Carregant

Si us plau, esperi


001_24002562
Elaboració i suport tècnic a la gestió del butlletí de comunicació interna de l'Àrea de Drets Socials, Salut, Cooperació i Comunitat

Prestació del servei d'elaboració i suport tècnic a la gestió del butlletí de comunicació interna de l'Àrea de Drets Socials, Salut, Cooperació i Comunitat


Import sense IVA
19.974,43 EUR
Estat
Publicat
Periode de sol·licituds
28/d’ag./2025 12:06 - 20/de set./2025 09:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert super-simplificat
No 59.923,29 EUR
codi CPV
72222300-0 Serveis de tecnologia de la informació 



Forma de presentació


La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.

Independentment que l'oferta es presenti des del navegador, aquesta serà encriptada en la vostra màquina abans de l'enviament, garantint-ne la confidencialitat fins a l'acte d'obertura del sobre
  • Preparar oferta
    • Tamany màxim per document: {0} (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)250 MB

    • Tamany màxim de l'oferta: 1 GB

    • Formats de document permesos: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rtf, sxw, abw, pdf, jpg, bmp, tiff, tif, odt, ods, odp, odi, dwg, zip

Per presentar la seva oferta de forma electrònica ha de descarregar l'esquema. En prémer aquesta opció es descarregarà un arxiu amb l'esquema corresponent a la licitació sol·licitada. La presentació de l'oferta es realitzarà mitjançant l'aplicació de presentació d'ofertes, la qual prèviament ha d'haver estat descarregada.

Més informació

Estructura de l'oferta

  • Sobre de clàusules administratives
    • Autorització per a consultar dades a l'AEAT i a la TGSS
    • Declaració responsable complementària al DEUC
    • Declaració responsable constitució en UTE
    • Declaració responsable d'adscripció de mitjans personals i/o materials
    • Declaració responsable d'empreses pertanyents a un mateix grup empresarial
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Sobre de condicions tècniques i econòmiques
    • Elaboració i lliurament de butlletins extres de caràcter monogràfic
    • Experiència en perfils d'operador/a de càmera i editor/a muntador/a de vídeo
    • Experiència en treballs de comunicació interna d'organitzacions
    • Preu ofertat

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec administratiu

DEUC xml i pdf

Descarregar

Descarregar

Documents addicionals a publicar

informe juridic gestió butlletí intern.pdf

Descarregar

Plec tècnic

PPT butlletí intern P2400221.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Providència d'incoació.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

24002562_IJUR.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

24002562_IJUR.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució motivada d'aprovació de l'expedient.pdf

Descarregar

Plec administratiu

001_24002562_PCAP_v3.pdf

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Podeu compartir una plantilla de DEUC que sigui editable? Emprem programari lliure i no podem omplir el DEUC pdf i tampoc l altre format. Gràcies
Publicada

10/de set./2025

contestada

15/de set./2025

No tenim la plantilla DEUC editable però poden obtenir-la on line en la següent pàgina web: https://visor.registrodelicitadores.gob.es/espd-web/filter?lang=es o en la pròpia pàgina de la Unió Europea.
Bon dia, voldríem saber on estan els requisits mínims del personal adscrit al contracte, ja que al PCAP estan les millores d¿experiència per puntuar, però no trobem els requisits al PPT. També voldríem saber si la persona operadora de càmera i editora de vídeo pot ser la mateixa.
Publicada

10/de set./2025

contestada

15/de set./2025

En ser un procediment obert simplificat abreujat, no hi ha una clàusula de solvència tècnica al PCAP. Però en els criteris 2a, 2b i 3 de la clàusula 9 del PCAP es diu que: - Es donaran 0 punts a una oferta que ofereixi 5 anys d'experiència o menys en el perfil operador/a de càmera de vídeo. - Es donaran 0 punts a una oferta que ofereixi 3 o menys d'experiència o menys en el perfil editor/a muntador/a de vídeo. - Es donaran 0 punts a una oferta que n'ofereixi 3 anys o menys d'experiència en treballs de comunicació interna d'organitzacions. Sí, la persona operadora de càmera i editora de vídeo pot ser la mateixa, havent d'acreditar en fase d'execució l'experiència en ambdós perfils professionals. Respecte les tasques que realitzin aquests perfils, recordar que en la clàusula 2 del PCAP s'assenyala que "el fet de no aplicar el conveni sectorial de referència comporta l'exclusió del procediment o resolució del contracte sempre i quan aquests imports siguin inferiors als establerts al conveni sectorial de referència, que és el III Convenio Colectivo de Industria de Producción Audiovisual –Técnicos- (Codi de Conveni número 99012985012002).
Al PPT, apartat Clàusula 4 Descripció del servei, especifica que una de les tasques a desenvolupar és la realització d Imatges i continguts audiovisuals i realització dels continguts audiovisuals (mínim 4 per número). Tanmateix, quan es desglossen les subtasques associades es llista que caldrà fer Gravacions in situ de les entrevistes... (mínim 5 gravacions per número) i després Realització de vídeos de suport a l accessibilitat (mínim 2 per número). La pregunta és: els vídeos especificats a les subtasques es sumen als del titular genèric? És a dir, caldrà fer 4 + 5 +2 continguts audiovisuals per número? Gràcies.
Publicada

10/de set./2025

contestada

15/de set./2025

Els vídeos especificats a les subtasques no es sumen als del titular genèric. Els conceptes de les tasques poden incloure més d'una gravació in situ d'entrevistes. Per exemple, un contingut sobre l'explicació d'un nou servei pot incloure dues o més gravacions a les persones que en són responsables. I respecte la realització de vídeos de suport a l'accessibilitat, aquests formaran part de les tasques. És a dir, entre els vídeos que formin part de les imatges i continguts audiovisuals, un mínim de dos hauran de incloure el suport a l'accessibilitat.
Tenim un dubte sobre la data termini de presentació de les ofertes donat que al web de la Generalitat posa que la data de presentació acaba el 19 de setembre, però en realitat a la vostra (Ajuntament, licitadora) posa el 14. Ens confirmeu que és el 14 de setembre? Gràcies
Publicada

10/de set./2025

contestada

15/de set./2025

El termini de finalització de presentació de proposicions de conformitat amb l'avís publicat al perfil del contractant de l'Ajuntament de Barcelona en la seu de la Generalitat de Catalunya és el pròxim dia 20/9/2025 fins a les 9:00