Carregant

Si us plau, esperi


001_25001967
ACORD MARC DE CONTRACTACIÓ DE SERVEIS DE TRADUCCIÓ I MEDIACIÓ INTERCULTURAL DE L¿AJUNTAMENT DE BARCELONA AMB MESURES DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA SOSTENIBLE

Prestació del Servei de Traducció i Mediació Intercultural per a la Direcció de Serveis d¿Immigració i Refugi de l¿Ajuntament de Barcelona, així com per a altres departaments de l¿Ajuntament de Barcelona, els seus organismes autònoms locals


Import sense IVA
1.749.623,40 EUR
Estat
Publicat
Periode de sol·licituds
06/de nov./2025 - 20/de nov./2025 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
4.199.096,16 EUR
codi CPV
79530000-8 Serveis de traducció 

79540000-1 Serveis d'interpretació 

98133100-5 Serveis per al millorament cívic i de suport als serveis per a la comunitat 



Forma de presentació


La presentació de l'oferta es realitzarà en el navegador, haureu de disposar dels components necessaris per poder signar la vostra oferta electrònica.

Independentment que l'oferta es presenti des del navegador, aquesta serà encriptada en la vostra màquina abans de l'enviament, garantint-ne la confidencialitat fins a l'acte d'obertura del sobre
  • Preparar oferta
    • Tamany màxim per document: {0} (En caso de requerirse su firma el tamaño máximo se rebaja a 20 MB)250 MB

    • Tamany màxim de l'oferta: 1 GB

    • Formats de document permesos: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rtf, sxw, abw, pdf, jpg, bmp, tiff, tif, odt, ods, odp, odi, dwg, zip

Estructura de l'oferta

  • Sobre de clàusules administratives
    • Autorització per consultar les dades a l¿AEAT i a la TGSS
    • Declaració responsable complementària al DEUC
    • Declaració responsable constitució en UTE
    • Declaració responsable de disposició de personal coneixedor dels contextos culturals diversos
    • Declaració responsable d¿adscripció de mitjans personals i/o materials
    • Declaració responsable d¿empreses pertanyents a un mateix grup empresarial
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Sobre de condicions tècniques i econòmiques
    • Per la reducció de terminis indicats en la resposta al servei sol·licitant (clàusula 4 PPT),
    • Per l¿oferta econòmica (momés documents)
    • Per proporcionar dispositius addicionals de Intel·ligència Artificial pel Servei de Traducció
    • Per proporcionar un especialista en Traducció i Interpretació
    • Per un servei d¿emergència 24 hores tots els dies de l¿any sense suposar un cost addicional.
    • Proporcionar formació específica en Mediació Intercultural al professional de prestacions tècniques

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Fitxa_Realització_2026.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 1_STMI_QuadreComandament.xlsx

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Llistat Subrogació Mediació Intercultural 14.04.2025.pdf

Descarregar

Plec tècnic

20250411_AM_STMI_PPT.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Fitxes_Demanda_2026.pdf

Descarregar

Plec administratiu

001_25001967_PCAP_v1.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex 2_Estimacio Intervencions-Pressupost_AM_STMI.xlsx

Descarregar

Documents addicionals a publicar

20250925_InfNec_AM_STMI.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Resolució motivada d'aprovació de l'expedient.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe Jurídic AM 25001967.pdf

Descarregar

Documents addicionals a publicar

DEUC XML I PDF

Descarregar

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia. En l¿apartat 4.2.1 Mediació Intercultural, es diu: RESPOSTA AL SERVEI SOL·LICITANT L¿empresa adjudicatària contestarà per correu electrònic al professional sol·licitant, concretant el servei i mitjà d¿execució (presencial, telefònic, telemàtic o per Intel·ligència Artificial), professional, usuari, dia hora i lloc, idioma, traductor i telèfon de localització del traductor i qualsevol altra informació que es consideri necessària. Es contempla la intervención de mediació intercultural realitzada per la IA? Entenem que és un error ja que al punt 5.3 no detalla que hi hagi intervenció amb IA en els serveis de mediació intercultural. Al punt 6.4 FORMACIÓ ADDICIONAL DEL PERSONAL ASSIGNAT AL SERVEI diu: L¿empresa adjudicatària presentarà un pla de formació inicial, en el primer mes des de l¿adjudicació del contracte, i la formació continuada. La pregunta és, a quin personal es refereix, a les 4 persones fixes o a la bossa de mediadors i traductors o a tots ells?
Publicada

10/de nov./2025

contestada

10/de nov./2025

En relació al tipus d'intervenció en el Servei de Mediació Interpersonal, en la clàusula 4 del PPT "Funcionament del servei" està especificat en cada servei quan està permès l'ús de la Intel·ligència Artificial. En la pàgina 10/26 del PPT s'indica "Per la indisponiblitat de professionals de l'idioma demandat, es proposarà la utilització d'una solució per mitjà de la Intel·ligència Artificial", per una situació molt concreta en el servei ordinari. Atès que es tracta d'una possibilitat molt mínima, en la clàusula 5.3 del PPT no està especificat, tot i que quedaria englobat dins del "Servei de Mediació Interpersonal telemàtic ordinari en entrevistes". Respecte la "FORMACIÓ ADDICIONAL DEL PERSONAL ASSIGNAT AL SERVEI" és pel personal adscrit al contracte.
Bon dia. Hi ha algun dia límit per realitzar consultes? Gràcies
Publicada

10/de nov./2025

contestada

10/de nov./2025

D'acord amb la clàusula 9.3 del PCAP i l'anunci de licitació publicat, en consonància amb el que disposa l'article 138.3 LCSP, el termini per efectuar consultes sobre els plecs i resta de documentació reguladora de la licitació és fins al 12 de novembre de 2025, a les 23.59h.