Cargando

Por favor, espere


001_25002306
Acord Marc redacció de projectes Districtes Aj. Barcelona

Acord Marc per la contractació dels serveis de redacció de projectes amb destinació als 10 Districtes de l¿Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible


Importe de licitación (sin impuestos)
3.305.785,12 EUR
Estado
Evaluación
Periodo de solicitudes
02/sep/2025 13:21 - 14/oct/2025 23:59

Tipo de Contrato Tipo de Procedimiento SARA Valor estimado sin impuestos Nº lotes
Servicios
Abierto
3.966.942,15 EUR
Nº lotes 3


Forma de presentación

Estructura de la oferta

  • Sobre de clàusules administratives
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
  • Sobre de condicions tècniques i econòmiques
    • Lote 1: LOT 1
      • Oferta econòmica sobre els preus unitaris (Lot 1)
      • Oferta econòmica sobre l'equip multidisciplinari (Lot 1)
      • Per disposar de formació del/la Autor/a del Projecte assignat al contracte (Lot 1)
      • Per l'experiència professional addicional de l'autor adscrit a l'execució del contracte (Lot 1)
      • Per la incorporació de professionals addicionals col·laboradors especialistes (Lot 1)
      • Persona tècnica especialista en acústica (Lot 1)
      • Persona tècnica especialista en BIM (Lot 1)
      • Persona tècnica especialista planificació d'obra, processos constructius i control de costos (Lot 1)
    • Lote 2: LOT 2
      • Oferta econòmica sobre els preus unitaris (Lot 2)
      • Oferta econòmica sobre l¿equip multidisciplinari (Lot 2)
      • Per disposar de formació del/la Autor/a del Projecte assignat al contracte (Lot 2)
      • Per l'experiència professional addicional de l'autor adscrit a l'execució del contracte (Lot 2)
      • Per la incorporació de professionals addicionals col·laboradors especialistes (Lot 2)
      • Persona tècnica especialista en acústica (Lot 2)
      • Persona tècnica especialista en BIM (Lot 3)
      • Persona tècnica especialista planificació d'obra, processos constructius i control de costos (Lot 2)
    • Lote 3: LOT 3
      • Oferta econòmica sobre els preus unitaris (Lot 3)
      • Oferta econòmica sobre l¿equip multidisciplinari (Lot 3)
      • Per disposar de formació del/la Autor/a del Projecte assignat al contracte (Lot 3)
      • Per la incorporació de professionals addicionals col·laboradors especialistes (Lot 3)
      • Per l¿experiència professional addicional de l¿autor adscrit a l¿execució del contracte (Lot 3)
      • Persona tècnica especialista en acústica (Lot 3)
      • Persona tècnica especialista en BIM (Lot 3)
      • Persona tècnica especialista planificació d'obra, processos constructius i control de costos (Lot 3)

Lotes en que se divide el expediente

Lote Título Importe de licitación (sin impuestos) Estado
71000000-8 Servicios de arquitectura, construcción, ingeniería e inspección

1 LOT 1 Redacció de projectes d'edificació d¿obra nova, ampliació, manteniment, millora, i/o rehabilitació, excloent patrimoni cultural 1.239.669,42 Evaluacion
71000000-8 Servicios de arquitectura, construcción, ingeniería e inspección

2 LOT 2 Redacció de projectes per a la restauració, conservació i intervenció en el patrimoni cultural 413.223,14 Evaluacion
71000000-8 Servicios de arquitectura, construcción, ingeniería e inspección

3 LOT 3 Redacció de projectes d¿obres de reurbanització i/o renovació d'infraestructures, d¿obres municipals ordinàries d'espai públic i projectes de desconstruccions 1.652.892,56 Evaluacion

Documentos y enlaces publicados del expediente

Documento
Pliego técnico

Plec tècnic

Descargar

Pliego administrativo

Plec administratiu

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Annex 2 model oferta econòmica LOT 1

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Esmena_informe tècnic

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Esmena _ Avís informatiu ampliació termini

