Carregant

Si us plau, esperi


025/F260000065
CONCURS DE PROJECTES RELATIU ALS SERVEIS DE REDACCIÓ DEL PROJECTE D'UN PAVELLÓ POLIESPORTIU (PAV-2) SITUAT A L'AVINGUDA DRASSANES NÚM. 10, AMB MESURES DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA SOSTENIBLE.


Import sense IVA
59.076,86 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
02/de març/2026 14:00 - 07/d’abr./2026 14:00

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Concursos de projectes (Anònim)
Procediment anònim
No 751.939,36 EUR
codi CPV
71000000-8 Serveis d'arquitectura, construcció, enginyeria i inspecció 

71240000-2 Serveis d'arquitectura, enginyeria i planificació 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Datos de identificación
    • [FOMENT] Documentació Administrativa.
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Proyecto
    • 01. Oferta tècnica

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Documents addicionals a publicar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Descarregar

Plec tècnic

plec tècnic

Descarregar

Plec administratiu

plec administratiu

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Nota aclariment acte obertura de propostes

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

025/F260000065: B

14 d’abril 2026 14:00

Pendent

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Bon dia, El model 6 s ha de presentar tant per l autor com pels especialistes? En aquest cas, no acabem d entendre el peu de signatura. A l esquerra diu (Apoderat) (contractista) i entenem que aquí signa el representant legal de l empresa licitadora. A la dreta diu (Tècnic ofertat) (contractista). Sembla que aquí hagi de signar el col·laborador, però els col·laboradors són subcontractistes, ja que els subcontracta el licitador. M ho podríeu aclarir? Gràcies.
Publicada

13/de març/2026

contestada

19/de març/2026

Bon dia. Pel que fa al model 6, us confirmem que s'ha de presentar per cada tècnic ofertat, tant per l'autor/a com pels especialistes, d'acord amb el plec. Respecte al peu de signatura, el funcionament és el següent: A l'esquerra ("Apoderat / Contractista"): signa el representant legal de l'empresa licitadora(o representants legals de les licitadores), que és qui presenta formalment l'oferta i acredita la solvència del seu equip. A la dreta ("Tècnic ofertat / Contractista"): signa la persona tècnica acreditada (autor o especialista). És important aclarir que la referència "contractista" que figura a la dreta no és determinant: és simplement la redacció del model tipus, pensat inicialment per a personal intern. El model és editable i, per tant, es pot adaptar sense cap problema quan es tracta de personal extern o subcontractat, mantenint únicament la finalitat del document: acreditar la solvència i la participació del tècnic. En resum: el que és essencial és la signatura del tècnic, no la literalitat del terme que apareix al peu del model, que es pot ajustar a la realitat de cada equip. Restem a disposició per a qualsevol aclariment addicional. Moltes gràcies,
Bona tarda. Respecte a la documentació del Panell tenim alguns dubtes: 1- Si la proposta té una planta soterrada no es pot dibuixar aquesta planta extra? 2- Al marge de les dues seccions. Es poden entregar alçats de la proposta (amb trames o textures o materials)? 3- Es poden adjuntar esquemes generals? 4 - No es pot adjuntar la planta emplaçament o de coberta?
Publicada

