Carregant

Si us plau, esperi


001/21001037
Suport gestió documental - 2 lots

Serveis de digitalització, control de qualitat documental i suport a l'arxiu, als departaments de Llicències i Inspecció i de Serveis Jurídics del districte de l'Eixample. 2 lots


Import sense IVA
93.940,00 EUR
Estat
Formalitzat
Periode de sol·licituds
15/de juny/2021 01:59 - 02/de jul./2021 23:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment Valor estimat Nº lots
Serveis
Obert
207.900,00 EUR
Nº lots 2


Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 01. Preu
    • 02. Millora preu hora per al treballador
    • 03. Temps cobertura suplències

Divisió de l'expedient en lots

Lot Título Import sense IVA Estat
79612000-7 Serveis de col·locació de personal de suport per a oficines 

1 Gestió documental i arxiu Llicències i Inspecció Gestió documental i arxiu Llicències i Inspecció 64.680,00 Formalitzat
79612000-7 Serveis de col·locació de personal de suport per a oficines 

2 Gestió documental Serveis Jurídics Gestió documental Serveis Jurídics 29.260,00 Formalitzat

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particul.

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Annex personal a subrogar

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001/21001037: Mesa d'obertura de la sección Sobre C: Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules

16 de juliol 2021 09:30

Finalitzada

Document Data de publicació
Acta Mesa C i Adj Publicat el 16/de jul./2021

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud