarregar

Anuncis de licitació publicats

  • Anuncio de licitación

    Publicat el 22/08/2025 a les 15:00

    Veure Anunci
Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, voldríem realitzar un parell de consultes respecte aquesta licitació : en el PPT no veiem indicat si els equips multifuncionals han de ser nous a estrenar o poden ser remanufacturats o de segona mà- I la seguent consulta : a la segona clausula del PPT indica que la velocitat mínima dels equips ha de ser de 30 ppm, però als Criteris de Valoració s'indica que es puntuarà per sobre de la velocitat mínima de 40 ppm , llavors quina és la velocitat mínima requerida? Gràcies
Publicada

03/de set./2025

Bon dia, Respecte la primera consulta, comentar-li que donada la durada del contracte prevista a la Clàusula 3a del PCAP - vigència inicial de 10 mesos i possibilitat de pròrroga per un període màxim de 12 mesos-, el període temporal per a que les empreses proveïdores puguin recuperar la seva inversió és pràcticament nul, per aquest motiu no s'exigeix que els equips multifuncionals siguin nous. En tot cas, els equips han de ser remanufacturats i el seu procés de remanufacturació ha de complir amb la norma BSI o similars. Els equips han de seguir un procés de remanufactura certificat i amb uns estàndards de qualitat certificats, com per exemple, l'estàndard BS 8887-220:2010 de "Disseny per a fabricació, muntatge, desmuntatge i tractament al final de la vida Útil" propi dels equips d'impressió remanufacturats Greenline, En cap cas, s'acceptaran equips multifuncionals de segona mà. En relació la segona consulta, adjunt s'acompanya diligència d'esmena del plec tècnic en relació la velocitat d'impressió.