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Informe de necessitat

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Resolució aprovació

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Annex DEUC

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Esmena_decret

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Nota informativa avís suspensió temporal presentació ofertes 2

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Annex 2 model oferta econòmica LOT 3

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Nota informativa avís suspensió temporal presentació ofertes

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Annex 2 model oferta econòmica LOT 2

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Anunci licitació DOUE

Descargar

Para poder formular preguntas debe estar previamente registrado, o bien manifestar el interés mediante la inscripción de una solicitud
Bon dia, A l apartat B de solvència tècnica, del Lot 1, es demana: Haver participat en la seva especialitat, en els últims CINC (5) anys, en un (1) projecte executiu rehabilitació i/o reforma d edificacions i/o equipaments sent l objecte del concurs Redacció de projectes d edificació d¿obra nova, ampliació, manteniment, millora, i/o rehabilitació, excloent patrimoni cultural . Es tracta d una errada el no poder justificar la solvència amb un edifici d obra nova o és correcte? Gracies
Enviada

08/sep/2025

Contestada

19/sep/2025

Hola bon dia, Us informem que per justificar la solvència del/la tècnic/a "Autor de Projecte" del Lot 1, també es podrà fer mitjançant la participació en la seva especialitat, en els últims CINC (5) anys, en un (1) projecte executiu d'obra nova d'edificacions i/o equipaments. Atentament,
Bon dia a l Annex 2 del sobre B els criteris 2 i 3 de professionals adicionals i experiencia adicional manquen les especificacions del lot3. Exisiteix un annex 2 especícfic o cal modificar el model d annex 2 per tal de licitar dit lot?
Enviada

08/sep/2025

Contestada

19/sep/2025

Contracte: 001_25002306 Objecte: Acord Marc per la contractació dels serveis de redacció de projectes amb destinació als 10 Districtes de l'Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible S'informa que s'ha incorporat a l'expedient l'Annex 2 corresponents a cadascun del lots, i s'amplia el termini de presentació d'ofertes fins el proper dia 14 d'octubre de 2025, a les 23:59 h.
1. Al clicar en Descarregar sol·licitud, baixa arxiu: principal 001 25002306.eic (que és un format no habitual). Pregunta: Desconec si cal descarregar la sol·licitud, omplir i enviar-la? Em podeu indicar com procedir. 2. Cal que em subscrigui a aquest concurs? En cas afirmatiu, com ho puc fer donat que no trobo cap enllaç ni manera com fer-ho.
Enviada

09/sep/2025

Contestada

23/sep/2025

Hola bon dia, Si teniu dubtes sobre l'aplicatiu podeu contactar amb el servei de suport a empreses licitadores, on us podran ajudar pas a pas amb les consultes: Mail: soporte.licitadores@pixelware.com, i telèfon: 91 803 66 27. Atentament,
Al PCAP, per l acreditació de la solvència es demana literalment: Haver participat en la seva especialitat, en els últims CINC (5) anys, en un (1) projecte executiu rehabilitació i/o reforma dedificacions i/o equipaments Daquesta formulació entenem que projectes executius de rehabilitació d edificiacions en general servirien, com per exemple projectes de rehabilitació d edificis d habitatge. És correcta la interpretació? Gràcies a lavançada
Enviada

10/sep/2025

Contestada

19/sep/2025

Hola bon dia, Us informem que es podrà acreditar amb projectes executius d'edificacions residencials, comercials (restaurants, locals comercials, oficines), industrials (naus, complexos, fàbriques, cellers, centres de distribució) i equipaments. Atentament,
Bon dia, cóm s acredita la incorporació de professionals addicionals especialistes a la licitació? És suficient amb la paraula del licitador? Cal carta de compromís? Cal ementar els projectes amb el que donen compliment a la solvència addicional requerida?
Enviada

