Cargando

Por favor, espere


001/21001971
Manteniment fonts 2022-2026


Importe de licitación (sin impuestos)
20.419.673,16 EUR
Estado
Adjudicado
Periodo de solicitudes
16/jul/2021 01:59 - 20/sep/2021 14:00

Tipo de Contrato Tipo de Procedimiento SARA Valor estimado sin impuestos Nº lotes
Servicios
Abierto
25.524.591,45 EUR
Nº lotes 2


Forma de presentación

Estructura de la oferta

  • Documentación administrativa
    • Declaración responsable de cumplimiento de requisitos previos
    • DEUC - Documento Europeo Único de Contratación
  • Oferta técnica o evaluable mediante juicio valor
    • 02.Qualitat oferta tècnica
  • Oferta económica o evaluable mediante fórmulas
    • 22. Preu (aplicable en cas de tenir més d'un criteri)

Lotes en que se divide el expediente

Lote Título Importe de licitación (sin impuestos) Estado
45259000-7 Reparación y mantenimiento de instalaciones

1 3.527.942,60 Adjudicado
45259000-7 Reparación y mantenimiento de instalaciones

2 16.891.730,56 Adjudicado

Documentos y enlaces publicados del expediente

Documento
Pliego técnico

Plec de prescripcions tècniques

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Informe justificatiu del pressupost

Descargar

Pliego administrativo

Plec Clàusules Administratives Particul.

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Annex 3 PPT plànols

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Annex 6 PCAP personal a subrogar

Descargar

Documentos adicionales a publicar

Decret Autorització

Descargar

Mesas de apertura de la licitación.

001/21001971: Mesa d'obertura de la sección Sobre C: Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules

30 noviembre 2021 13:30

Finalizada

Para poder formular preguntas debe estar previamente registrado, o bien manifestar el interés mediante la inscripción de una solicitud
Al capítol 2.2 dels criteris de judici de valor s'especifica que s'ha d'incloure una memoria explicativa d'un sistema de gestió centralitzada (10 u 15 punts respectivament als lots 1 i 2). Aquest sistema de gestió centralitzada consisteix en un sistema GMAO. Posteriorment, també indica que "En l¿actualitat l¿Ajuntament de Barcelona-BCASA està implantant un sistema propi de gestió del manteniment de la xarxa de fonts, mitjançant programari del tipus GMAO." i que "Les llicències d¿ús que requereixi el contractista perquè el seu personal accedeixi al programa GMAO de l¿Ajuntament de Barcelona-BCASA així com la part corresponent al manteniment general del programa aniran al seu càrrec, igual que el maquinari i/o perifèrics necessaris per treballar." - Entenem doncs que que el software de gestió a emprar pel contractista, i que s'haurà de definir al capítol 2.2 dels criteris de judici de valor de l'oferta, serà el GMAO que està implantant l'Ajuntament. Es prega confirmació o aclariment. - Per poder realitzar l'oferta, necessitem el contacte comercial de l'empresa desenvolupadora i comercialitzadora del software GMAO. - Igualment, necessitem conèixer els costos de les llicències d'ús i manteniment del programari GMAO que indica el plec que ha d'assumir l'adjudicatari.
Enviada

07/sep/2021

Contestada

10/sep/2021

En el punt 2.2 es valora que els licitadors realitzin la gestió del manteniment mitjançant un centre de comandament centralitzat, que els hi permeti una millor organització de recursos i operativa de treball, per garantir un funcionament òptim de la contracta. Es valora que els licitadors realitzin la gestió del manteniment mitjançant un software de gestió que els hi permeti una millor organització de recursos i operativa de treball. Per reportar tota l'activitat relacionada amb el servei de manteniment de les fonts, el contractista tindrà accés al GMAO de l'Ajuntament de Barcelona-BCASA i treballarà directament sobre aquest. Així doncs, haurà de mantenir la informació del sistema actualitzada en tot moment i donar resposta als nivells de servei establerts en el present plec de prescripcions tècniques en aquest sistema. A banda, el contractista podrà treballar en quants sistemes informàtics propis que consideri oportuns. L'empresa que està desenvolupant en sistema GMAO de l'Ajuntament de Barcelona-BCASA es: JANO-SOFTWARE / EMRSOFTWARE Av. Barcelona 109, Planta 3ª C 08970 Sant Joan Despí – Barcelona T. +34 933 601 675 / 902 365 369 www.jano-software.es www.emrsoftware.es A data 2021, el cost previst de manteniment de llicències anuals dels dos lots es de: Manteniment GMAO Lot 1: 6.911,52 ¿/any Manteniment SCADA i GMAO Lot 2: 52.124,38 ¿/any
Al criteri de valoració automàtic "2. Innovació tecnològica, fins a 25 punts." es defineixen diferents tipus de vehicle, concretament els següents: - L (vehicles de dues o tres rodes). - M1 i N1 (furgonetes) - N2 - N3 En canvi, els tipus de vehicle contemplats a l'annex 10 són els següents: - N2/N3 - N1/N2 - N1 - O És important mencionar que als diferents criteris contemplats al capítol "2. Innovació tecnològica, fins a 25 punts." diferencia els vehicles N1 dels N2. - Entenem que els vehicles que a l'annex 10 estan contemplats com N1/N2 seran considerats com vehicles N1 a les puntuacions . Es prega confirmació o aclariment. - Entenem per tant que, respecte al criteri 2.1., aquests vehicles N1/N2 de l'annex 10 s'hauran de considerar 100% elèctrics i no seran objecte d'avaluació. Es prega confirmació o aclariment. - Entenem, per tant, que al capítol "2.1.1 Renovació flota...........................fins a 5 punts", s'hauran d'incloure els vehicles N1/N2 de l'annex 10 dins dels vehicles objecte del criteri "2.1.1.1 Renovació flota (L, M1, N1)......fins a 3 punts". Es prega confirmació o aclariment. - Entenem, per tant, que els vehicles considerats com N1/N2 a l'annex 10 no seran objecte de valoració al criteri "2.3 Contaminació acústica, fins a 5 punts" Es prega confirmació o aclariment.
Enviada