26/de març/2026

contestada

05/d’abr./2026

Responem punt per punt: 1.- Conforme al plec, al panell s'ha d'incloure només una planta i ha de ser la d'accés. 2.- Conforme al plec, al panell s'han d'incloure només DUES (2) SECCIONS REPRESENTATIVES: una longitudinal i una tranversal on s'expliqui l'impacte volumètric de la proposta en relació amb els edificis i l'espai públic de l'entorn. 3.- Conforme al plec, només es pot adjuntar allò que es demana. 4.- Conforme al plec, es demana UNA (1) PLANTA d'ACCÉS , DUES (2) SECCIONS REPRESENTATIVES i una DUES (2) SECCIONS REPRESENTATIVES.
Bona tarda, En relació amb el plec tècnic, i concretament pel que fa a les dimensions transversals de l¿àmbit i al programa funcional, voldríem formular la consulta següent. D¿una banda, el plec indica que: ¿La pista actual té les dimensions lliures de PAV-2, però presenta unes dimensions transversals molt ajustades, de manera que per tal de complir amb els requisits del programa i minimitzant l¿impacte volumètric, es considera la necessitat de semisoterrar l¿edificació i d¿ocupar part de la zona verda que l¿envolta.¿ D¿altra banda, dins dels espais complementaris del programa funcional, s¿estableix: ¿Grades: Capacitat mínima de 250 persones assegudes.¿ Un cop analitzada la geometria actual de la pista i el seu encaix dins l¿àmbit delimitat entre el CESIRE, el carrer de l¿Arc del Teatre, el passatge de Gutenberg i l¿edificació veïna, entenem que l¿encaix transversal d¿una pista PAV-2 amb el programa requerit ¿i, en particular, amb una grada de la capacitat mínima exigida¿ presenta una especial complexitat. En aquest sentit, s¿observa que al costat llarg limítrof amb les edificacions veïnes hi ha un punt de quiebro en la traça del límit que en restringeix l¿amplada disponible, mentre que, en l¿altre costat, una eventual implantació de graderia podria afectar de manera significativa l¿amplada útil del carrer de l¿Arc del Teatre, amb independència que la proposta plantegi o no un semisoterrament de la pista i de les grades. Per tot això, voldríem consultar si aquesta circumstància ja ha estat considerada per l¿òrgan promotor en la definició dels paràmetres de partida del concurs i si és correcta la interpretació que fem respecte a la dificultat d¿encaixar, dins l¿àmbit actual i les possibles ampliacions previstes, una pista PAV-2 amb grades de capacitat mínima per a 250 persones assegudes. Gràcies.
Publicada

12/de març/2026

contestada

18/de març/2026

Bon dia, Per donar resposta a les dificultats d'encaix del programa, el plec estableix: "per tal de complir amb els requisits del programa del nou equipament esportiu es preveu la necessitat de requalificar part del sòl de la zona verda (clau 6a) que l'envolta passant-lo al sistema d'equipament (clau 7)" Quant a la capacitat de públic, es permetrà certa flexibilitat pel que fa a superfícies i número d'espectadors, valorant-se positivament apropar-se al màxim, a les indicacions de l'Institut Barcelona Esports de tenir un públic superior a 250 persones entre grades i galeries d'observació.
Bon dia, heu indicat que el sobre 2 s obrirà el dia 14 d abril a les 14:00. Segons el plec l obertura serà pública. Però no heu indicat si es farà de manera presencial o on-line, ni cap adreça ni enllaç. Com ho podem fer per assistir a l obertura del sobre 2?
Publicada

10/d’abr./2026

contestada

10/d’abr./2026

L'assistència ha de ser presencial a les oficines de Foment de Ciutat, conforme a la notificació que s'ha fet a les interessades. Salutacions.
Al sobre 1 Cal adjuntar l Annex 6 de tots els col-laboradors? Cal adjuntar el DEUC de tots els col-laboradors o només del licitador? Gràcies
Publicada

06/d’abr./2026

contestada

07/d’abr./2026

Bon dia, Al sobre 1, que és l'últim sobre a obrir, cal adjuntar el DEUC de la licitadora i dels col·laboradors i també els annexos 6 de tots els col·laboradors. Salutacions.
En relacio al concurs de projectes per al Pavello Poliesportiu de la Avinguda Drassanes Exp F260000065 voldriem sol licitar un aclariment respecte als requisits de solvencia tecnica descrits a la Clausula 7.3.2 del Plec de Clausules Administratives Particulars PCA. En el apartat relatiu al perfil de Autor o Autora del projecte i o Director o Directora de la obra especifica el requeriment de una experiencia professional no inferior a 10 anys i la acreditacio de haver participat en un projecte executiu o obra de un equipament esportiu de caracteristiques determinades. Es demana confirmar si es necessari que ambdos requisits els 10 anys de experiencia i la solvencia tecnica del projecte de referencia siguin complerts de forma acumulativa per una mateixa persona fisica. Tambe es demana aclarir si es podria considerar valid que un professional de el equip aporti els 10 anys de experiencia i un altre professional assignat a la mateixa funcio aporti el projecte de referencia. Moltes gracies per l atencio.
Publicada

