Carregant

Si us plau, esperi


001/22000130
Serveis de manteniment de les escales mecàniques, ascensors verticals i ascensors inclinats situats a l'espai públic 2022-2024, amb mesures de contractació pública sostenible.

Serveis de manteniment de les escales mecàniques, ascensors verticals i ascensors inclinats situats a l¿espai públic 2022-2024, amb mesures de contractació pública sostenible.


Import sense IVA
3.658.180,86 EUR
Estat
Desistiment
Periode de sol·licituds
25/d’abr./2022 - 27/de maig/2022 23:59

Òrgan de contractació
Tipus de contracte Tipus de procediment SARA Valor estimat codi CPV
Serveis
Obert
8.779.634,06 EUR
codi CPV
50740000-4 Serveis de reparació i manteniment d'escales mecàniques 



Forma de presentació

Estructura de l'oferta

  • Documentació administrativa
    • Declaració responsable de compliment de requisits previs
    • DEUC - Document Europeu Únic de Contractació
  • Oferta econòmica o avaluable mitjançant fórmules
    • 22. Preu (aplicable en cas de tenir més d'un criteri)

Documents i enllaços publicats de l'expedient

Document
Documents addicionals a publicar

Annex plec tècnic

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe de necessitat i idoneïtat

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Informe pressupost

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Criteris valoració

Descarregar

Plec tècnic

Plec de prescripcions tècniques

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret Autorització

Descarregar

Plec administratiu

Plec Clàusules Administratives Particul.

Descarregar

Documents addicionals a publicar

Decret desistiment

Descarregar

Descarregar

Per poder formular preguntes ha d'estar prèviament registrat, o bé manifestar l'interès mitjançant la inscripció d'una sol·licitud
Buenos días, ¿las visitas a las instalaciones son obligatorias? Un saludo,
Publicada

25/d’abr./2022

contestada

27/d’abr./2022

La visita a les instal·lacions dins del termini de presentació d'ofertes no és obligatòria. Les escales mecàniques i ascensors són elements que s'emplacen a l'espai públic de la ciutat, aquelles empreses interessades en veure-les trobaran les coordenades de la seva ubicació en l'Annex 1 del plec de prescripcions tècniques del concurs.
En referencia a esta licitacion, nos han surgido algunas dudas sobre la misma que le transmitimos. En referencia al calculo del valor del contrato referenciado en el PCAP Cla. n 2, pg. 3, se indica: L estimacio dels costos salarials s ha calculat prenent com a referencia el Conveni laboral Col lectiu de treball del sector de la indústria siderometal lúrgica de la província de Barcelona pels anys 2020 2021, conveni núm. 08002545011994, publicat en al BOBP el 26 de gener 2021. Els imports salarials fixats al conveni sectorial indicat es el que regeix als efectes de determinar ofertes anormals i durant l execucio del contracte. El fet de no aplicar el conveni sectorial de referencia comporta l exclusió del procediment o resolució del contracte sempre i quan aquests imports siguin inferiors als establerts al conveni sectorial de referencia. Ademas, para llevar a cabo la ejecucion del contrato, se ha calculado la existencia de 1 responsable operativo, 9 oficiales de primera y 3 administrativos, que se encargarán de la prestación de los servicios incluidos en el objeto del contrato. El Convenio Colectivo para la Industria Siderometalurgica en la Provincia de Barcelona establece que a la terminacion de la ejecucion de un contrato de mantenimiento suscrito por empresas de montaje o mantenimiento afectadas por este Convenio cuyo contratante principal sea una administracion pública, un organismo publico, un hospital publico o una universidad publica, las personas que presten el servicio tendrán derecho a subrogarse conservando todos los derechos laborales. En orden a las obligaciones que asume la entidad adjudicataria, seria necesario para que todas las empresas que presenten propuesta tengan conocimiento de los costes que supone asumir el personal con derecho a subrogacion, y se permita formular oferta en igualdad de oportunidades, teniendo a disposicion la informacion del personal actual que da el servicio en estas instalaciones que se detallan en esta licitacion.
Publicada

12/de maig/2022

contestada

01/de juny/2022

Atesa la impossibilitat d'esmenar la documentació sense alterar substancialment el contingut del contracte, es procedeix a DESISTIR d'aquest procediment de licitació per tornar-ne a iniciar un de nou en breu termini.