01/oct/2025

Contestada

08/oct/2025

Bon dia, Si no es compten amb els professionals addicionals especialistes en plantilla, s'haurà d'acreditar mitjançant una carta de compromís de subscriure els/les professionals abans de l'adjudicació del contracte, on s'adjunti també el/s títol/s que acreditin/n la titulació requerida i el Currículum Vitae exhaustiu i detallat, en el que es concretin els anys d'experiència requerits en la seva especialització i les principals prestacions realitzades on presentin les proposicions. Salutacions,
Buenos días, En relación a los criterios de adjudicación del acuerdo marco, queríamos preguntar cómo aplica el precio ofertado sobre los diferentes contratos basados posteriores. Gracias
Enviada

09/sep/2025

Contestada

19/sep/2025

Buenos dias , tal y como consta en el PCAP del contrato, en la cláusula 17 indica que los contratos basados se determinaran por precio unitario, por personal inscrito y servicios incluidos. Por lo tanto el precio del contrato basado se calculará en función de la estimación de las horas de dedicación en el contrato basado de cada técnico asignado multiplicado por el precio unitario de adjudicación de la empresa que haya sido invitada correspondiente al nivel de la categoría profesional de cada técnico asignado. Atentamente,
Bon dia, estem mirant de presentar la nostra oferta, però tenim un dubte a l hora d entregar: sembla ser que cada apartat té ja desglossat cada part de l oferta (per exemple, percentatge de l oferta economica de preus unitaris: i directament a la plataforma s ha d escriure el percentatge). 1. S ha de penjar l annex 2, com a declaració de tots els criteris en conjunt, tal com vau publicar, a algun apartat? 2. No ens queda clar si els documents adjunts que demana a cada criteri han de ser un pdf amb la taula especifica de cada criteri + la justificació de la declaració.
Enviada

08/oct/2025

Contestada

08/oct/2025

Hola bon dia, En relació a les vostres consultes us informem que: 1 S'ha d'adjuntar el document Annex 2 del lot o lots al que us presenteu , emplenat i signat on consten tots els criteris d'adjudicació oferta econòmica i criteris d'adjudicació automàtics 2. Només cal adjuntar l'Annex 2 , emplenat i signat, sense cap document addicional. Només es requerirà la documentació a les empreses que siguin proposades com a adjudicatàries. Atentament,
Bon dia, en quin apartat especific del sobre B de cada lot s¿ha d¿adjuntar l¿Annex 2?. Gràcies
Enviada

09/oct/2025

Contestada

09/oct/2025

Bon dia, l'Annex 2 (Oferta econòmica), relatiu al Sobre B, s'ha d'adjuntar a l'apartat "SOBRE B" de cada lot o del lot el qual estigueu interessat en presentar-vos..
Bon dia, Voldriem saber quin criteri seguiran per seleccionar el número d empreses per cada lot. Per exemple, si només es presentem 3 empreses aquestes queden seleccionades automáticamente? Gràcies!!
Enviada

13/oct/2025

Contestada

13/oct/2025

Hola bon dia, Si, sempre que es compleixin els requisits de solvència requerits i no incorrin en valors anormals no justificats. Atentament,
Bon dia, En relació a l'esmentat concurs voldríem formular els següents dubtes: - En quant als especialista addicionals indicats a l'apartat 11.2.2, en cas que un dels membres de la UTE disposi de l'experiència requerida, és suficient per a obtenir els punts corresponents? O bé és obligatori que l'especialista addicional no formi part de l'equip licitador? - A l'apartat 11.2.3 no s'indica un pressupost mínim dels projecte addicionals. És correcte? O bé han de complir també amb el PEC mínim de 300.000 euros?
Enviada

05/sep/2025

- Per acreditar la disposició dels especialistes addicionals dels criteris d'adjudicació, és suficient que estiguin en plantilla de la pròpia empresa, que siguin membres de la UTE o bé que tinguin el compromís de subscriure els professionals abans de l'adjudicació del contracte tal i com consta a la clàusula 11.1.2 del PCAP. - És correcte, no hi ha import mínim per acreditar la experiència del professional addicional dels criteris d'adjudicació 11.1.3, 11.2.3 i 11.3.3.
Hola Ens podrieu aclarir què sha esmenat en els anteriors Annexos 2 Ens podrieu facilitar els arxius en editable siusplau? Gràcies
Enviada