07/sep/2021

Contestada

10/sep/2021

L'oferta haurà de definir la categoria de cadascun dels vehicles de la flota proposada per a la contracta. Tots els vehicles inclosos en les categories N1 (vehicles amb massa màxima no superior a 3,5 Tn) disposaran d'una etiqueta mínima ZERO o ELÈCTRICS. Els vehicles del grup N2 disposaran d'una etiqueta mínima ECO o ZERO. Els vehicles N1 seran contemplats com N1 a les puntuacions, i els N2 es consideraran N2 a les puntuacions S'ha trobat una discrepància entre el PCT i el PCA, ja que el PCT no inclou la etiqueta C per vehicles N2/N3. Com esmena, els vehicles del grup N2 i N3 i maquinària especial disposaran d'una etiqueta mínima ECO o ZERO o etiqueta C
Buenos días, ¿ Se solicita aclaración acerca del Anexo 6 del PCAP ¿Personal a subrogar¿, puesto que se incluye una tabla de Plantilla fuentes Lote 1, otra tabla de Plantilla fuentes Lote 2 y otras dos tablas denominadas ¿Empresa: UTE MANTENIMENT FONST BARCELONA II (PERSONAL SUBROGABLE)¿ y ¿Empresa: UTE MANTENIMENT FONST BARCELONA II (PERSONAL NO SUBROGABLE). ¿Se incluyen en estas dos últimas tablas el personal de cada lote, o por el contrario el personal a subrogar de cada lote es el indicado en las tablas de ¿Plantilla fuentes Lote 1¿ y ¿Plantilla fuentes Lote 2¿ puesto que ambas tablas tienen datos de personal diferentes? ¿Cuál es el personal correcto a considerar en cada lote? ¿ Se solicita aclaración acerca de si los vehículos y demás medios que el licitador incluya en su oferta son objeto de reversión al Ayuntamiento a la finalización del contrato. En caso de reversión, ¿cual es el plazo de amortización? ¿ Se solicita aclaración acerca de qué perfiles profesionales tienen que tener los 11 puestos de trabajo de personal especialista indicado en el Artículo 19 del Pliego de Cláusulas Técnicas, puesto que se indica que el equipo ¿contenga los siguientes perfiles profesionales¿, sin indicar cuáles. ¿ Se solicita la documentación referida en el artículo 13 del Pliego de Cláusulas Técnicas en referencia a una evaluación de riesgos de las instalaciones objeto de contrato. ¿ Se solicita la documentación referida en el artículo 26.3 del Pliego de Cláusulas Técnicas en referencia a los planos en planta para cada instalación de fuente de beber, donde queda identificado, como mínimo, la ubicación del punto de acometida, la fuente y el punto de desagüe. Muchas gracias
Enviada

02/sep/2021

Contestada

13/sep/2021

Respecte al personal a subrogar: La primera taula de l'annex, PLANTILLA FONTS LOT 1, es el personal a subrogar pel lot 1 del contracte en licitació. La segona i tercera taula, PLANTILLA FONTS LOT 2 i UTE MANTENIMENT FONTS BARCELONA II (PERSONAL SUBROGABLE), es el personal a subrogar pel lot 2 del contracte en licitació. Respecte als vehicles, no hi ha reversió dels vehicles a la finalització del contracte. Hi ha una errata en el paràgraf dels perfils professionals, on apareix la paraula següents i no hauria d'estar. Descripció correcte: Equip de 11 llocs de treball que contingui els següents perfils professionals adients per executar el servei, on, al menys, el 80% del personal, han de disposar de 5 anys d'experiència amb disponibilitat exclusiva al contracte Tal i com indica el PCT, es disposa d'una avaluació de riscos de les instal·lacions objecte de contracte i dels plànols de fonts de veure, que es podran trobar a l'apartat documents
Ens poden confirmar si l'import a ofertar en la proposició econòmica de cada lot és el del Pressupost anual d¿explotació (PAE) sense incloure el Pressupost anual d¿actuacions complementàries (PAC) ni el Pressupost anual destinat a la reposició de material afectat per actes de vandalisme (PRMi)? Gràcies
Enviada

01/sep/2021

Contestada

10/sep/2021

L'import total de l'oferta ha d'incloure la suma de la valoració del servei de les 3 parts: - Pressupost anual d'explotació (PAE): Inclou tots els conceptes descrits en aquest plec, exceptuant les actuacions complementàries (PAC). - Pressupost anual d'actuacions complementàries (PAC): Inclou totes les intervencions corresponent a actuacions complementàries a càrrec del pressupost destinat per aquest propòsit, autoritzades per BCASA i executades per l'adjudicatari. - Pressupost anual per reposició de material afectat per vandalisme (PRM). El Pressupost Total màxim per la prestació dels serveis per a cada lot (incloent el benefici industrial, les despeses generals i l'IVA) serà PAE+PAC+PRM, segons la taula del PCT anual: LOT 1: PAT1 = PAE1 + PAC1 + PRM1 944.961,18 ¿ 64.087,91 ¿ 36.233,45 ¿ LOT 2: PAT2 = PAE2 + PAC1 + PRM1 4.668.719,92 ¿ 229.700,85 ¿ 88.184,65 ¿ Els valors de PAC i de PRM, són fixes, és a dir, no són objectes de baixes.