03/de març/2026

contestada

03/de març/2026

D'acord amb la clàusula 7.3.2 del PCA i amb la previsió que autoria i direcció d'obra poden ser assumides per dues persones (màxim), és possible i admissible que la candidatura presenti dos perfils, de manera que: · Un/a professional acrediti l'experiència professional no inferior a 10 anys en l'exercici de la professió, i · Un/a altre/a professional, assignat/da a la mateixa funció (Autor/a o Director/a de l'obra, segons correspongui), aporti l'experiència específica de projecte de referència que exigeix el plec (projecte executiu aprovat tècnicament o obra dirigida finalitzada, d'equipament esportiu, amb els umbrals de superfície i pressupost indicats, dins del termini dels darrers 10 anys). Per tant, no és exigible que ambdós requisits (els 10 anys i el projecte de referència) concorren en una única persona física, sempre que la funció concreta (autoria o direcció d'obra) quedi degudament coberta per com a màxim dues persones, i que entre ambdues es compleixin íntegrament els requeriments de titulació, experiència general (≥10 anys) i experiència específica de referència que el plec exigeix per a la funció.
Hola Bon dia. Es poden incorporar esquemes o croquis a mà alçada al panell, mantenint les condicions d¿anonimat indicades a les bases?
Publicada

16/de març/2026

contestada

17/de març/2026

Bona tarda.Conforme es diu al PCAP, tant la planta d'accés, com les dues seccions poden ser dibuixos a mà alçada, mantenint sempre les condicions d'anonimat al DIN-A3. Salutacions.
Bon dia, Al Sobre 1 cal presentar el document model 1-C. Declaració Responsable Aquesta declaració responsable ha d estar signada només pel representant de l empresa? Amb aquesta signatura ja n hi hauria prou? O cal que el signi algú més? Si fos el cas, ens agradaria que ens aclarissin qui més ho ha de signar. Gràcies.
Publicada

18/de març/2026

contestada

18/de març/2026

Bon dia Conforme a allò fixat a la clàusula 8.2.1.a del PCAP: "La documentació relativa a la solvència haurà de ser presentada pel licitador proposat com a adjudicatari/a." "En el cas de licitadores que concorrin a la licitació en Unió temporal d'empreses caldrà que cadascuna d'elles acrediti de forma individual el compliment de totes i cadascuna de les condicions i exigències previstes al plec, mitjançat el document DEUC, juntament amb el document model 1-D relatiu al compromís de presentació en Unió temporal d'empreses." "En relació a l'obligació d'informació de la subcontractació prevista a la clàusula 10 l'ofertant haurà d'indicar aquesta circumstància en el DEUC, així mateix caldrà que es presenti una declaració responsable específica per cada subcontractista acreditativa de la seva capacitat, conforme al document model DEUC, degudament signada electrònicament pel representant del potencial subcontractista."
Bon dia, seguint amb una de les preguntes anteriors, no queda clar si el Model 6 - Model Document Numero 6 - sha de presentar en aquesta fase dins el Sobre 1 o en fases posteriors. Poden aclararho si us plau? Gracies
Publicada

18/de març/2026

contestada

26/de març/2026

Bon dia, El document model 6 s'ha de presentar dins del sobre 1, que serà el darrer en obrir-se. El sobre 1 s'ha de presentar a la fase 1. Es troba regulat a la clàusula 7.B del plec de condicions, pàgina 16. Salutacions
Bona tarda. Respecte a la documentació del Panell tenim alguns dubtes: 1- Si la proposta té una planta soterrada no es pot dibuixar aquesta planta extra? 2- Al marge de les dues seccions. Es poden entregar alçats de la proposta (amb trames o textures o materials)? 3- Es poden adjuntar esquemes generals? 4 - No es pot adjuntar la planta emplaçament o de coberta? O el Panell només pot tenir 3 dibuixos i una memòria. Gràcies
Publicada