25/sep/2025

Contestada

26/sep/2025

S'ha esmenat l'annex 2 (oferta econòmica i altres criteris de valoració automàtica) en el sentit de confeccionar i publicar un annex 2 per cada un dels lots existents en el contracte, donat que només s'havia confeccionat i publicat un annex 2 corresponent a un únic lot. Així queda el plec esmenat en el sentit següent: Annex 2. Oferta econòmica i altres criteris de valoració automàtica LOT 1( Redacció de projectes d'edificació d'obra nova, ampliació, manteniment, millora, i/o rehabilitació, excloent patrimoni cultural) Annex 2. Oferta econòmica i altres criteris de valoració automàtica LOT 2 (Redacció de projectes per a la restauració, conservació i intervenció en el patrimoni cultural) Annex 2. Oferta econòmica i altres criteris de valoració automàtica LOT 3 (Redacció de projectes d'obres de reurbanització i/o renovació d'infraestructures, d'obres municipals ordinàries d'espai públic i projectes de desconstruccions) S'annexat en la publicació els arxius en pdf.
Bon dia, quan obres l aplicació del sobre digital per a la presentació electrònica només hi ha el sobre de clàusules administratives (declaració responsable de compliment de requisits previs) i després cadascun dels LOTS on has de dir si et presentes o no. A on hem de posar la documentació que ens demanen a la clàusula 9 del plec (Sobre A: DEUC+declaració responsable segons annex 3; SOBRE B: Oferta econòmica segons annex 2)? Gràcies.
Enviada

06/oct/2025

Contestada

08/oct/2025

Bon dia, La documentació que es demana a la clàusula 9 del plec (Sobre A: DEUC + Annex 1 Declaració responsable i, annexos 3 i 4, si s'escau) s'ha d'adjuntar dins del l'apartat "SOBRE A" de cada lot; l'Annex 2 Oferta econòmica, relatiu al Sobre B, s'ha d'adjuntar a l'apartat "SOBRE B" de cada lot. Salutacions,
Bona tarda; el autor de un Lot pot també adquirir alguna especialitat del mateix (autor + Persona tècnica especialista....) si acompleix amb els criteris establerts? Gràcies
Enviada

06/oct/2025

Contestada

08/oct/2025

Bon dia, L'autor i l'especialista pot recaure sobre la mateixa persona sempre que en els futurs contractes basats formalitzats pugui complir amb les dedicacions indicades per cada tècnic especialista del contracte. Salutacions,
01. Els especialistes poden formar part de més d¿un equip? 02. Haver realitzat la CSS d¿un projecte d¿enderroc del mateix import requerit per a la solvència, pot acreditar la solvència de l¿especialista en enderrocs?
Enviada

10/sep/2025

Contestada

19/sep/2025

Hola bon dia, Us informem que: - 01. Un especialista pot formar part de més d'un equip sempre que en els futurs contractes basats formalitzats pugui complir amb les dedicacions indicades per cada tècnic especialista del contracte. - 02. Per acreditar la disposició d'un especialista d'enderrocs, aquest/a tècnica haurà d'haver participat, en la seva especialitat, en els últims 10 (DEU) anys, en 1 (UN) projecte executiu d'enderroc de PEC (sense IVA) igual o superior ≥ 300.000¿. Una coordinació de seguretat i salut no és un servei de redacció de projectes i per tant no s'entendrà com acreditat aquest criteri. Atentament,
Bon dia, el criteri 3 del LOT1 els projectes addicionals cal que siguin equipaments o sobre sol clau 7? diu: La puntuació s¿atorgarà per cada projecte executiu de rehabilitació o obra nova o reforma de PEC (sense IVA) igual o superior ¿ 300.000€, signat com Autor/a del Projecte en els darrers 10 anys per sobre de la solvència tècnica requerida consistent la redacció d¿UN (1) projecte. pero no diu quin tipus de projecte ha de ser. gràcies
Enviada

