Carregant

Si us plau, esperi


001/21003247
SAIER

Serveis de Suport als Serveis d¿Atenció a Immigrants, Emigrants i Refugiats de la Direcció de Serveis d¿Immigració i Refugi


Import sense IVA
2.541.061,50 EUR
Estat
Avaluació
Periode de sol·licituds
18/d’oct./2021 01:59 - 02/de nov./2021 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat Nº lots
Serveis
Obert
6.077.896,05 EUR
Nº lots 2


Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
  • Oferta tècnica o avaluable mitjançant judici valor
    • Lot 1: Serveis de recepció, informació, orientació, gesti
      • 01. Millora en relació a la gestió dels mòduls de 4 hores del servei de recepció
      • 02. Proposta d¿avaluació qualitativa del servei
      • 03. Quadre de comandament i avaluació
      • 04. Millores en la qualitat de la gestió per a la incorporació de nous professionals
    • Lot 2: Servei de coordinació, gestió, avaluació i seguime
      • 01. Millora en relació a l¿avaluació qualitativa del servei
      • 02. Millora en la coordinació amb les entitats que formen part l¿Acord Marc del Programa Nausica
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 22. Preu (aplicable en cas de tenir més d'un criteri)
    • 33. Pel compromís de contractació indefinida
    • 33. Per millora salarial de les persones treballadores
    • Lot 1: Serveis de recepció, informació, orientació, gesti
      • 25. Servei complementari de recepció
      • 25. Servei complementari de vigilància
      • 25. Servei de gestió de cites o atenció telefònica i telemàtica
      • 25. Servei de traducció
      • 25. Servei d¿interpretació
      • Dispositius de trucada a tres
      • Pel compromís de garantir atenció en llengües diverses addicionals

Divisió de l'expedient en lots

Lot Título Import sense IVA Estat
98133100-5 Serveis per al millorament cívic i de suport als serveis per a la comunitat 

1 Serveis de recepció, informació, orientació, gesti 2.316.758,78 Avaluació
98133100-5 Serveis per al millorament cívic i de suport als serveis per a la comunitat 

2 Servei de coordinació, gestió, avaluació i seguime 224.302,72 Avaluació

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Anunci DOUE licitació

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Anunci previ DOUE

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Quadre subrogació SAIER LOT 1 i 2

Descarregar

Documents addicionals a publicar

QUADRE SUBROGACIÓ LOT 1 SEGURETAT

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Incoació Expedient

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Perfil del Contractant

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe Jurídic

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particul.

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Diligència Autorització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe estabilitat pressupostària

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de fiscalització

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Acta Mesa 1

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Acta 2 - Mesa SAIER

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe valoració SAIER

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Acta Mesa 3 SAIER

Descarregar

Meses d'obertura de la licitació.

001/21003247: Sobre C

26 de novembre 2021 10:00

Finalitzada

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Benvolguts/des, respecte a la publicació de la licitació dels Serveis de Suport del SAIER volem traslladar una sèrie de preguntes que no acabem d¿aclarir respecte els plecs tècnics i administratius. 1) Respecte al punt de valoració automàtica millora salarial de les persones treballadores: El % d¿increment proposat per l¿entitat licitadora ha de contemplar el % actual que les i els professionals tenen ja de la licitació anterior o és un % d¿increment sobre el salari base? 2) Respecte el Plec Tècnic, Lot 1, Clàusula 2, s¿especifica com a objectiu del servei Gestionar els recursos i les instal·lacions de les seus del Servei. Així mateix, al punt 3.1.3. Servei de Gestó d¿incidència de funcionament de les seus també s¿especificia que caldrà garantir el funconament i instalacions, incidències i gestionar subministres i material ofimàtic (paper, toner, etc). Voldríem saber si aquestes funcions inclouen la reparació de les incidències associades al manteniment (i per tant, el cost de despesa) o només la gestió de la incidència, i si inclouen també les despeses del paper i tòner de totes les seus. 3) Respecte a la forma de presentació de les Propostes de judici de valor, s¿especifica que es pot incloure com annexos imatges, gràfics, etc: aquests annexos s¿inclouen a pàgines addicionals a les 2 pàgines mida DIN A4 o dins d¿aquestes dues pàgines? Moltes gràcies
Publicada

22/d’oct./2021

1) R/ A la Clàusula 2 Pressupost base de licitació i valor estimat del contracte del Plec de Clàusules administratives particular s'esmenta el següent: "En cas que procedeixi la subrogació de personal d'acord amb l'establert a l'article 44 del Text refós de l'Estatut dels Treballadors, o per estar aquesta obligació establerta al conveni col·lectiu que sigui d'aplicació, s'adjunta d'acord amb la previsió de l'article 130 LCSP, annex de subrogació de la plantilla amb la informació facilitada per l'actual empresa prestadora del servei". A la Clàusula 10. Criteris de valoració de les ofertes, en els Criteris avaluables de forma automàtica i pel que fa al criteri de "per millora salarial de les persones treballadores que executen el contracte" s'especifica "Que la retribució dels treballadors en concepte de salari brut en la categoria necessària per a la realització del servei s'incrementi, respecte a la remuneració vigent (veure quadre subrogació), en cada moment en totes i cadascuna de les categories, sense que aquesta millora vagi en detriment dels altres conceptes retributius establerts en el mateix". 2) R/ Es refereix a la gestió de les incidències, no inclou la reparació. Es refereix a la gestió de subministres i material ofimàtic i no inclou les despeses de paper i tòner. 3) R/ Tal i com queda recollit es pot incloure com annexos imatges, gràfics, etc. Al tenir consideració d'annexos no computaran en el nombre de pàgines de la proposta de millora però cal que els annexos, imatges i gràfics complementin la informació recollida dins de l'escrit de proposta i no propostes noves.