25/de març/2026

contestada

27/de març/2026

Bon dia. Aquí les respostes a les vostres consultes: 1.-El plec demana que al panell s'inclogui només una planta i ha de ser la d'accés. 2.-El plec demana que al panell s'inclogui només DUES (2) SECCIONS REPRESENTATIVES 2 una longitudinal i una tranversal on s'expliqui l'impacte volumètric de la proposta en relació amb els edifcis i l'espai públic de l'entorn. 3.- Cal respectar en tot cas l'extensió màxima permesa als plecs de condicions 4.- El panell només pot incloure les representacions que es demanen: UNA (1) PLANTA d'ACCÉS , DUES (2) SECCIONS REPRESENTATIVES i una DUES (2) SECCIONS REPRESENTATIVES
Bon dia, voldriem realitzar una consulta sobre locupació de ledifici cap a la clau urbanística clau 6a. En el plec es marca una línia de punts que va cap a lAvinguda de drassanes. Es podria guanyar espai cap al Carrer de lArc del Teatre o hem de seguir la línia de punts?
Publicada

20/de març/2026

contestada

24/de març/2026

Bon dia, Al plec es preveu la necessitat de requalificar part del sòl de la zona verda (clau 6a) que l'envolta passant-lo al sistema d'equipament (clau 7) per tal de complir amb els requisits del programa del nou equipament esportiu. El fragment de 6a que s'ocupi no té perquè seguir una línia concreta, ha de ser la proposta la que justifiqui la necessitat de requalificar aquella part i el corresponent compliment dels requisits marcats al plec. Salutacions.
Consulta 1 ¿ Documentació gràfica A les bases s¿indica que només es pot presentar una única planta (la planta d¿accés). Aquesta limitació pot dificultar la comprensió global del projecte i de la seva distribució funcional. - Es confirma que només es pot incloure la planta d¿accés, o seria possible incorporar una segona planta esquemàtica per facilitar la lectura del conjunt? - L¿escala de representació ha de ser obligatòriament la mateixa per a la planta i per a les seccions, o es poden utilitzar escales diferents segons criteris de llegibilitat? Consulta 2 ¿ Espai polivalent Pel que fa a l¿espai polivalent: - Quin tipus d¿activitats s¿hi han de preveure? Es planteja com un gimnàs, una sala d¿actes, un espai per a activitats dirigides o un ús més flexible i indeterminat? - Ha de disposar d¿accés independent respecte de la resta del programa?
Publicada

17/de març/2026

contestada

21/de març/2026

Bon dia. Pel que fa a la Consulta 1: Si, només es pot presentar la planta que es demana. El licitador pot escollir l'escala de representació que consideri en cada cas més adient per fer entenedora la proposta Pel que fa a la Consulta 2: Quant a espais polivalents, el programa requereix: Un Espai Polivalent d'ús esportiu d'entre 100 i 200 m2 sense concretar i un Espai Social polivalent d'entre 50 i 100m2 que funcioni com a lloc de trobada i relació. El Plec deixa obert a que la proposta defineixi les seves característiques.
Bon dia Tornem a formular la pregunta que vàrem fer la setmana passada i encara no hem tingut resposta. Som un despatx que actuarem com a licitadors i formarà part de l`equip un especialista en estructures que no pertany a la plantilla del nostre despatx i que actuarà com a part de l`equip com a col.laborador. Aquest especialista es pot presentar amb més d`un licitador? No ens queda gens clar el que s`exposa a la clàusula 8.1 del Plec. Moltes gràcies
Publicada

20/de març/2026

contestada

21/de març/2026

Bon dia, com ja vam respondre, sempre que no tingui la condició de licitador potser col·laborador en diverses ofertes. El que no pot fer és presentar-se com a dos licitadors diferents, però sí com a col·laborador de dos licitadors diferents Salutacions.