07/oct/2025

Contestada

08/oct/2025

Bon dia, En referència al criteri 3 de valoració de l'experiència del Lot 1, es podrà fer mitjançant la redacció de projectes executius d'edificacions residencials, comercials (restaurants, locals comercials, oficines), industrials (naus, complexos, fàbriques, cellers, centres de distribució) i equipaments. Salutacions,
Bon dia, en els Criteris d adjudicació del Lot 3, 11.3.2.1. Persona tècnica especialista en enderrocs, es demana un projecte executiu d enderroc de PEC (sense IVA) igual o superior a 300.000€. Es pot presentar un projecte que no sigui exclusivament d enderroc? És a dir, un projecte executiu (urbanització o edificació) en que el capítol d enderroc tingui un PEC (sense IVA) igual o superior a 300.000€? Moltes gràcies
Enviada

06/oct/2025

Contestada

08/oct/2025

Bon dia, L'acreditació de la participació en projectes executius d'enderroc només es podrà fer per la participació en projectes on l'objecte sigui un enderroc i no altres tipologies constructives, atès que un projecte d'enderroc contempla altres fases de redacció (memòria, plànols, pressupost i annexos) que aporten aquesta experiència afegida. Salutacions,
Bon dia, Voldríem informar que en l,aplicatiu del portal de contractació electronica: No apareix cap apartat per a la presentació del DEUC, únicament sent possible entrar-ho en la declaració responsable. Al Lot 2, no apareix l,especialista en patrimoni, sino en acústica que no forma part d,aquest lot. Al lot 2, l,especialista amb BIM surt referenciat com a Lot3 Hem entrat la documentació a l,aplicatiu amb aquestes causístiques. Hem col·locat el DEUC conjuntament amb la declaració responsable, hem interpretat l,especialista en acustica del lot 2 com l,especialista en patrimoni, y hem obiat el titol d,especialista en bim del lot 2 com a lot 3. Haver-ho entrat així pot provocar alguna penalizació?
Enviada

08/oct/2025

Contestada

08/oct/2025

Hola bon dia, Atès que es va detectar una errada material en el model Annex 2 inicial, es va publicar en dat 19-9-2025 l'esmena d'aquest model, i es van incorporar un model d'annex 2 per cadascun dels lots del contracte, ampliant-se el termini de presentació d'ofertes. S'ha de presentar oferta utilitzant el model Annex 2 del lot o lots (annex 2. Lot 1, annex 2 lot 2, annex 2 lot 3) als que us presenteu, sent la oferta que indiqueu en aquest document el que prevaldrà. Referent al DEUC és correcte la presentació conjuntament amb la declaració responsable. Atentament,
Bon dia, Podrien aclarir-me el criteri 3 de l¿annex 2? I Com serien les puntuacions? Gràcies.
Enviada

10/sep/2025

Contestada

19/sep/2025

Hola bon dia, Us informem que la puntuació s'atorgarà per la redacció acreditada de cada projecte de restauració, conservació o intervenció en el patrimoni arquitectònic i artístic en edificis catalogats com a A, B, C o D, signat com Autor/a del Projecte en els darrers 10 anys per sobre de la solvència tècnica requerida (que consisteix en la redacció d'UN (1) projecte). Segons les obres que hagi signat el/la tècnic/a proposat/da com Autor/a del projecte com Autor/a de projectes diferents en patrimoni arquitectònic d'edificis catalogats els últims 10 anys, i ho acredita tal i com consta a l'art. 11.2.3 del PCAP, se li atorgarà la següent puntuació: Si acredita 1 projecte de patrimoni (requisit de solvència) 0 punts Si acredita 2 projectes de patrimoni 12,5 punts Si acredita 3 projectes de patrimoni o més. 25 punts Atentament,
Tenemos intención de presentar oferta a esta licitación, que según el plazo inicial, finaliza hoy a las 23:59 horas. ¿Avisarán de la reapertura del plazo con tiempo para poder presentarla? Muchas gracias
Enviada

