001_25002098
SERVEI D'ASSESSORAMENT EN DRET D'ESTRANGERIA, FORMACIÓ I OCUPABILITAT.
La prestació del Servei d¿Informació, d¿Assessorament i d¿Acompanyament jurídic i Tramitació d¿expedients d¿estrangeria, per promoure l¿accés i el manteniment de la situació de regularitat administrativa.
Tipus de contracte | Tipus de procediment | SARA | Valor estimat | Nº lots |
Serveis |
Obert
|
Sí | 3.111.400,37 EUR | |
Nº lots | 2 |
---|
La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.
El seu navegador és incompatible amb la presentació d'ofertes web
Per presentar la seva oferta de forma electrònica ha de descarregar l'esquema. En prémer aquesta opció es descarregarà un arxiu amb l'esquema corresponent a la licitació sol·licitada. La presentació de l'oferta es realitzarà mitjançant l'aplicació de presentació d'ofertes, la qual prèviament ha d'haver estat descarregada.
Divisió de l'expedient en lots
Lot | Título | Import sense IVA | Estat | ||
---|---|---|---|---|---|
79100000-5 Serveis jurídics 98133100-5 Serveis per al millorament cívic i de suport als serveis per a la comunitat |
1 | Assessorament jurídic d' estrangeria | Servei d¿Assessorament Jurídic Especialitzat en Estrangeria (AJE-SAIER), en el marc del Servei d¿Atenció a Immigrants Emigrants i Refugiats (SAIER). | 503.738,52 | Publicat |
98133100-5 Serveis per al millorament cívic i de suport als serveis per a la comunitat |
2 | Orientació formativa i laboral | Servei d¿Assessorament i Orientació Formativa i Laboral (OFL-SAIER), en el marc del Servei d¿Atenció a Immigrants Emigrants i Refugiats (SAIER). | 360.539,36 | Publicat |
participació
Detall de la participacióDocuments i enllaços publicats de l'expedient
Document | |
---|---|
Documents addicionals a publicar
Annex 1 - Perfil OFL.pdf |
|
Documents addicionals a publicar
Annex 3 - Capsules Informatives.pdf |
|
Documents addicionals a publicar
Protocol2_ Intencions_ Intercolegial_signat.pdf |
|
Documents addicionals a publicar
Annex 2 - Joves OFL.pdf |
|
Documents addicionals a publicar
Protocol 1_ServeiJuridicEstrangeria.pdf |
|
Documents addicionals a publicar
Resolució motivada d'aprovació de l'expedient.pdf |
|
Documents addicionals a publicar
20250704_AJE-OFL_InformeJustificatiu.pdf |
|
Documents addicionals a publicar
InfJur.pdf |
|
Plec administratiu
001_25002098_PCAP_vd.pdf |
|
Plec tècnic
20250610_AJE-OFL_PPT.pdf |
|
Plec administratiu
DEUC pdf i xml |