18/sep/2025

Contestada

19/sep/2025

Contracte: 001_25002306 Objecte: Acord Marc per la contractació dels serveis de redacció de projectes amb destinació als 10 Districtes de l'Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible S'informa que s'ha incorporat a l'expedient l'Annex 2 corresponents a cadascun del lots, i s'amplia el termini de presentació d'ofertes fins el proper dia 14 d'octubre de 2025, a les 23:59 h.
Bon dia, voldriem saber on s ha de penjar la preferencia de lots? a l annex 2 que vau publicar hi es, pero a l estructura de l entrega a la plataforma no hi ha cap apartat on ho requereixi.
Enviada

08/oct/2025

Contestada

08/oct/2025

Hola bon dia, A la plataforma no s'ha d'indicar, només en el document Annex 2 del lot o lots als que us presenteu (annex 2 lot 1 , annex 2 lot o annex 2 lot 3). Atentament,
Bona tarda, quins seran els criteris per a l¿assignació d¿hores de cadascun dels professionals de l¿equip per a un determinat contracte basat? Existeix alguna taula de correlació entre tipus de projecte ¿ PEM del projecte ¿ hores estimades per a la redacció del projecte?
Enviada

10/oct/2025

Contestada

13/oct/2025

Les hores estimades de dedicació de cada professional en cada contracte basat les calcularà cada òrgan contractant i en funció de les diferents redaccions de projectes.
Per quin motiu sha suspes la licitacio? Hi ha alguna previsio de que torneu a licitar aquest acord marc? Moltes gracies!
Enviada

12/sep/2025

Contestada

19/sep/2025

Contracte: 001_25002306 Objecte: Acord Marc per la contractació dels serveis de redacció de projectes amb destinació als 10 Districtes de l'Ajuntament de Barcelona, amb mesures de contractació pública sostenible S'informa que s'ha incorporat a l'expedient l'Annex 2 corresponents a cadascun del lots, i s'amplia el termini de presentació d'ofertes fins el proper dia 14 d'octubre de 2025, a les 23:59 h.
Bon dia, En els criteris automàtics de puntuació apareixen 2 taules, una amb un percentatge de descompte únic de les diferents categories professionals i una altra anomenada Oferta econòmica de l¿equip multidisciplinar on suposadament els valors ofertats provenen de la primera taula. De ser així el valor da la segona taula no és editable i no ofereix cap diferencia respecte dels valors ofertats en la primera, sent un valor purament de càlcul i per tant els 10 punts d¿aquest apartats s¿assignen de manera proporcional als obtinguts en la taula primera. Ho hem entès correctament?
Enviada

01/oct/2025

Contestada

08/oct/2025

Bon dia, És a elecció de la empresa licitadora si es vol aplicar els mateixos preus unitaris oferts en el criteris 11.1.1, 11.2.1 i 11.3.1 en l'equip multidisciplinar dels criteris 11.1.2, 11.2.2 i 11.2.3, aplicant els % de dedicació especificats a l'annex de justificació de preus unitaris i equips. La contractació basada en les hores de dedicació d'equips multidisciplinars estarà destinada en la major part a la redacció de projectes amb un major abast. Per tant, no és d'obligació aplicar els mateixos preus, ja que pot existir la possibilitat per algunes licitadores que puguin oferir un millor preu en aquest equips on tots/es els/les treballadors/es tinguin dedicació en contractes basats. Salutacions,
Bon dia, Estem preparant loferta i no enetem quan demana IMPORT DE LOFERTA SENSE IMPOSTOS, tractan-se dun acord marc no sabem com calcular aquest import. Entenem que el % doferta econòmica es lineal a qualsevol encàrrec no es així? I en referència a especialistes als plec pel Lot 3 no demana especialsita en acústica però loferta et pregunta si aportes especialista en acústica. gràcies!
Enviada

13/oct/2025

Contestada

14/oct/2025

Hola bon dia, Al criteri oferta econòmica s'ha d'indicar el percentatge de descompte únic que oferteu respecte els preus /hores de totes les categories professionals. I en referència a l'especialista del lot 3, tot i que a l'aplicatiu apareix aquest concepte , la informació que serà vàlida serà la que presenteu al document de l'Annex 2 (annex 2 lot 1, annex 2 lot 2 o annex 2 lot 3)que presenteu a cada lot. Atentament,